Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskea tuhru rv 12+

21.01.2006 |

Keskiviikkona kävin np-ultrassa, jossa näin hyvin eloisan ja viikkoja vastaavan vauvanalun. Tänään huomasin äsken vessakäynnin yhteydessä pikkuhousuissa vaalean ruskeaa tuhrua. Raskausviikolla 6 minulla oli myös tuhruttelua, joka kesti n. viikon, syytä siihen ei osattu sanoa. Hirveä pelko iski taas kyntensä, vasta kun uskalsi hieman iloita raskaudesta. Minulla on taustalla kaksi keskenmenoa, joten sekin tuo mukanaan lisää huolestumista asiasta.

Onko muilla odottajilla tullut näillä samoilla viikoilla tuhrua? Kuinka raskaus on jatkunut?

t. huolestunut wbm rv 12+3

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasinpa kalenteriini. Mullakin tuli sellaista ihan vaalean ruskeaa tuhrua aika pitkäänkin alkuvaiheessa. Vähän oon näköjään huonosti kalenteriin asioita merkkaillut, mutta tuollaista tuhrua tuli ainakin 12+1 - 13+2, varmaan kyllä pitempäänkin, mutta on jäänyt merkkaamatta. Mulla on muuten näköjään tuhrutellut (vähän punaisemmin) myös tuolloin rv 6+ jokusen päivän.

Syytä näihin en tiedä.

Tuhruilu kuitenkin loppui jossain vaiheessa (vihdoin) ja kaikki on mennyt tähän asti hyvin. Minulla myös takana yksi keskeytynyt km rv 12, jolloin raskauden ihan alussa tuhrutti pitempään (jolloin kaikki oli vielä ok) mutta sitten tuolloin kuin oli kesken mennyt, niin ei enää tuhrutellut. Ota näistä nyt sitten selvää...

Pahoillani aiemmista keskenmenoistasi :(.

Toivotaan totisesti, että tällä kertaa kaikki menee parhain päin ja että tuhrut lakkais pian häiritsemästä!

Mukavaa, että np-ultrassa oli kaikki hyvin!

Kaikkea hyvää odotukseen!

PooPoo rv27+3

Vierailija
2/2 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista miten pienen pieni viiru voi säikäyttää ja tuoda harmituksen koko päiväksi. Olisikohan tämä sitten jotenkin menkka-ajankohtaan liittyvää, tiedä häntä. Mulla oli silloin rv 6 ihan samanlaisia viiruja ja sitä kesti n. viikon. Jos tämä tuhruilu jatkuu, niin toivon kuitenkin, että kaikki menisi siltikin hyvin. Soittelen ehkä kuitenkin maanantaina neuvolaan, jos vaikka saisi kuunnella sydänäänet. Huono olo on kyllä niin kuin muinakin iltoina ja nälättää, muttei maistu kuin joku tietty asia. Mitään rasvaista en saa nyt alas..raskausoireet kyllä hieman helpottavat oloa.

Kiitos vielä vastauksestasi. Oli huojentavaa lukea kohtalotovereiden ajatuksia ja kuinka raskaus on jatkunut. Hyvää odotusaikaa sinulle t. wbm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla