Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ootte?

Vierailija
21.01.2006 |

Eli oon laihduttanu 25kg. Oon 160cm pitä ja painan 57kg tällä hetlellä. Vyärönympärys 77 ja lantio 92. Itse en osaa katsoa itseäni enää " normaalisti" Olin niin pitkään ylipainoinen, että nyt mieli ei sopeudu uuteen kroppaan..... Oonko jo normaaleissa mitoissa vai veieläkö laihdutan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mittasi noissa (+ - 2 kiloa ja vyötärö alle 80 cm)

Vierailija
2/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää... sorge!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo hyvältä. Peili se kuitenkin kertoo totuuden. Kaikki ollaan niin erimallisia ettei voi suoraan sanoa numeroista. Jos maha on suht litteä ja takapuoli ja reidet hyvät niin riittää.. ne on mulla mittarina.

Vierailija
4/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yllättävän vaikeaa sitä on nähdä läski vuosieni jälkeen.

T. ap

Vierailija
5/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella hyvissä mitoissa nyt joten ehkä itse laiduttaminen kannattaa unohtaa ja keskittyä kiinteyttämään sitä hoikistunutta korppaa.

t. yksi joka pudotti 30kg ja on nyt samoissa mitoissa kuin sinä

Vierailija
6/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske painoindeksisi myös. Jos se on välillä 20 - 25, olet normaali.

Vierailija
7/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutuminen ei ole ollut ihan helppoa :( Kun on pienen ikänsä ollut lihava niin on vaikea nähdä itsenä normaalina tai jopa hoikkana. Kuntosalilla ole saanut laihdutuksen jälkeistä löysyyttä kuriin ja paino on muuten pysynyt hallinnassa mutta raskaus jätti 10kg tosi tiukasti vyötärölle ja sain tehdä töitä ihan mahdottoman paljon että sain sen hävitettyä. Nyt siis taas noissa mitoissa kuin sinäkin.

Vaatekaupassa se uusi olemus näkyy parhaiten joten kannatta shoppailla ;). Eihän sitä ihmisenä ole muuten muuttunut lainkaan.On vain helpompi ostaa vaatteita ja jaksaa harrastaa liikuntaa paremmin.

Vierailija
8/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättyy aina positiivisesti kun ensin ajattelee etten varmasti mahdu tähän... ja sitten hupsis se olikin ihan sopiva tai jopa iso... Mäkin kyllä kuntoilen aika paljon, mutta tuossa mahassa on vielä aika paljon löysää. Nyt tässä kuumeillaan kolmatta ja yritys on kova, joten saapi nähä miltä raskaus tuntuu uudessa kropassa...

Vierailija
9/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla aika tarkkana syömisen kanssa jos laiduttamisesta on vain vähän aikaa. Raskausaikana, kun se ruoka monesti maistuu jossain vaiheessa turhankin hyvin, tarttuu se läski lujasti kiinni kituviin rasvasoluihin. Kannattaa raskausaikankin muistaa kohtuus ja pitää mielessä et laiduttaminen ei ole helppoa... Raskausaikana niin mielellään unohtaa semmoiset asiat mutta totuus on sitten synnytyksen jälkeen helposti aika julma.

Toivottavasti kuitenkin tärppää pian!

Vierailija
10/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä olen tuumaillut jatkavani urheilua ja nykyistä ruokavaliotani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi