Muita piinailijoita paikalla?
En ole kirjoittanut tänne kuin kerran ennemmin ja siitäkin on jo aikaa.. Kuumeillaan ensimmäistä. Mulla ois menkat pitänyt alkaa jo viikko sitten, mutta vieläkään ei kuulu mitään. Hirmuisesti palelee ja lämmöt koholla. Maha sekaisin ja tissit turvoksissa, ei muita oireita. Huomenna aamulla ois tarkoitus testata jollei sitten mitään tapahdu siihen mennessä. Tuhrua tullut kuitenkin jo viikon silloin tällöin... Saas nähdä mitä tämä sitten on (luulotautia?).
Kommentit (64)
Hannele-81, Testasin ensin Aconilla ja sitten Apteekin raskaustestillä...toivotaan, että olivat " vääriä" negatiivisia tuloksia!
Voi olla harhakuvitelmaa, mutta luulen hormoonieni reagoivan jotenkin myöhässä, koska ykkösen kanssa tätikin tuli vielä kerran (kesti 2-3 päivää), vaikka olin raskaana. Tämä selvisi vasta ekassa ultrassa, jonne me menimme sitten reilut 4vko liian myöhään...laskettua aikaa aikaistettiin kuukaudella! Tästä NyytiYkkönen jatkoi kuitenkin mahassa vielä tasan 2vko yli ajan:-) Ota nyt näistä selvää...
Plussia meille kaikille!
en malta enää odottaa...tänään haen testin ja huamen aamul teen sen. on jotenkin outo olo, kai sen vähän vaistookin et voisko olla tai en tiä...ehkä oon oikeesti jo luulosairas tän kuumeilun takia :)
joko hannele teit testin vai piinailetko sunnuntaihin?
siis nyt meneillään kp 27/26-28
voi olla aikasta tehä testi, mut...
[color=darkslateblue]Täällä kp 41.
Sunnuntaihin oottelen testin kans, vielä ainakaan ei oo mitään hinkua etteikö malttas oottaa!
[color=darkorange]On tosiaan Hanna aika aikaista testata mutta testaa vaan jos se helpottaa. Voihan se jo plussaakin näyttää, eikös jotkut testit näytä jo samana päivänä ku tätin pitäs tulla. [b]Plussatuulia ~~~]/b[
[color=darkslateblue]Hyvät viikonloput kaikille piinailijoille ja maanantaina tuun minäkin kertomaan minkä tuloksen testi anto. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!
HANNELE
ainakin meillä =)
Tekisi kyllä mieli tehdä testi heti, mutta yritän malttaa sunnuntaille (ellei menkat ala ensin)
Plussaa kaikille!
-Ohranjyvänen-
en sit hakenutkaan testiä eilen joten tänään en ainakaan testaa ja nyt tuntuu siltä et ei se täti taida enää tullakaan (toiv. oon oikees). siispä maltan oottaa viä ainaki huomiseen tai sit siihen maanantaihin joilloin tosiaan se meitin vuosipvä ;)
+++plussasäteitä kaikille !!! +++
ohranjyvä: sielläkin jännät paikat....mikä kp ?
täällä 28/26-28
vahva plussahan sieltä tuli sitten...
ei tätä voi uskoo todeks :)
mitenkäs muilla piinailijoilla ?
tsemppiä ja paljon plussasäteitä!!!!!
Sulla kävi sitten tässä kuussa hyvä tuuri! =o) Minulle tuli taas vahva nega....... ONNEA SULLE HIRMUISESTI!
HANNELE
Menikö toi nikki oikein? Onnea hirmuisesti! Onko tämä teidän ensimmäinen? Jos on, niin se on kyllä melkoista myllerrystä...
Ja Hannele, Sulle pahoittelut negasta. Olisko niin, että jännitys siirtää kuukautisia? Tai mikä mä olen arvailemaan, kun en ole asiantuntija.
Omasta piinailusta sen verran, että se päättyi tädin epätoivottuun kuukausittaiseen visiittiin :( Vähän mä sitä märsysin, mutta onneksi on kaksi vilkasta lasta jaloissa pyörimässä, niin ei ehdi kauaa surra. Ja uutta matoa koukkuun vaan! Mieskään ei pahemmin pettynyt, nythän päästään peuhaamaan taas " urakalla" ...
Toisissa pinoissa tavataan? Ciao.
kiitos teille kaikille ihanille ihmisille tuesta ja onnitteluista. kyl nyt on pää pyörällä...
amanita: ensimmäinen tulossa :)
Hannele: olen pahoillani negasta, mut ethän luovuta. pää pystyyn ja uutta matoa koukkuun !!! kaikkea hyvää.
vasta kp27/30.Ei varmaan tarvitse uutta testiä yehä jos kuukautisiakaan ei sit parin päivän päästä tule vai?Apua oon niin iloinen.Eka tärppäs ekasta kierrosta ja nyt toka tokasta.Ihanaa!Toivon kovasti et ei mee kesken kun keskenmeno pelkoa on silti...
kyllähän tuo mielestäni plussa on ja tuskin muuksi muuttuu !!!
ihanaa eikö...ei tätä itsekään oikein vielä tajua, kun viiva näyttöön ilmesty, tosin itsellä vahva viiva !
luota vaan haamuun...
paljon onnea vielä kerran :)
Siis on todella ihanaa!Eihän minun tarvitse toista testipakettia ostaa,että voin luottaa tuohon?Olen todella onnellinen....onnitelut vaan sinullekkin.Oletko jo soittanut neuvolaan?Nyt kun tietää olevansa raskaana niin on olo erilainen.Onko sinulla mitään raskausoireita.Minulla ei oikeastaan ole vaan mahaa koskee välillä ja nipistelee ja kihelmöi.
[color=darkgreen]Niin omassa tilanteessa ei voi ruveta laittamaan uutta matoa koukkuun niin hyvä neuvo kuin se muuten onkin ;o)
Onnea myös Titsulle plussasta! Ja onnea vielä kerran Hannallekin, on se niin ihmeellistä tämä elämä...
HANNELE kp 45 /29-32
Eli sunnuntaina viimeksi testattu puhdasta negaa ja tänään kp49/35. (Ekaa kertaa täti tällä tavalla myöhässä, mutta kertahan se on ensimmäinenkin... ja toivottavasti myös viimeinen:)
On tää kummallista tosiaan tää elämä...ja miten tässä nyt uutta matoa laitetaan koukkuun. Kirjoittelethan Hannele-81 vielä, miten tämä piina päättyy, kun joskus päättyy:-)
Sylin täydeltä Onnea kaikille plussanneille!
titsu: vielä en ole soittanut neuvolaan. aattelin tossa parin vkon päästä ( rv7) kun en tiedä kuinka jonoa täällä tampereella.
oireita ei hirveemmin vielä ole ollut...masussa nippailee, rinnat tosi kipeet, varsinkin yöllä kun kääntää kylkee. ja tietty vessahätä koko ajan. eiköhän se pahoinvointikin sieltä aikanaan tule :)
vielä kerran onnea sinulle ja nautitaan odotuksesta ;)
kiitos paljon muille tuesta ja kannustuksesta, olette ihania ihmisiä !
kuinka siellä menee ?
oletko testaillut ?
Hanna+pikkumyy 5+6
[color=darkviolet]Tämä pino olikin jo hukkunut johonkin...
Mullakin piinailu päättyi, monessa pinossa oon jo kertonutkin mutta tänne en muistanut ilmoittaa, vihdoin ja viimein, tädin ollessa yli 2 viikkoa myöhässä, kp 48/29-32 testiin tuli [b]PLUSSA[/b]! Kauan se antokin itseään odottaa, sinäkin plussasit paljon aiemmin kuin minä ja silti olen viikoissa sua edellä ;o)
Ootko jo soittanut neuvolaan? Minä soitin eilen ja kolmen viikon päästä on ensimmäinen käynti! Ihanaa! Mikä sulla onkaan nyt sitten LA? Mulla on (viimesten kuukautisten mukaan) 28. syyskuuta
Ihanaa odotusaikaa sulle toivottaa
HANNELE + Valtteriina rv 7+1
ihan mieletöntä...HIRMU PALJON ONNEA !!!!
on tämä vaan niin IHANAA....eikö ;)
menemme alkuraskausultraan yksityiselle 20.2
ja neuvolaan 6.3 (rv10)
laskurin mukaan laskettu aika 7.10, tiedä sitten!
onko sulla mitään oireita ilmaantunut?
uusi piinaava päivä alkoi...HUOMENTA KAIKILLE !!!
tänään kp 26/26-28. miksi odottavan aika on näin pitkä. en ole varmaan koskaan odottanut mitään näin paljon :)
Hannele: ihana tuo työnimi valtteri :) meillä tulee miehen kaa maanantaina vuosi täyteen yhteiseloo ja äitini nimipäivä, jospa saisin sillon iiison plussan. se kruunais kaiken :)
tekis mieli jo testata, mut ei uskalla. malta malta vielä !
onhan meillä peukut ja varpaat pystys !