Mikä toi 15000 kuollutta juttu on?
Kommentit (25)
Transparency Internationalin tutkimuksen 3.7.2003 mukaan Suomen oikeuslaitos on maailman neljänneksi korruptoitunein ( mukana 44 maata tutkimuksessa) ja kuuluu samaan viiteryhmään Perun , Kamerunin ja Indonesian kanssa. Minä olen kokenut Suomen oikeuslaitoksen mielivallan ja siksi käännyin tasavallan presidentti Tarja Halosen puoleen. Halonen vastasi minulle 30.3.2000 seuraavasti:
Olen vastaanottanut 7.3.200 päivätyn kirjeenne liitteineen. Kun kyseessä olevassa tapauksessa viranomaiset ovat ratkaisseet asian voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti ja kun asia ei lainsäädännön mukaisesti kuulu presidentin toimivaltaan, en katso voivani puuttua asiaan.
Tarja Halonen
Tasavallan Presidentti
Asia, jossa en ole saanut oikeutta on se, että ostimme talotehtaan kiinteistöt ja maaomaisuudet ja meiltä salattiin kaupanteon yhteydessä 47 miljoonan markan pantatut kiinnitykset ja myyjinä olivat konkurssipesän väliaikaiset pesänhoitajat joilla ei ollut edes kiinteistöjen myyntioikeutta. Lisäksi meille ilmoitettiin keskeeräisen tilauskannan suuruus 15 miljoonaa suuremmaksi kuin se oli. Kaupanvahvistajaksi kauppasopimuksessa on merkitty henkilö, joka ei ollut kauppakirjan allekirjoittajan mukaan paikalla. Lisäksi kaupanvahvistajan kutsuma todistaja todistaa ettei hän ole ollut paikalla kun kaupat on vahvistettu.
Myöhemmin kaupat purettiin ja meidät haettiin konkurssiin vaikka konkurssiinhakijalla ei ollut saatavaa meiltä. Meidän puolesta ilman valtakirjaa ja toimeksiantoa käräjäoikeudelle lausuman asiassa antoi varatuomari, joka KRP:lle todisti ettei hänellä ollut valtakirjaa eikä toimeksiantoa asiassa. Minkähän lain mukaan tasavallan presidentti toimii?
Meidän on jo vihdoin aika saada oikeutta!
Kuten joku aiemmin sanoi, laman uhreja pitäisi muistella sankarivainajina ja arvostaa kuten sotaveteraaneja. He ovat uhranneet elämänsä ja elämäntyönsä, perheensä, omaisuutensa ja nuoruutensa sodassa, jossa vihollisena olivat demareiden ja pankkimiesten rikollisjoukot.
tosidemareita.
Vierailija:
Uskomatonta, että joku voi pitää työllistävien yrittäjin tapattamista oikeutettuna!
Kaikkienhan pitäis olla duunareita. Mitä me yrittäjillä tehdään? -ajattelee kiihkodemari.
Niinhän se yhteiskunta hyvin toimisikin ja kaikilla olis kivaa ;)
Läpi yhdeksänkymmentäluvun Suomen synkät itsemurhatilastot laskivat tasaisesti. Siinä missä vuonna 1990 itsemurhia tehtiin 1 512 kappaletta, vuonna 2000 luku oli 1 165
Vai sisältääkö tämä 15000 ihmistä kaikki itsemurhan 90-luvulla tehnyttä. Vaikea uskoa että kaikki 90-luvulla itsemurhan tehneet olisivat konkurssin tehneitä yrittäjiä. Tilastollisesti itsemurhat kävivät huipussaan nousukaudella ennen lamaa. Ja suurin itsemurhia tekeväryhmä on nuoret miehet.
Itsemurha on rikos omaisia vastaan.
Mä olin ala-asteen juuri aloittanut kun pahin lama iski ja ei ollut kiva olla 5 lapsisen perheen kuopus. Ikinä ei ollut rahaa MIHINKÄÄN! Kuljin sisarieni vanhoissa jopa rikkinäisissä kuteissa ja isä ei ollut ikinä kotona. Suurimmaksi osaksi vanhempani erosivat rahan takia, josta aina oli ikuinen riita (kun sitä ollut vaikka isä aina töissä). Isä velkaantui ja niitä velkoja on maksanut tähän päivään asti. Vasta nyt alkaa päästä eroon 15v. takaisista veloista.
En voi kuvitellakkaan mitä helvettiä se on ollut vanhemmille kun itselläkään ei ole niistä ajoista mitään ruusuista muistikuvaa.
Taidampa kääntyä Niinistön kannattajaksi.