Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin suhteessa psykopaattiin lähes 10 vuotta

Vierailija
18.12.2024 |

Olen siis mies ja se psyko on nainen. 10:n vuoden aikana nainen ei siivonnut KERTAAKAAN kotiamme, se kuulemma kuului minulle, imuroin viikkosiivouksen joka viikko, luutusin lattiat ja pesin ikkunat säännöllisesti ja tein aina tietenkin myös joulusiivouksen, psyko ei tehnyt mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen nainen

Ap

Vierailija
2/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun lähdin pois tuolta sen vankilasta, niin hän vieraannutti lapset minusta, olinkin yhtäkkiä huono ihminen ja etenkin huono isä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella eronneella on sama kohtalo, vertaistukea löytyy. 

Vierailija
5/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten kun lähdin pois tuolta sen vankilasta, niin hän vieraannutti lapset minusta, olinkin yhtäkkiä huono ihminen ja etenkin huono isä?

Täällä sama juttu. Useasti haastanut minut käräjille ja vainonnut 5 vuotta eron jälkeen. Psykopaatti-vieraannuttaja haluaisi edelleen kontrolloida minua.

Vierailija
6/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Nämä siivoushaluttomat ovat psykopaatteja. Sen näkee jo lapsesta lähtien, että psykopaatti siitä tulee, kun on niin sottainen, eikä halua omaa huonetta siivota.

Vierailija
7/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa maalittaa ja kurmoottaa kaikkia vieraannuttajia auttaneita viranomaisia. Julkaiskaa heidän nimensä ja rikoksensa netissä ja laittakaa heille suoraa palautetta. Viranomaisilla ei ole henkilönsuojaa, kunhan ei mene turhaa henkilökohtaisuuksiin, vaan tuo esiin faktat rikoksista ja korruptiosta.

Vierailija
8/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu. Useasti haastanut minut käräjille ja vainonnut 5 vuotta eron jälkeen. Psykopaatti-vieraannuttaja haluaisi edelleen kontrolloida minua.

Osannottoni tuosta. Minut se psyko haastoi käräjille ainakin 10 kertaa ja 6 vuotta meni mulla ns. "löysässä hirressä" ja pitkästi yli 10 000€ tuli nuo "oikeusistunnot" mulle maksamaan.

Vierailija
9/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osannottoni tuosta. Minut se psyko haastoi käräjille ainakin 10 kertaa ja 6 vuotta meni mulla ns. "löysässä hirressä" ja pitkästi yli 10 000€ tuli nuo "oikeusistunnot" mulle maksamaan.

Siis, sen lisäksi että vieraannutti minut lapsistani.

Vierailija
10/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1960 psyko   joo hyvä elokuva,syntymävuoteni jes.

Vierailija
11/11 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun  ex mieheltäni tuo psyko