Muita piinailijoita paikalla?
En ole kirjoittanut tänne kuin kerran ennemmin ja siitäkin on jo aikaa.. Kuumeillaan ensimmäistä. Mulla ois menkat pitänyt alkaa jo viikko sitten, mutta vieläkään ei kuulu mitään. Hirmuisesti palelee ja lämmöt koholla. Maha sekaisin ja tissit turvoksissa, ei muita oireita. Huomenna aamulla ois tarkoitus testata jollei sitten mitään tapahdu siihen mennessä. Tuhrua tullut kuitenkin jo viikon silloin tällöin... Saas nähdä mitä tämä sitten on (luulotautia?).
Kommentit (64)
Toivottavasti olisit oikeassa. Ukolle tossa sanoin että aamulla on pakko testata ku ei tätiä kuulu vaikka on kohta viikon tuntunut siltä että olisi ovella tulossa. Nyt se lähti keittämään kahvia ja sanoi että tulee uneton yö... Molemmat odotetaan niin kovasti. Mut mä tulen kertomaan miltä se näyttää. Siis jos osaan käyttää testiä ku en ole koskaan sellaista käyttänyt. Mietin vaan että ku jännittää niin kovasti että osuuko purkkiin :-).
Vasta muutama päivä piinailua, tarkoituksena odottaa ainakin maanantaihin ;) Kp on 29/26-28. Oireita on todella kipeät rinnat, vilu ja pieni kuvotus. Mutta toisaalta nuo ovat tavallisia oireita kuukautisten aikoihin.
täälläkin jännitetään, mut vasta vkon päästä olis menkkojen aika.
oireina kuvotus, välillä masukipua ja rinnat tosi arat ja hieman turvoksissa. mut niinku jo todettu ne voi olla myös menkkakipuja, mut toivotaan parasta !
ensimmäistä mekin toivotaan
pidetään yhteyttä :)
no joko onnisti punapaa...teitkö testin?
-Hanna-
Viikko sitten olisi menkkojen pitänyt alkaa mutta ei näy eikä kuulu. Minulla on ollut yleensä suht säännöllinen kiertokin, joten liekkö nyt sitten tärpännyt... :D Mutta odotan nyt vielä.. testiäkään en ole edes ostanut. Toista siis kuumeillaan. Peukkuja kaikille!
joko teitte testin ippuliini ja punapää ?
oliko +++++ tiedossa
-Hanna-
kp26/27-38...
Voiko muuten nyt jo olla pahoinvointia?? Koko aamun on ollut ääreishuono-olo :o( Aiemmissa raskauksissa pahoinvointi alkoi n. rv6 tai 7.
Miten sitä malttaisi odottaa testailun kanssa vielä muutaman päivän??
Plussausonnea kaikille piinailijoille!
Ippuliini teki testin ja hyvin selkeä nega. Täti vaan ei tule! Täytyy vain kärsivällisesti odotella. Tsemppiä meille :)
että Ippuliini yrittää esikoistaan ja kierto oli ensimmäinen,joten nyt vain lisää " yritystä" .
Täällä menossa kp 35/29-33 - Eli piinaa, piinaa ;)
Edelliset neljä kiertoa on ollut hyvin säntillisesti 29,33,33 ja 29 pvän mittaisia, joten kyllä toden teolla jännittää..
Hmm - muutamia oireitakin on tullut havaittua:
- Lämmöt ollut viikon verran huomattavasti normaalia korkeemmalla. Keskiviikkona (kp30) oli jo kuumeen rajamailla (ja hyvin flunssainen olo), samoin eilen 36,4 - normaalisti kun olen tosi alilämpöinen.
- Tisut tuli hyvin aroiksi nyt vkloppuna. Tästä nyt en tiedä, voipi hyvin johtua myöskin menkoista :)
- Inhottavaa kuvotusta on ollut suunnilleen viikon. Vkloppuna se yltyikin jo tosi ilkeäksi.. Viime yönä valvoin muutaman tunnin vessassa, valmiina laattaamaan :( Mutta olisko vaan jotain pöpöä liikenteessä ja joskus on ihan menkkojenkin takia pahoinvointia!
Aattelin kohta hakee testin, kun typyn kanssa suunnataan kauppaan - eiköhän tämä piina siis kohta saada päätökseen :)
[color=dodgerblue]Esikoinen toiveissa ja toinen yrityskierto (valitettavasti myös tällä erää viimeinen :o( Minä kun oon kuumeillu tuolla Puolukoissa joissa mies ei siis vielä suostuvainen. Meillä mies ehdotti sopimusta että nyt yritetään 2 kiertoa ja sitten jos ei tärppää niin odotan kiltisti ens kesään ja vasta sitte jatkuu yritys... Ja tälläiselle vauvakuumeilijallehan se on ikuisuus! Joten paineet onnistumiseen on kovat (liian kovat...)
Olipa pitkä alustus...
Nyt siis kp 37/29-32. Puhdasta negaa näyttää (lauantaina eli kp35 testattu)... Oireita ei kyllä juuri nimeksikään - vähän heikotusta/huonoa oloa - ja sitten nämä perusoireet jotka voi johtua ihan muustakin - väsymys, palelu, jatkuva nälkä...
Toivon parasta ja pelkään pahinta! Ens lauantaina tarkotus testata uudestaan jos nyt ei täti sitä ennen yllätä!
Terve Nekku! Täällähän oli yks tuttukin piinailemassa =o)
Plussaa teille kaikille toivoo
HANNELE
Hei kaikille!
Olen ollut tuolla sängyssä koko eilisen päivän kauhean selkäsäryn vuoksi joten en päässyt koneelle kertomaan miten minulle kävi. Eli sunnuntaiaamuna olin valmistautunut vessassa ottamaan aamupisua purkkiin testiä varten kuten olin suunnitellut, saman aikaisesti täti hyökkäsi paikalle. Eli ehdin saada testin esille niin en sitten sitä tarvinnutkaan. Että se siitä sitten taas tällä kertaa. Nyt vaan odotetaan että täti katoaa paikalta ja päästään aloittamaan uutta kierrosta. Toivottavasti teille muille kävisi parempi tuuri ja saisitte ++++++++! Kertokaa miten kävi. Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä! :-)
olen pahoillani punapää, mutta eikun uutta syöttiä koukkuun !
minä piinailen vielä sunnuntaihin asti, ellei täti sitten kehtaa tulla kyläileen. väsyttää kovasti, sen oon pistäny merkille. joka päivä joutuu ottaan pikku-päikkärit. en tiiä sit mistä moinen. toivossa silti elän et voisin senkin oireen liittää raskauteen...mut ootellaanhan viä maltillisesti :)
En ole oikein tiennyt mihin " ilmoittautuisin" , kun en tiedä olenko Lokamasu, vai Tuplaaja vai mikä ;)
Mutta piinailenpa minäkin. Menkkojen pitäisi alkaa tällä viikolla, kiertopäivistä en ole ihan varma. Eilen tuli hieman vaaleanpunaista vuotoa (sehän voisi olla kiinnittymisvuotoa?), ja palelee yms.
Hei hauskaa olla jossain pinossa!
Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!
Eli nega tuli että paukahti :/
Hannelelle heipahdus vaan! Tekin olette näköjään siirtynyt muille maille höpisemään. Minä jäin Kuttujen kelkasta pois, kun meidän kone on niin suojattu yksilö - etten pääse ollenkaa kirjautumaan noihin yhteisöihin.. Toivotaan että teille olisi pikkuinen salamatkustaja takertunut kyytiin ;)
Punapäälle pahoittelut tädistä ja Ippuliiniille samoin negasta!!
Kuumeillaan ensimmäistä siis täälläkin. Mulla on aika epäsäännöllinen kierto, nyt menossa 29/26-34.
Hirmuisesti palelee ja etova olo on ollut viikon verrat. Erityisesti monet hajut pistävät yököttämään. Vesi maistunut välillä metalliselta. Kyyneleet herkässä.
Testata tuskin uskallan ainakaan vielä viikkoon - pettymys pelotta:-(
Täällä kans piinaillaan, kp26/32.. Oireita keksitään;) Pari kiertoa on ollut nyt hyvää, taitaa munkin kroppa pian palautua!
Sen verran uutisia kuttulasta, että JOhelle pääsi tuplailemaan, samoin Mariposa:)
Eikö Mariposan raskaus sitten jatkunutkaan!? :/
Tsempit sinnekkin piinapenkkiin!!
täti tuli tänään kylään. No jahka hän poistuu, käymme uusin voimin yritykseen! Edelleen tsemppiä meille kaikille :)
kerropa sitten plussasitko :)