Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita piinailijoita paikalla?

21.01.2006 |

En ole kirjoittanut tänne kuin kerran ennemmin ja siitäkin on jo aikaa.. Kuumeillaan ensimmäistä. Mulla ois menkat pitänyt alkaa jo viikko sitten, mutta vieläkään ei kuulu mitään. Hirmuisesti palelee ja lämmöt koholla. Maha sekaisin ja tissit turvoksissa, ei muita oireita. Huomenna aamulla ois tarkoitus testata jollei sitten mitään tapahdu siihen mennessä. Tuhrua tullut kuitenkin jo viikon silloin tällöin... Saas nähdä mitä tämä sitten on (luulotautia?).

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Meillä on neuvolatkin sitten melkeen yhtä aikaa --> mulla on 2.3 eli sillon on rv tasan 10. =o)

Paljonko yksityisellä se alkuraskauden ultra maksaa? Montako ultraa kunta tarjoaa ja missä päin asut? Täällä (Oulussa päin) kunta tarjoaa 2 ultraa ja ensimmäinen on jo heti kohta ekan neuvolan jälkeen, rv 11-13. Me ei olla aateltu mennä yksityiselle ollenkaan.

Onhan nuita oireitakin ollut, jo ennen plussaakin oli, pahoinvointi (aika lievä), nipistely mahassa, palelu, väsymys, nokka tukossa, liukas ja runsas valkkari, hiustenlähtö... Nyt on uutena oireena plussan jälkeen tullut nännien arkuus. Koskahan ne tissit alkaa kasvaa ;o) ?

HANNELE

Vierailija
62/64 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä täällä takana melkein vuosi, ja nyt ensimmäistä kertaa tuntuu siltä että vois jotain tullakkin.

pahaa oloa takana 4 päivää kiertoa menossa 22/28-34.

Vatsassa velloo pala kurkussa ja röyhtäyttää.

Saattaapi olla tietysti että tämä toissapivänä puhjennut flunssakin vaikuttaa asiaan.

tai sitten kehitän näitä omassa päässäni, kun niin kovasti on yritetty.

Kovasti meillä toivotaan omaa pienokaista, joka oisi esikoinen.

minä 30 mies 36, joten olisi jo aikakin ;)

Kaikki peukut pystyyn ja varpaat kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oikeestaan iltapahoinvointia,alkanut tällä vkolla kun olen iltavuorossa töissä. tosin tänä aamuna jo yökkäilin pari kertaa. tuliskin vaan kunnon pahoinvointi, sit ainakin tiedän et masuasukilla kaik hyvin ;)

ultra yksityisellä n.100- kelan korvaus. hoitaja sano et summaks jää n. 70e. menen ihan sillä et en malta odottaa ja sit tiedän ainakin varmaks et kaik masus hyvin ja et siellä todellakin on pikkunen;) vaik kyl rupeen jo uskoon kun tää huono-olokin alkoi!

muistaakseni täällä tampereella maksetaan yks ultra, mut tarvii viä varmistaa neuvolassa. olen käsittänyt et rakenneultraan kannattaa mennä kaupungille koska kallis yksityisellä, mut sit jostain pinosta luin et yksityisellä 50e, et eihän se paha hinta oo, mut en muista mikä kaupunki oli kyseessä ja mikä yksityinen. noh..ehkä paljon viisaampi neuvolan jälkeen ja jo tuon alku-ultran ;)

toivotaan nyt vaan tarrasukkia meidän pikkusille ;)

Vierailija
64/64 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan ja huomasin IIIIIIHHHAAANNNIIIAAAAAA uutisia sinulta ;) siis MIELETTÖMÄT onnittelut plussastasi, ihanaa että pääsit masua kasvattelemaan eikä tarvii oottaa kesään!!!!

Meillä eka kierto tuplailua tai tjottailua menossa, tätiä odottelen.. viime kierto venähti niin pitkäksi että ei tässä vielä viikkoon pariin viitsi testatakaan.

Ihanaa raskausaikaa ja kaikkea hyvää!!! :D

JoHelle