Olin suhteessa psykopaattiin lähes 10 vuotta
Olen siis mies ja se psyko on nainen. 10:n vuoden aikana nainen ei siivonnut KERTAAKAAN kotiamme, se kuulemma kuului minulle, imuroin viikkosiivouksen joka viikko, luutusin lattiat ja pesin ikkunat säännöllisesti ja tein aina tietenkin myös joulusiivouksen, psyko ei tehnyt mitään.
Kommentit (11)
Mutta sitten kun lähdin pois tuolta sen vankilasta, niin hän vieraannutti lapset minusta, olinkin yhtäkkiä huono ihminen ja etenkin huono isä?
Aika monella eronneella on sama kohtalo, vertaistukea löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten kun lähdin pois tuolta sen vankilasta, niin hän vieraannutti lapset minusta, olinkin yhtäkkiä huono ihminen ja etenkin huono isä?
Täällä sama juttu. Useasti haastanut minut käräjille ja vainonnut 5 vuotta eron jälkeen. Psykopaatti-vieraannuttaja haluaisi edelleen kontrolloida minua.
Totta. Nämä siivoushaluttomat ovat psykopaatteja. Sen näkee jo lapsesta lähtien, että psykopaatti siitä tulee, kun on niin sottainen, eikä halua omaa huonetta siivota.
Muistakaa maalittaa ja kurmoottaa kaikkia vieraannuttajia auttaneita viranomaisia. Julkaiskaa heidän nimensä ja rikoksensa netissä ja laittakaa heille suoraa palautetta. Viranomaisilla ei ole henkilönsuojaa, kunhan ei mene turhaa henkilökohtaisuuksiin, vaan tuo esiin faktat rikoksista ja korruptiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama juttu. Useasti haastanut minut käräjille ja vainonnut 5 vuotta eron jälkeen. Psykopaatti-vieraannuttaja haluaisi edelleen kontrolloida minua.
Osannottoni tuosta. Minut se psyko haastoi käräjille ainakin 10 kertaa ja 6 vuotta meni mulla ns. "löysässä hirressä" ja pitkästi yli 10 000€ tuli nuo "oikeusistunnot" mulle maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osannottoni tuosta. Minut se psyko haastoi käräjille ainakin 10 kertaa ja 6 vuotta meni mulla ns. "löysässä hirressä" ja pitkästi yli 10 000€ tuli nuo "oikeusistunnot" mulle maksamaan.
Siis, sen lisäksi että vieraannutti minut lapsistani.
1960 psyko joo hyvä elokuva,syntymävuoteni jes.
Kuulostaa minun ex mieheltäni tuo psyko
Välillä olen nainen
Ap