Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies haluaa laueta kasvoille

Vierailija
28.12.2007 |

puhuimme eilen pitkään kaikenlaisista mieliteoista ja mies sanoi haluavansa suihinottaessa antaa tulla kasvoille. Itse en ajatellut siitä oikein mitään paitsi nyt rupesin miettimään että miksi. Mullahan on siinä pitkät hiuksetkin vaarassa mennä sotkuun...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/19 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenäkään oikein ymmärrä mikä juju siinä on.

Kaipa se on sitä naisen alistamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mullahan on siinä pitkät hiuksetkin vaarassa mennä sotkuun...

tuo on kyllä maailman paras syy sanoa miehelle, jos se tahtoo tulla naamalle. :D me käydään yleensä suihkussa panemisen jälkeen. :)

mut siis jotkut tykkää oliiveista ja sinihomejuustoista ja jotkut naamalle laukeemisesta ja pyllylle läpsimisestä. ihmiset on erilaisia ja sun ukkos nyt sattuu pitämään jälkimmäisestä. vaikka ite oon nainen, niin kyllä mäkin kiihotun siitä, jos mies tulee muijan naamalle, mut tosiasiassahan se mälli haisee niin oksettavalta ettei sitä nyt joka päivä tulee harrastettua. :P

Vierailija
4/19 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten ulkoinen puhtaus vaikuttaa mälliin? Miehen kannattaa juoda paljon ananas- ja sitrusmehua, silloin haisee ja maistuu hyvältä. Rööki tekee pahan hajun ja maun mälliin.

Vierailija:

Ei se mälli miltään haise jos mies on puhdas

Vierailija
5/19 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska laukeaa aina jos ajatteleekin sitä.

Vierailija
6/19 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on menossa suhde miehen kanssa, joka on varattu, ja lapsiakin on--ainut ongelma on, että mies laukeaa hirmu h e r k ä s t i..

mutta sen korjaa kyllä se, että mies on maailman paras nuolemaan...

Vierailija
7/19 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vaan pelle.

Vierailija
8/19 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ajatus ja toive muiden joukossa. EI mitään pahaa. Sanon usein itse miehelle, että haluan että roiskii ympäriinsä Jos suihin otan, voi tulla suuhun tai kasvoille, joskus rakastellessa vaikka vatsalle. Ihanaa läträämistä:-). En usko että kaikkeen pitää vetää mietteitä alistamisesta tms. Hyvänen aika, seksiä kuin seksiä!

Vierailija
9/19 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä itse asiassa pidä naisenikaan. Mutta suuhun voi (täytyy) tulla. Maistuu kuulemma hyvälle.

Onneksi mulla nainen on muutenkin melko kyltymätön.. :)

Vierailija
10/19 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät vain tajua miesten seksuaalisuutta! Miesten seksuaalisuus on visuaalista, joten kasvoille laukeaminen antaa kiksejä....

Ps. seksiä pitäisi opettaa jo peruskoulussa.

Vierailija
11/19 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi onkin ihanaa, että sängyssä mies " alistaa" ! Ei tosin suostu laukeamaan kasvoille, mutta vatsalle ja pepulle sentään jo, vaikka aluksi sitäkin vierasti.

On myös oppinut rytmittämään imua, pitämällä tiukasti hiuksista. Ihanaa!

Ja varmaan joku päivä uskaltaa vielä laueta naamallekin, kunhan pitää samalla hiuksista kiinni.

Ihme naisia kyllä olette jotkut täällä, jos ette saa kicksejä siitä, että sängyssä edes vähän alistetaan. Se on niiiin ihanaa!

Mies vie, sinä vikiset. Nam!

Vierailija
12/19 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhuimme eilen pitkään kaikenlaisista mieliteoista ja mies sanoi haluavansa suihinottaessa antaa tulla kasvoille. Itse en ajatellut siitä oikein mitään paitsi nyt rupesin miettimään että miksi. Mullahan on siinä pitkät hiuksetkin vaarassa mennä sotkuun...

No se onkin niin suuri vaara ettei seksiä kannattaisi harrastaa ollenkaan, jos vaikka joku paikka sotkeentuu, ja sitten pitää peseytyä.

Mielummin oon ilman kuin peseydyn.

Vierailija
13/19 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä koittanut keksiä tälle selitystä, koska tykkään siitä tosi paljon. Vaimo laittaa reippaat meikit naamaan ja minä tulen siihen minuutissa parissa Muuten en, eli kestää paljon pidempään). Jotenkin kyse on siitä kaudeuden rakastelemisesta ja pienestä riettaasta sotkemisesta. Naisen halusta saada mies tulemaan ja tehdä jotain ihan poikkeuksellista. Paremmin en osaa selittää, mutta kivaa se on eikä tarvitse kauan hinkata.

Tällä ei myöskään ole mitään tekemistä alistamisen kanssa. Sehän edellyttäisi, että toinen ei sitä haluaisi. Nythän on toisin päin, vaimo pyytää sitä usein ennen suihkua kuinka ollakaan. Alistaminen ja pakottaminen ovat yleensä huono juttu, mutta toki jotkut voivat pitää siitäkin. Tämä ei ainakaan meillä ole sitä.

Vierailija
14/19 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se onkin niin suuri vaara ettei seksiä kannattaisi harrastaa ollenkaan, jos vaikka joku paikka sotkeentuu, ja sitten pitää peseytyä.

Kerran vielä kerron miten toimitaan meillä. Nuolen mielelläni vaimoani joka kerta jos ja kun hän haluaa. Posliinipillusta saa ihanasti tuoksua kasvoille, ja ejakulointi nestettä. Parikertaa saa orgasmin. Vaimoni ottaa sitten kullini käsittelyyn, tulen melkein heti, ja kukapas ei sais. Nuolee ja runkkaa ottaa suuhun ja imuttaa, hetkenpäästä vaimoni alkaa runkkaamaan, Minulta tulee satsit hänen kasvoilleen mihin hän spermani levittää, sanoo että on parasta kasvovoidetta. Kumpikin jättää pesut aamuksi ja on hyvä mieliM50+.

Vierailija
15/19 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran vielä kerron miten toimitaan meillä. Nuolen mielelläni vaimoani joka kerta jos ja kun hän haluaa. Posliinipillusta saa ihanasti tuoksua kasvoille, ja ejakulointi nestettä. Parikertaa saa orgasmin. Vaimoni ottaa sitten kullini käsittelyyn, tulen melkein heti, ja kukapas ei sais. Nuolee ja runkkaa ottaa suuhun ja imuttaa, hetkenpäästä vaimoni alkaa runkkaamaan, Minulta tulee satsit hänen kasvoilleen mihin hän spermani levittää, sanoo että on parasta kasvovoidetta. Kumpikin jättää pesut aamuksi ja on hyvä mieliM50+.

Niinpä, jos puoliso saa siitä hyvän mielen, niin miksi en sitä hänelle antaisi.

Vierailija
16/19 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää tulla ihan pimpsaan. Sanoo että tuntuu paremmalta jos saa naida loppuun. Ja onhan se kieltämättä ihanaa kun siinä ollaan sit niin lähekkäin. Joskus on vahingossa roiskahtanut naamalle kun mies on halunnut siirtyä suikkarista naimaan ja orkku onkin ollut liian lähellä. Mut eipä tuo haittaa. Hiukset on mullakin pitkät ja mies tykkää niistä. Jos ne menee sotkuun niin sitten mä vaan pesen ne. 

Vierailija
17/19 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on niin, etten tunne juuri mitään vetoa kasvoille laukeamiseen. Mutta toisaalta vaimollani on kauniit ja naisellisen pehmeät rinnat. Jumaloin niitä ja toisinaan haaveilen että pääsisin laukeamaan hänen rinnoilleen tai yhteen puristettujen pehmeiden rintojen väliin. En ole päässyt toteuttamaan haavettani, sillä vaimoni kammoksuu siemennestettä enkä halua pakottaa häntä mihinkään.

Vierailija
18/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän jotkut naiset sen spermakammonsa saavat kun sitä tuntuu olevan neitsyilläkin.

Vierailija
19/19 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yli 30v avioliitto (jatkuu) alkoi siitä kun hän ensimmäisellä kerralla erikseen pyysi tulemaan kasvoille. En ollut sellaisesta koskaan kuullutkaan, mutta kuulosti aika himottavalta. Hänelle jonkinlainen fetissi ja minulle tuli sama myös.