Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksennustautia kestänyt jo yli 4 päivää- rv 16...apua!

20.01.2006 |

Olen sairastanut ma-illasta asti rajua mahatutia, ripulia ja migreeniä-mikään ruoka-aine ei ole pysyyt sisällä, paitsi tänään 2 leipää ja jugurtti. Nyt tuntuu, etteivät nekään pysy enää...

Olen jo aika heikkona noin fyysisesti, mutta onneksi mies on hoitanut esikoista kotona. Kaikkein aniten huolettaa vauva mahassa...että onkohan sillä kaikki hyvin? En ole tuntenut vielä liikkeitä, joten niiden perusteella ei voi päätellä mitään.

Nesteitä olen saanut jotain alas, osmosalia vähän, teetä, jaffaa ja mustikkasoppaa...

Onko kellään kokemuksia näin pitkään kestäneestä ja ja rajusta mahataudista.Onkohan syytä huoleen?

Kiitos,

sitruska rv 16

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua! Ei ole kylläkään kokemuksia vastaavasta, mutta ajattelin vaan, että varmaan jossain vaiheessa kannattaisi lähteä käymään jossain näytillä, jos ei tilasi kohene.... että saisit tautiisi jotain (?) hoitoa ja että pääsisit ultraan tsekkaamaan vauvan tilannetta. Vaika eiköhän se pieni siellä mahassa silti ihan hyvin voi, mutta viehän tuollainen tauti sinulta voimat.

Paranemista!

-Tua

Vierailija
2/2 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä käymään lääkärissä. Milloin viimeksi olet pissannut? Lääkärissä katsovat, onko tarvetta antaa nesteytystä, eli oletko kuivumassa. Voit myös kertoa tilanteen ja sanoa, ettei olo kohene, minut ovat ainakin automaattisesti laittaneet tippaan muutamaksi tunniksi. Kummasti helpottaa!

Voit toki kokeilla myös ulkoilua, jotain aivan erilaista ruokaa/hedelmää, saattaa joskus auttaa, minulla eivät auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla