Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita piinailijoita paikalla?

21.01.2006 |

En ole kirjoittanut tänne kuin kerran ennemmin ja siitäkin on jo aikaa.. Kuumeillaan ensimmäistä. Mulla ois menkat pitänyt alkaa jo viikko sitten, mutta vieläkään ei kuulu mitään. Hirmuisesti palelee ja lämmöt koholla. Maha sekaisin ja tissit turvoksissa, ei muita oireita. Huomenna aamulla ois tarkoitus testata jollei sitten mitään tapahdu siihen mennessä. Tuhrua tullut kuitenkin jo viikon silloin tällöin... Saas nähdä mitä tämä sitten on (luulotautia?).

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsin hitsi...no, nokka pystyssä etiäppäin :)

kumpa jaksais piinailla sunnuntaihin. tissit niin pirun kipeet, ettei oikein pysty mahalleen nukkuun.

-Hanna-

Vierailija
22/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Pahoittelut tädistä Punapäälle ja Ippuliinille! =o(

Täällä tänän kp38 --> ei mitään erikoisia oireitakaan... Tuosta testaamisesta, vaikka itse testasinkin aika ajoissa, niin siinä mielessä olen tyytyväinen että jos nyt täti tulee niin pettymys ei ole niin kova kun negan jälkeen on siihen jo varautunut...

Jospa Hannan kans sitten testataan yhessä sunnuntaina? ;o) (Jos nyt sitä ennen ei täti tuu)

Nekulle pahoittelut negasta! Mutta kuten sanotaan niin toivo ei ole menetetty ennen kuin täti tulee! Joo, Puolukatkin siirtyi omiin oloihinsa ja mukava kyllä niin. Harmi kun sinä et päässy Kuttujen mukaan.

Axellekin tervehdys! Jospa sinäkin pian sen oman nyytin saisit =o)

Mitä testejä olette muuten käyttäneet? Nekku? Punapää? Ippuliini? Itse testasin epätoivoisena lauantaina sekä mammaksin testillä että Acon kympillä. Siksi epäilyttääkin että olisin raskaana kun Acon " markkinoiden herkin" näytti negaa.... =o(

Jep. Plussaonnea ja kovia oireita vielä piinaaville toivottelee HANNELE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta tuulta uuteen kiertoon sitte bdbdbdbbdbdbdbdbbdbdbdbdbd

Taustailen täällä ja tsemppaan sua aika ajoin sitte :)))

Joko ootte alkaneet pakkailemaan? Milloin on muutto pvä?

Jaksuja muuto rumbaan!!! =)

Vierailija
24/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina aion hakee testin, ellei se täti tule salaa kylään. nyt on ruvennut noi yö-pissailut vaivaan !

Hannele peukut ja varpaat pystyyn!

ja muille kamuille paljon onnea uuteen yritykseen :)

-Hanna-

Vierailija
25/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkin siis HAnnele olet päässyt tuplailemaan??? Aikaistuiko vai muistanko väärin?? Onnea kuitenkin ja tsemppiä jotta plussa saatais testiin =))

Vierailija
26/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Täällähän törmäilee tuttuihin?! ;o)

Joo minäkin oon päässyt tuplailemaan JEE! Mies on lämmennyt kovasti sitten viime kesän, mutta on pysynyt jämptinä siinä alkuperäsessä suunnitelmassa että tuplaus alotetaan kesällä 2007.

Aluksi oli hirmu vaikea hyväksyä sitä koska se tuntui järjettömän pitkältä ajalta. Kun vihdoin aloin hyväksymään asian ja elelin kaikessa rauhassa pikku-nuttuja ym kutoen niin mies sitten joulukuun alussa ehotti että jos nyt yritetään kuukausi niiin ootanko sitten jos ei tärppää niin ens kesään asti mukisematta! No enhän voinu olla suostumatta! =oD Tosin paineet kasvo kun olis yhestä kerrasta pitänyt onnistua, sen verran vielä jousti että kaks ovista saatiin mahtumaan.

Nyt on sitten viimeinen mahollisuus tai muuten mun täytyy niellä taas vauvakuumeeni ja alkaa laskemaan päiviä kesään ;o) Täti on viikon verran myöhässä mutta testi näyttää negaa =o( Saas nähdä miten meiän perheen käy... Saadaanko ens joulua viettää jo kolmistaan ?!? =o)

Onnea sulle pikku-masuasukin kanssa! (onko se enää niin pienikään...?) Jääkö tämä teiän kuopukseksi vai vieläkö on tarkotus perhettä kasvattaa?

Terveisin HANNELE

Vierailija
27/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin täällä käynyt kurkkimassa Nekun tilannetta ja ilokseni huomasin Hannelenkin piinailemassa, aivan ihanaa että säkin pääset sit kuitenkin viimeistään kesällä tositoimiin! mut toivon nyt miljoonasti sulle plussaa! ja Nekulle myös. Nekku eiks nyt oo mitään keinoa päästä mukaan kuttulaan? :( tosi tylsä juttu! Mut sulla on varmaan hommaa nyt muutossakin, jospa saisit sit koneen pelitämään kunnolla uudessa kodissa. Onnea vaan siis yhteen muuttamisesta ja peukut on pystyssä et kaikki sais plussia tikkuun. Mekin päästiin vihdoin tuplailemaan, mies mietti ja mietti mut vihdoin oma-aloitteisesti sanoi että eiköhän jo ole aika.. ;) joten eka kierto menossa ja ihan alussa. jännää päästä vihdoin yrittämään!

Vauvarikasta uutta vuotta kaikille vauvaa haluaville! olkoon 2006 meidän vuosi ;)

Vierailija
28/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lausahdus (Hannelen suusta) -

Niin kauan on toivoa kun ei näy tätiä

- kolahti aika tavalla :O Eilen nukkumaan mennessä lorahti punaviirut ja tänään alkoikin ihan kunnon vuoto. Että se siitä.. Mut ihan hyvillä mielin oon :) Tarkotuksena kun on ihan vaan tjottailla.

Ikävä kuulla ettei Mariposan raskaus sitten jatkunutkaan! En osannu odottaa ollenkaan.. Mutta jotain hyvääkin sentään, kun pääsivät tuplailemaan ihan tosissaan :) Tsempit vaan Mariposalle!

Tänään kävin hakemassa värikarttoja - joita jo oonkin kovasti mallaillut eri valaistuksissa. Seiniin siis kaivataan jotain muuta kun tavallista valkoista :) Ja Askosta tilasin ruokapöydän+6tuolia ja nojatuolin. Tästä se lähtee ;)

Pakannu en oo kyllä vielä yhtään! Ei kai tässä kiire ;) Avaimet saadaan 1.pv (eli ens viikolla) :D

Vierailija
29/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negasta minunkin puolesta! Nyt sitten vain uuteen kiertoon hymyillen, tosi harmitus. Toivottavasti kuitenkin muutto parantaa hieman haavoja tuosta negasta, kaikkea kuitenkin tapahtumassa just teille ja pääsette miehen kanssa saman katon alle.

Hannelelle peukutuksia kans! Olen lukenut teidän jutut Puolukoissa ja myös silloin truplissa. Itse tuolla kuttulassa nyt sit kirjoittelen aktiivisemmin. Mutta toivottavasti nyt tärppäis, ettei teidän tartte odotella sinne ensi kesään saakka!

Terkuin Federica Kutuista

Vierailija
30/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Mites muila piinailijoilla menee? Vielähän teitä oli jälellä...? Itsellä tänään kp 39 ja mitään ei näytä tapahtuvan suuntaan eikä toiseen. Pahoin pelkään että se on joko PCO tai pillerit jotka kierron sekottaa.

Kiitti Federica peukutuksista! =o)

HANNELE

Vierailija
31/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 25 tänään. viime kierto 26 mut yleensä siin 28. et kyllähän se täti voipi yllättää viä, toivottavasti ei !!!

uusina oireina pissalla ravaaminen, niin töissä kun kotonakin ja viä yölläkin. mitä tuo nyt sit tarkoittaakin ;)

piinaillaan me sit ainakin vielä...tsemppiä sinne Hannele!

ja onhan muilla jo katse eteenpäin :)

-Hanna-

Vierailija
32/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp28/27-38, tuntemukset vahvasti menkkamaiset...vihlontaa, kärttyisyyttä ja jomotusta. Huomenna tai perjantaina pitäisi menkkojen alkaa. Kurjaa kun ei tule esim. otsaan isoa punaista plussaa kun on raskautunut :o)

Vierailija
33/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä vielä luovuta viljonkka !!!

tsemppiä että täti kävelee ohitsesi.

-hanna-

Vierailija
34/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jo ajattelin, että puna-armeija yllättää, kun tuli vähän tuhrua ja vihloi ikävästi alapäätä, mutta ei sentään. Mietin vaan, että voikohan ovulaatio tapahtua myöhemmin kuin oletettuna aikana? Vaikka en tarkkoja päiviä ole laskenutkaan, niin mun ovulaation olisi pitänyt olla n 10.tammiluuta, mutta silloin ei kyllä peuhattu pehkuissa, vasta päivän tai pari sen jälkeen. Limoja olen jonkin verran tarkkaillut (sorbits nää yksityiskohtaiset kuvailut), mutta en osaa varmaksi sanoa niistäkään. Niin että piina jatkuu... Vielä en viitsi testata, ettei pääse poru pettymyksestä. On se jännää, aina vaan :)

Kiva, etten piinaile yksin!

Vierailija
35/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaikki ovat...piinailijat ?

muut tietysti odottavat jo ens kiertoo :)

no Hannele...vieläkö maltetaan odottaa sunnuntaihin?

-Hanna-

Vierailija
36/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]HANNA mää vähän ihmettelinkin että nyt tais vaihtua nimimerkki, no se entinen olikin niin hankala! =o)

Kyllä me maltetaan oottaa, sunnuntaina sitten pissataan purkkiin! ;o) Mulla on erityinen syykin testata sunnuntaina --> meillä on tulokasta kutsuttu Valtteriksi jo pitemmän aikaa, ja sunnuntaina on Valtterin nimipäivä joten se varmaan tuo onnea ;o)

VILIJONKKA: Mullekin passais että ilmestyis iso punanen plussa otsaan tai joku muu yhtä selvä merkki! En uskokaan kovin vakaasti olevani raskaana koska ei tunnu yhtään " erilaiselta" . Kai tässä vaiheesa pitäis jo olla erilainen olo ja selviä merkkejä, pahoinvointia ym...???

AMANITA: Mikä kp sulla on ja kuinka pitkä kierto yleensä? Minä en tuosta oviksesta tiiä voiko se heitellä, mutta ainahan kaikki on mahollista...

Täällä tänään kp40/29-32. Toivotaan nyt että pikku-Valtteri se siellä olisi tädin poisjäännin syynä ;o)

HANNELE

Vierailija
37/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin mukaan tähän piinaketjuun!

Täällä kp44/(34-36); kaksi negaa testattuna kp35 ja kp42, mutta tätiä ei kuulu ja pienoisia oireita on (ts. olen varma, että olen raskaana:-) Negojen jälkeen olen tosin varautunut tuon tädin tuloon, mutta piinailu jatkuu...Viikonloppuna tai viimeistään ensi viikon ti tai ke aion seuraavan kerran testata.

Torstai on toivoa täynnä:-)!

Vierailija
38/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piina jatkuu. TAAS tuli vähän tuhrua, sellaista ruskeaa, varmaan halusitte kaikki tietää... mutta ei vielä kunnon vuotoa, eikä varsinaisia menkkatuntemuksia. Mulla on aina ollut hirveän kipeä se eka päivä, menkat alkaa aina kunnon supistuksilla. Olen synnyttänyt kaksi kertaa niin, että tunnistan kivun samanlaiseksi.

Hannele, on sullakin jännät päivät käsillä! On liikuttavaa, että puhutte vauvasta jo ihan nimellä. Ja Valtterin nimipäivä ensi sunnuntaina tuo varmasti onnea. Jos ei plussaa testiin, niin ainakin varmuutta parisuhteeseen. Kysyitkös sä mun kiertojen pituutta? En ole ihan tarkkaan laskenut, mutta ne on vaihdelleet n 28-30 päivää, että aika säännöllinen kierto. Voi kun ois ihanaa olla raskaana! Olenhan mäkin jo ehtinyt kehittää vaikka minkälaisia oireita, vaikka kaksi aikaisempaa raskautta ovat alkaneet melko " oireettomasti" . Ainoa selkeä samankaltaisuus on tämä " flunssainen olo" eli paleltaa.

Huh, pitää kai vaan odottaa. Ja pelottaa mennä vessaan :( Mä EN halua nähdä verta seuraavaan 9 kuukauteen!

Kaikille piinailijoille plussatuulia ja niille, jotka eivät enää piinaile... Uutta matoa koukkuun vaan!

Vierailija
39/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mukaan vaan Nyytikakkonen! Toivottavasti testit on väärässä ja oireet oikeassa! Omalla kohdallakin toivon että nega johtuis vaan virheellisestä testituloksesta ;o) Millä sää testasit?

Amanita, kiva kuulla että kaks edellistä on ollu sulla oireettomia, se tuo vähän uskoa lisää tähän omaan tilanteeseen kun ei tosiaan mitään SELVIÄ oireita oo (eli usko tärppiin hiipuu aika ajoin) mutta perusoireet kyllä on eli palelu, jne.

Saas nähä miten meiän käy ;o)

HANNELE

Vierailija
40/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset pitäisivät silloin alkaa... mutta mitään " merkkejä" ne eivät ole alkaneet. Päinvastoin masussa on " outo" supistelu meneillään ja pientä kuumeilua on ollut 37.0C- 37.3C koko viikon. Eli jänniä piinapäiviä eletään....

Plussaonnea kaikille!!!

-Ohranjyvä-