pahinta naisissa...
..on ehdottomasti kanamaisuus. Oma avovaimoni ei seuraa politiikkaa, ei tiedä mitään maailman tapahtumista ja on muutenkin täysin pihalla. Niin näyttävät olevan kaverinsakin. Mikä teitä naisia oikein vaivaa? Eikö teitä kiinnosta muu kuin hömppä? Tyhmä nainen ei kiinnosta seksuaalisestikaan...
Kommentit (27)
Tai tietää muuten maaiman tapahtumista, historiasta, maantiedosta, jne. Olisi ihan hauska tietää?
Hyvä tietää, että löytyy fiksujakin naisia. Kuinka moni uskaltaa tunnustaa seuraavansa lähinnä hömppää?!
kyllä meissä seksikkäissä kanoissa jotain hyvääkin taitaa olla kuitenkin....:-) aloitetaampa vaikka herkästi kiihottuvasta pimpistä, seksiin ei niin kauhean monimutkaisia ajatuskuvioita tarvita. Päinvastoin, voitaisiin yleistää, että älykkönaiset...
Jos on kana ja ei tiedä mistään mitään. Tyhmä nainen ei kiihota! Pahinta on jos nainen ei seuraa uutisia tai ole kiinnostunut mistään. Eli ei edes halua olla kiinnostunut. Näin 35 -vuotiaana ei jaksa enää katsella tyhjäpäitä....
ei kyllä mieskään saa olla tyhjäpää, niin kuin tuo Mici. Opettele kirjoittamaan!!!
ei tartte yleistää!Mua ei kiinnosta pätkääkään tv,paitsi uutiset ja dokumentit ja keskusteluohjelmat,silti en oo mikää huippuälykäs vaan kai normaalijärjellä varustettu nainen.Mua ei kuitenkaa kiinnosta taivastella maailman asioota kaikkien kans,se taivastelu kun ei mitää auta...Lähinnä ärsyttää ihmiset jotka on pätemäs viimehetken uutistiedoilla ja jos sattuu että on eläny omaa elämäänsä,eikä oo heti kuullut tärkeää uutista,niin sit ollaan ihan huuli pyöreenä että " etkö sä oo kuullu????" No voi että!
Mua ei taas kiinnosta tommoset ukot jokka halventaa ja lokeroi naisia ja vieläpä yleistää.Juu-u,ei sytytä semmoset...että turha luulla olevansa myöskään niin täydellinen ,ap.
Mutta voithan aina etsiä käsiis naisen jonka kanssa voit keskustella päivän polttavista aiheista ja sit painua hurmios sänkyyn.Onnea etsintään!
kot kot kot, Olen rehellisesti mieluummin kana kuin " kalkkuna" , kaikki mieskumppanitkin ovat olleet ihan hulluina minuun ja kanan namurasiaani...:-). Olen kanamaisuuteni kanssa ihan tasapainossa, elämä sujuu hyvin ja olen iloinen ja onnellinen... yhdyn myös aikaisemman, rehellisesti itsensä kanaksi myöntävän mielipiteeseen.
Hyvä seksi tosiaan edellyttää tietynlaista tiedostamattomuutta, ehkä myös aimo annoksen kanamaisuutta...Meillä kanoilla on ihana pyrstöt :-)
mitä tarkotattee hömpällä. Jos ne on naisten lehtien juttuja, niin niissähän on joskus ihan kiinnostaviakin tutkimustuloksia ym. Ehkä naiset on niitä jotka haluaa oikeasti parantaa esim. parisuhdetta ja seksielämää ja siksi lukevat kaikkee höppäjuttuja. Miehet ei sit kai haluu jonkun muun kertovan jotain uutta, mitä ne ei itse tiedä...Ei noista sukupuolten välisistä eroista ota selvää.
Seuraan uutisia ja ajankohtaisohjelmia, mieheni ei. Se varmaan tekee hänestä tyhmän.
naisia kuten miehiäkin löytyy aika monenlaisella kombinaatiolla älyä, seksikkyyttä, sivistystä tms. jälleen tulemme siihen perusasiaan, että itse kukin puolisonsa valitsee.
ap.lle pahoittelut jos hän on herännyt tajuamaan puolisonsa kanamaisuuden vasta nyt. ihan mielenkiinnosta- miten ja mistä syistä päädyit kimppaan puolisosi kanssa? (jos nyt enää seuraat keskustelua)
Naisista viisain on kuitenkin Tarja Halonen,jota aijon taas äänestää.Nussia en kyllä tätä mammaa voisi,mutta se on taas toinen juttu...
...henkilö, jonka nimi juuri mainittiin, niin kanana nyt totuuden nimessä on sanottava, että presidenttiehdokkaista älykkäin yksilö on alusta alkaen ollut viisas, harkitseva, itsevarma, tyylikäs ja huumorintajuinen Sauli Niinistö. Hän tosin on mahdollisesti niin älykäs, etteivt häntä aivan maatiaiset kykene arvostamaan.
Räpätätit äänestävät T:ta, tosiseikkoja (jotka eivät aina ole niin miellyttäviä), rehellisyyttä ja optimismia arvostavat ihmiset äänestävät Saulia.
T. Saulin oma kananpyrstö
Mä olen samaa mieltä. Ei kanamaiset naiset kiinnosta, ei edes hyvällä ulkonäöllä varustetut. Jos kana avaa suunsa, ilta on pilalla. Seuratkaa maailman tapahtumia ja sivistäkää itseänne naiset! PS. Onneksi täällä on aina välillä myös itseään sivistäneitä naisia!
Olen kuulemma kiva keskustelukumppani ja loistavaa sänkyseuraa :) Näillä on ilmeisesti helppo saada miehet koukkuun.
En seuraa uutisia tai maailman tapahtumia mitenkään erikoisen paljon. Selaan lehden aamuisin ja luen jos mielenkiintoisia uutisia tai muita juttuja. Uutiset katselen keskimäärin kerran päivässä.
Helppo ihminen kai olen siinä suhteessa, että tiedän kaikesta jotain, mutta missään asiassa en ole asiantuntija. Olen ajatellut, että kiinnostan luultavasti sen takia, että pystyn keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta sen verran, että saan keskustelun käyntiin ja sitten jos toinen on oikea asiantuntija, niin hän saa päteä :)
Tällainen sosiaalinen lahjakkuus tuli hyvin esiin psykologisissa testeissä. Sain siellä tällaisesta " perheen äidin älykyydestä ja kyvystä ratkaista nopeasti arkipäivän tilanteita" ihan huipputuloksen. Psykologi sanoi, ettei tällaisia tuloksia tule kuin muutama vuodessa. Mutta sitten se kääntöpuoli on se, että ei tiedä oikein mistään asiasta paljoa. No, uskon kuitenkin, että näin on aika helppo elää. Ei tunne koskaan olevansa ihan pihalla....
olen mielestäni älykäs (no, ainakin korkeasti kouluttautunut ja seuraan yhteiskunnallisia asioita jne.) ja melko kauniskin, mutta niinpä vain olen jäänyt elämän parisuhdearpajaisissa toistaiseksi ilman kumppania! Itsestä kun taas tuntuu siltä, että miehet valitsevat mieluummin sen tyhjempipäisen kanan, koska sellaisen kanssa on helpompi olla (helpompi hallita?!).
Kiva kuulla, että ap:n kaltaisiakin miehiä on olemassa... Mistä teitä löytyy?
Ei av ole mikään edustava otos Suomen mammoista! Ja käy siellä fiksujakin emäntiä kirjoittelemassa, riippuu tosin mitä juttuja luet. Av:n luonteeseen myös kuuluu provoilu yms. asiattomuus... Onhan siellä toki aivan älyvapaita ja ahdasmielisiä juttujakin, mutta välillä myös ihanan absurdia huumoria!
Et ole ainut älykäs ihminen joka jää ilman.
Itseasiassa tuntuu, että etenkin miesten puolella tuo on yleistä.
Fiksut, koulutetut ja ihan ok näköiset kaverit jää ilman. Niin ja miksi, luulen että tilanne vähän sama kuin sinulla 26, eli väärä ympäristö. Nämä ihmiset eivät hae kontaktia samoista paikoista ja samoin kuin tyhmemmät ja kiimaisemmat lajitoverinsa. Sinällään suuri sääli, sillä niin moni upea ihminen jää sivuun tärkeästä ja isosta osasta elämää. Mutta minulle oli uutta että teitä naisiakin on, jolla sama kohtalo. Onneksi itse olen löytänyt parini, toisin kuin 80% vanhoista ystävistäni joilla ei ensimmäistäkään kontaktia.
Mutta älykkyys on seksikästä. Kaunista tyhjäpäätä ei kestä 5minuuttia kauempaa, jos sitäkään.
Monasti kyllä olen huomannut, että ns. uranaiset, joilla älyäkin riittää, pyrkiovät dominoimaan parisuhteessa, joten sekin saattaa karkottaa joitakin.
-Mr.3x
ap:n kanssa sammaa mieltä, ehottomasti!
Kanamaisuus, yhistettynä liikoihin luuloihin omasta ulukonäöstä puolitoistametriä leviästä perästä huolimatta, on rasittavinta mitä näin äkkiä voi kuvitella.
Jos tuohon vielä liittyy yksinkertasuus ni voi hyvä sylyvi!!
Ei tarvi olla mikkää ainstaini eikä politiikan asiantuntija, mutta sopivasti ommaa aikaansa seuraava on ok.
Iteasiassa ylleesä politiikkonaiset niinku miehetki on poikkeuksetta pyrkyreitä ja siten meleko ärsyttäviä ihmisinä!
Mies kertoi sen tarkoittavan sitä häpykummun päälle valuvaa pulleaa ihopoimua -YÄK ! (piti heti vetää vatsaa sisään !)