Abortin realismi. Sis. linkin.
Varoitus: Älä avaa linkkiä, ellet halua nähdä realistisia kuvia suomalaisesta raskaudenkeskeytyksestä!
Tämän kaiken laki meille sallii ja naiset todellisuutta näkemättä teettävät. Abortoitu lapsi laitetaan pian piiloon äidiltä ja äiti kotiutetaan.
En siis halua syyttää vanhempia tekemästään valinnasta, vaan avata silmiä todellisuudelle. Tämän todellisuuden vuoksi vaihdoin alaa. En halua olla mukana tuossa touhussa. Pää ei kestä.
http://www.lopettakaatappaminen.tk/
Kommentit (55)
Mistä ap on saanut päähänsä, että ovat " suomalaisesta raskaudenkeskeytyksestä" ?
Kuvissakin annetaan ymmärtää, että ovat suomalaisia, mutta sivun reunassa lukee mistä kuvat ovat alkuperäisin kotoisin.
Oikaisin vain tämän seikan, muuten en ota asiaan kantaa.
Ja kenelle abortista vastuuseen joutuisi? Se kun on ihan laillista Suomessa?
Onko täällä taas kristitty-hihhuleita?
En usko, että suomessa mahdollisuutta kenenkään mennä ottamaan kuvia abortoiduista sikiöistä.
Siskoni on adoptoitu ja täytyy tunnustaa, että hän on eri asemassa kuin me biologiset lapset.
Perheeni piti yhteyttä useisiin muihin perheisiin missä oli adoptoituja lapsia (kävimme leireillä ym.) ja huomasin siellä pääsääntöisesti saman asian. Adoptiolapset olivat huonommassa asemassa kuin biologiset sisarukset. Jos biol. sisaruksia ei ollut, adoptiolapset olivat lellittyjä hirviöitä.
t. se, joka ei olisi halunnut adoptiolapseksi
että ihminen pitää tärkeimpänä biologisia jälkeläisiään? Miksi ihmeessä vierasta lasta pitäisi kohdella kuin omaa. Kuinka monen perheen lapset kärsivätkään häiriintyineistä sijaislapsista. Olisi parempi, että ainakin narkkareiden lapset abortoisiin, eikä sijoitettaisi.
Alkio termi vaihtuu sikiöksi rv8 ollessa täynnä eli rv9 alkaessa.
Työni hoidan kunnolla, siitä palkkani saan, mutta en kauaa ole ollut tässä työpaikassa enkä kauaa aio ollakaan! Miksi ei saisi moralisoida!!!? Kaikilla meillä mielipiteemme ovat.. minun potilaani ovat liian huonoja äideiksi, toivon usein että he eivät enää raskaaksi tulisikaan, vaikka haluaisivat.
Katsokaapa sieltä sen vammaisabortin alta ne pari kuvaa n.6kk abortoidusta vauvasta:((((((
Yli kahdentoista viikon raskaudet pyritään nykyään keskeyttämään lääkkeillä. Toisen kolmanneksen lääkkeellinen raskaudenkeskeytys on periaatteessa samanlainen kuin ensimmäisen kolmanneksenkin, paitsi se kestää kauemmin, potilas saa enemmän lääkkeitä ja hänet pidetään sairaalassa kunnes sikiö on abortoitunut. Suomessa ennen lääkeaborttia käytettiin, sekä esim. USA:ssa ja Kanadassa käytetään vieläkin yli 12 kk:n raskauksissa usein imukaavintaa raskaudenkeskeytysmenetelmänä (Suomen Gynekologiyhdistys ry:n hoitosuositus 2001). Silloin kaavinta ei kuitenkaan yleensä riitä, koska vauva on kasvanut liian suureksi. Silloin lääkäri leikkelee sikiön pieniksi palasiksi, jotka vedetään yksi kerrallaan laajennetun kohdunsuun lävitse. Sikiö voi olla 15 viikon ikäisenä 20 cm pituinen. Pienenä, mutta mahdollisena riskinä on, että terävä instrumentti voi puhkaista kohdun, jolloin se voidaan joutua poistamaan. Lisäksi se voi puhkaista suolen, jolloin suolen sisältö voi levitä kaikkialle vatsaonteloon, joka voi johtaa naisen kuolemaan. Tämän välttämiseksi lääkärit käyttävät vieläkin esim. USA:ssa (ei Suomessa) toisenlaista aborttimenetelmää kahdenkymmenennen raskausviikon jälkeen. Tässä induktiossa lääkäri lävistää naisen vatsanpeitteet ja kohdun ruiskulla ja imee jonkin verran lapsivettä ja ruiskuttaa sinne vastaavan määrän vahvaa suolaliuosta. Sen pitäisi aloittaa synnytyksen noin seuraavan 24 tunnin aikana., jolloin sikiö ja istukka poistuvat noin kahdentoista tunnin kuluttua. Sikiö nielee suolaliuosta, joka tappaa hänet, eli pysäyttää hänen sydämensä. Äärimmäisen harvoin liuos imeytyy naiseen ja hänkin kuolee. Toinen tapa käynnistää synnytys on antaa naiselle prostaglandiinia, silloin voi käydä niin, että lapsi sikiö syntyy elävänä. (Reuben 2000). Lääkkeellisen abortin käyttöönotto on lisännyt raskaudenkeskeyttämisen turvallisuutta.
lä alkaa olemaan jotain arvoa. On se niin helppo jeesustella siellä. Tule tänne niin vedän sua turpaan ap.
Vierailija:
Siskoni on adoptoitu ja täytyy tunnustaa, että hän on eri asemassa kuin me biologiset lapset.
Perheeni piti yhteyttä useisiin muihin perheisiin missä oli adoptoituja lapsia (kävimme leireillä ym.) ja huomasin siellä pääsääntöisesti saman asian. Adoptiolapset olivat huonommassa asemassa kuin biologiset sisarukset. Jos biol. sisaruksia ei ollut, adoptiolapset olivat lellittyjä hirviöitä.t. se, joka ei olisi halunnut adoptiolapseksi
Viikko 8
Lapsi:
Nyökkyasennossa oleva pää on suuri muuhun ruumiiseen verrattuna. Sormet voidaan jo erottaa, ja kasvonpiirteet alkavat tulla esiin. Silmät ovat niin kaukana toisistaan, että näyttää kuin ne olisivat pään sivuilla. Sydän on saanut lopullisen muotonsa, ja pieni umpilisäke alkaa kehittyä suolistoon. Rihma, joka liittää alkion istukkaan, on nyt kehittynyt napanuoraksi.
Sikiöpussin läpimitta on nyt n. 3 cm. Kahdeksannen raskausviikon alussa sikiön pituus on n. 8 mm ja lopussa n. 14 mm.
Viikko 9
Lapsi:
Lapsen vartalo alkaa suoristua, ja kaula erottuu selvästi. Kädet ja jalat pitenevät, ja kyynärpäät voidaan havaita. Nyt pikkuiset sormet ja varpaat näkyvät selvästi. Silmäluomi peittää lähes koko silmän, ja huulet ovat kehittyneet. Jos sikiö on poika, hänellä on jo kivekset, jotka alkavat tuottaa miessukuhormonia.
Koko: Sikiöpussin läpimitta on n. 3,5 cm. Yhdeksännen raskausviikon alussa sikiön pituus on n. 1,5 cm ja lopussa n. 2,0 cm.
Viikko 10
Lapsi:
Kaikki sisäelimet ovat muodostuneet, mutta eivät ole vielä kehittyneet valmiiksi. Esimerkiksi osa suolistosta on vielä napanuoran sisällä. Sormien ja varpaiden välinen iho häviää, ja lapaluut, kyynärpäät, lantio ja polvet ovat selvästi nähtävissä. _Lihakset alkavat saada luonnollisen muotonsa, ja lapsi jo käyttää niitä._
Koko: Sikiöpussin läpimitta on n. 4,5 cm. Sikiön pituus n. 3,1 cm.
että älkää kuulkaas abortintekijät tyynnytelkö itseänne, kyllä se sikiö on tuon näköinen mitä noissa kuvissa!
ihan liikkuva vauvanalku, kädet ja jalat toimivat..
Ja siis alunperin vastasin vain jonkun " tehtävään" ajatella miltä itsestä tuntuu jos abortoitaisi.
Oletkohan ihan oikealla alalla?! Ei ole sinun tehtävä moralisoida potilaittesi päätöksiä!