Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi from hell, vai onko?!

Vierailija
23.06.2008 |

Jotenkin vaan ärsyttää kun anoppi aina jaksaa "mollata" lapsiamme. Hänen tyttärensä lapset kun ovat niin fiksuja, filmaattisia, hyväkäytöksisiä jne. Tiedän kyllä, että turhaan aina hiillyn, mutta harmittaa niin vietävästi lapsieni puolesta kun akka jaksaa aina pälättää tästä samasta asiasta.

Nyt juhannuksenakin kun oli saanut vähän alkoholia niin kyllä jaksoi jauhaa ja kehua mieheni siskon lapsia. En tiedä pitäiskö sille asiasta huomauttaa, että kyllä meidänkin lapsilla on niitä hänen geenejään, että miksi haukkuu omaa perimäänsä. Kyseessä siis ihan sellaista rivien välistä tulkintaa eikä mitään suoraa haukkumista, mutta niin hyvin kun anoppini tunnen on tätä ollut jo ennen lapsiammekin, silloin tietty vähättely ja naljailu kohdistui minuun. Lapsemme ovat onneksi vielä niin pieniä etteivät he asiaa ymmärrä tai tule muistamaankaan, mutta perkele kun ottaa aivoon aina välillä se ämmä.

No onneksi mun vanhemmat ovat superkultaisia lapsiamme kohtaan ja on ilo, että heillä on edes yhdet mukavat isovanhemmat. Monellahan heitä ei ole ollenkaan. Ja edellä kuvailemani tilanne on varmaan tuttua monelle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuuko siis vastaavasti teidän lapsianne? Jos haukkuu niin kyllä musta siitä ilman muuta voi sanoa.

Jotkut ihmiset ovat sellaisia että niiden on hirveän vaikea antaa positiivista palautetta päin naamaa - ehkä se kehuu teidän lapsianne sille miehesi siskolle ja päinvastoin?

Vierailija
2/3 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsemme lähti kiellosta huolimatta juoksemaan rankkasateeseen niin miehen siskon lapsi läksi perään. Anoppi huusi: Et kai ole yhtä tyhmä kuin X ja lähde hänen peräänsä kastumaan.

Vituttaa kun en mitenkään "puolustanut" lastani. No, anopin pikku kullan nuppu ei totellut ja lapsilla oli erittäin hauskaa juoksennella sateessa. Mun mielestäkään ei mitenkään vakavaa juosta kesäsateessa.

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan vastaava tilanne, sillä erotuksella että lapset ovat jo isompia ja kun esim koululainen soittaa mummille, tulee valtava pälätystulva mitä miehen sisaren lapset ovat tehneet jne. Ei edes kuuntele meidän lasta vaan puhuu päälle. Koskaan ei kysy lastemme kuulumisia, ei taida kiinnostaa. Oli ihan itse pahoittanut pari viikko sitten lastemme mielet, niin että sanoivat itse etteivät halua mennä enää mummille.

Ei siinä auta mikään, ja kyllä aikuinen tilanteen huomaa ja vaistoaa, vaikka miten yrittäis joku lohduttaa ja nähdä hyvää asiassa.