pahinta naisissa...
..on ehdottomasti kanamaisuus. Oma avovaimoni ei seuraa politiikkaa, ei tiedä mitään maailman tapahtumista ja on muutenkin täysin pihalla. Niin näyttävät olevan kaverinsakin. Mikä teitä naisia oikein vaivaa? Eikö teitä kiinnosta muu kuin hömppä? Tyhmä nainen ei kiinnosta seksuaalisestikaan...
Kommentit (27)
pahinta suomalaisissa naisissa on se, että ne ei osaa olla naisia. Ne on vaan ihmisiä... sekin on jo aika paljon.
" jos naisista viisain on...
...henkilö, jonka nimi juuri mainittiin, niin kanana nyt totuuden nimessä on sanottava, että presidenttiehdokkaista älykkäin yksilö on alusta alkaen ollut viisas, harkitseva, itsevarma, tyylikäs ja huumorintajuinen Sauli Niinistö. Hän tosin on mahdollisesti niin älykäs, etteivt häntä aivan maatiaiset kykene arvostamaan.
Räpätätit äänestävät T:ta, tosiseikkoja (jotka eivät aina ole niin miellyttäviä), rehellisyyttä ja optimismia arvostavat ihmiset äänestävät Saulia.
T. Saulin oma kananpyrstö"
heheheh.
te naiset jotka luette vain seiskaa ja gloriaa. te jotka olette kiinnostuneempia muodista kuin yhteiskunnasta. te jotka ette seuraa maailmaa ettekä juuri tiedosta maailmaa. tehkää itsellenne palvelus. älkää äänestäkö kokoomusta. kokoomuksen kannatus perustuu juuri teidän ääniinne. hyväosaisia on loppujen lopuksi niin vähän. kokoomuksen politiikka kuristaa juuri teidän elämäänne. ottakaa nyt ainakin selvää millaisia asioita kokoomus ajaa ja mitä niistä seuraa.
jossain tässä keskustelussa joku todella osui asian ytimeen kun epäili, että miehet ottavat puolisokseen itseään huomattavasti yksinkertaisemman naisen, kun saavat sellaisen helpommin valtaansa. tällaista tapahtuu paljon myös toisin päin. kokeilin itsekin tällaista suhdetta muutaman vuoden, mutta en ollut elämääni tyytyväinen. tarvitsin kuitenkin tasapäisen vastuksen. hehku katoaa nopeasti suhteesta kun toinen on paljon toista vahvempi, ainakin minun kohdallani kävi näin. nykyiseen sivistyneeseen naiseeni ja lasteni äitiin sekä parisuhteeseeni olen erittäin tyytyväinen.
toisaalta usein elämässään hiukan jo kokeneet, koulutetut miehet eivät pitkän avioliiton (mahd. avioeron) jälkeen enää jaksa tahia pätevyyskriisissä ja itsetuntonsa kanssa kamppailevan naisen kanssa, vaan haluavat sen biologisen puoliskonsa, joka on ihan tyytyväinen rooliinsa. Ja sellainen suhde on ihanan luonnollinen. Naisen tulee vaan hyväksyä se roolinsa, yleensä se tapahtuu ihan luonnollisesti, kun on esim. jo hiukan enemmän ikäeroakin, esim. niin, että mies on vanhempi
nimim. kokemuksen rintaäänellä.
siis että sellainen suht. sivistynyt kana voi olla hunajaa monen miehen sielulle ja sydämelle, jalkovälistä puhumattakaan
Olen hyvin kiinnostunut kaikista asioista, seuraan tarkkaan maailmantapahtumia ja mietiskelen kaikenlaista koko ajan. Nautin seksistä, mutta minua ei haittaa vaikka viikko vierähtäisikin ilman. Hoidan kodin, lapset, leivon ja teen ruuat jne. yhdessä tasapuolisesti mieheni kanssa. Siitä ei ole koskaan riidelty. Matkustelen ja teen omia hommiani, samoin annan miehelleni vapauden omiin juttuihin. En ole kaunis, mutten rumakaan, en ole laiha, mutta en hirveän lihavakaan. Minua ei kiinnosta ylettömän paljon peilin edessä oleskelu, en meikkaa, enkä jaksa mietiskellä mitähän muut kenties minusta ajattelevat.
Taidan olla tasapaksu naiseksi.