Kauheaa, miten paljon kylpyläreissutkin maksaa perheeltä!
Kenellä on varaa mennä esim.kahdeksi yöksi kylpylään? Matkat, ruoat, ym. Siihen yhteen reissuun uppoaakin kaikki lomarahat. Mistä te hommaatte ne rahat reissuihin?Säästävätkö kaikki ympäri vuoden?
Kommentit (13)
Niillä me ollaan käyty kylpylälomilla.
Kun ajattelen,että pari päivää kylpylässä ja rahaa kuluu matkoihin, sekä yöpymisiin niin ei edes houkuta. Hirveän hintaista huvia parilta hassulta päivältä.
Kai nyt kerran vuodessa voi jonkin pienen reissun tehdä?
Mutta kyllä sen nyt maksaa välillä jos oikein sinne hinkuaa. Me ollaan käyty pari kertaa, eikä se oikein oo meidän juttu.
Elintaso laskee väistämättä, kun lapsia tulee ja ihan hyvä niin. Silloin lapset ovat oikea valinta, jonka eteen ollaan valmiit luopumaankin jostain. Yhteiskunnanko pitäisi teidän ja kakaroiden kylpylätkin maksaa?
paljonko sellainen maksaa? Emme ole koskaan olleet.
Ne on ihan hirveitä paikkoja! Me jouduttiin yöpymään yhdessä kylpylässä, kun olimme siellä juhlissa. Kallista oli kieltämättä ja mitä sillä rahalla sai: ei mitään! Toiste en lähde maksamaan 250 euroa kahden aikuisen ja yhden lapsen nukkumisesta, aamiaisesta ja uimisesta/saunomisesta.
Me oltiin 4vrk Oaj:n lomaosakkeessa Tampereen kylpylässä. Tilaa 94m2+ 41m2 parvi, kaikki astiat 12 hengelle, astianpesukoneet, liedet, hellat, mikrot, jääkaapit ym. Ja hinta ma-pe 250€ eli ei tosiaan minusta paha.
Jouduimme tosin itse maksamaan kylpylän käytöstä ja ruuista ( jotka teimme pääasiassa huoneistossa),mutta sattui niin hyvä lomaviikko, että pääsimme rantsulle, särkkään ja retkelle Viking saareen, että vaan kerran käytiin itse allasosastolla. Menihän sitä silti rahaa, mutta ainahan lomalla menee. Itse huoneisto oli minusta tosi edullinen, kokoon ja tasoon nähden.
Tiedustelkaa ihmeessa liitoistanne.
Itse taas ihmettelen miten niin monella on varaa matkustaa Thaimaahan. Siinähän kuluu helposti joku 5000 euroa, mikä on suomalaisten keskiansioissa aika paljon. Silti kaikki joulusesongin Thaimaan-matkan myydään loppuun samantien.
Viimeksi kun kävin joskus aikoja sitten tuttavan mukana, oli kylpylä täynnä venäläisiä.Itse en tosin kylpylän puoelle olisi mennyt vaikka olisi maksettu Yöks. en haluaisi ikinä killua toisten ihojämien seassa, ja viedä vielä lapsiakin sinne!
Holiday Clubin kylpylässä, ei tosin niillä kutsutarjouksilla, koska en halua mennä kuuntelemaan, kun yrittävät saada ostamaan lomaosakkeen. (maksoi yhteensä 2 yötä + aamupala 360e)
Ei meillä olis kuuna päivänä varaa lähteä edes kylpylä reissuun. Yks huvipuistoretki jo syö rahaa niin, että sitäkin joutuu jo harkitsemaan vaikka lapsista kaksi on vasta sen ikäisiä, heistä menee maksuja jne...