Abortin realismi. Sis. linkin.
Varoitus: Älä avaa linkkiä, ellet halua nähdä realistisia kuvia suomalaisesta raskaudenkeskeytyksestä!
Tämän kaiken laki meille sallii ja naiset todellisuutta näkemättä teettävät. Abortoitu lapsi laitetaan pian piiloon äidiltä ja äiti kotiutetaan.
En siis halua syyttää vanhempia tekemästään valinnasta, vaan avata silmiä todellisuudelle. Tämän todellisuuden vuoksi vaihdoin alaa. En halua olla mukana tuossa touhussa. Pää ei kestä.
http://www.lopettakaatappaminen.tk/
Kommentit (55)
Itse olen sitä mieltä että abortti on sittenkin parempi vaihtoehto kuin lapsen syntyminen narkkari-, alkoholisti- väkivalta- yms. perheeseen tai lapsen syntyminen täysin ei-toivotusti.
sinun logiikallasi vammaisen ihmisen saa tappaa= Ei kykene juuri minkäänlaiseen aivotoimintaan
Nukkuvan voi tappaa= hän ei ymmärrä että hänet tapetaan
joten se ei häntä haittaa
Aistihäiriöiset ihmiset saa tappaa= he eivät tunne kipua
Hohhoijaa
Kerropa nyt hyvä ihminen missä sitten raja menee?? Kun vaan pää on vielä sisäpuolella? Suomeenkin Amerikan mallin abortit, missä sikiö vedetään perätilassa ulos ja pää katkaistaan = ei murha koska pää on vielä sisällä ??
Tämä on kyllä täysin ihmisen omantunnon kysymys, minulle se on murha, enkä koskaan sitä tekisi. Joskus se toki voi olla myös armomurha (jos lapsi on liian sairas elääkseen), ja silloin sen hyväksyminen on vähän helpompaa.
JA kyllä, mielestäni abortin täytyy olla laillinen vaihtoehto naiselle, mutta ei se sitä teon sisältöä miksikään muuta.
Vai eikö mielestäsi jenkkien kuolemantuomio ole rikollisten murhaamista? Vain senkö takia, että se on laillista? Eikö siinä toinen ihminen kuole toisen ihmisen suunnitelmallisen teon seurauksena? Sehän on murhan määritelmä noin lainopillisestikin.
Vierailija:
Esim. jos vauvalta puuttuu aivot, jokainen tietää että ei se voisi elää. Tai jos äiti on joutunut omaan sairauteensa syömään esim. solunsalpaajalääkkeitä ja tulee raskaaksi, ei liene muuta vaihtoehtoa kuin abortti. Ja tämä viimeksi mainittu esimerkki siis silloin jos äidin ehkäisy pettänyt.
mä en voi tajuta miten ihminen voi olla sielultaan niin pieni täällä suomen maassa, ettei muka pysty vastaanottamaan lasta elämäänsä. Täällä kun keneltäkään ei ihan oikeasti leipä lopu pöydästä yhden lapsen takia, ja ehkäisyyn annetaan kaikki mahdollinen tieto ja tuki. LIsäksi lapsen voi niin helposti antaa adoptoitavaksi jne. Musta on käsittämätöntä, että näistä vaihtoehdoista abortti on tehty helpoimmaksi.
Ja musta on käsittämätöntä, että taivastellaan ihmistä joka " pystyy antamaan lapsensa adoptoitavaksi" , se sentään on rakkauden teko, toisin kuin abortti, joka on vain julmuutta.
VOi teitä!
Kyllä lapsi on lapsi jo siinä vaiheessa kun hän hedelmöittyy. Hänestä tulee ihminen, ainutlaatuinen ihminen, ei porsas, koira tai apina. Ja mistä te tiedätte, mitä nämä pienet tuntevat kun heidät abortoidaan?? Ei sellaista tutkimusta voi tehdä, mikä todistaa etteikö vauva jotain tuntisi. Se on vaan oman huonon omantunnon hiljentämistä, kun sanotaan, että ei se vauva mitään tunne ja ei se edes ollut ihminen vielä.
Abortti on murha ja lailliseksi sen on tehnyt moraalin löystyminen ja arvojen muuttuminen täysin vääränlaisiksi ainakin tässä suhteessa. Ja näin näyttää käyvän monessa muussakin asiassa, kuten siinä että kohta homopareja vihitään avioliittoon kirkoissa jne jne...
onko se lapsen vika, että hän sai alkunsa raiskauksesta? raiskaus on jo kamala asia, pitääkö sen varjolla vielä tappaa joku??
t. äiti, joka olisi saanut tehdä abortin viikoilla 18+, mutta ei kyennyt siihen
atus auta kunnioittamaan pienen ihmisenalun elämää?Aivan järkyttävän kylmiä ja julmia voi ihmiset olla!Nuo lääketieteelliset ym syyt jos äidin henki vaarassa jne VÄHÄN helpompi hyväksyä, mutta nämä useimmat,kun lapsi tulisi nyt pikkasen väärään aikaan,niin huh huh.Hävetkää.Ja saa haukkua,mutta minä toivon että tällaiset abortin tehneet(" Pidetään lapsi vasta sitten kun on valmistuttu,työ,rahaa,talo" jne) eivät enää koskaan tulisi raskaiksi!!Siinähän miettisivät että tulipas tapettua se ainokainen oma lapsi jonka ois voinu saada.
että Suomessa n.2% aborteista tehdään sikiöstä löytyneiden " vikojen" takia. Loput 98% tehdään siis sosiaalisista syistä.
n kaunistelisitte!
Kyllä lapsi on lapsi jo siinä vaiheessa kun hän hedelmöittyy. Hänestä tulee ihminen, ainutlaatuinen ihminen, ei porsas, koira tai apina. Ja mistä te tiedätte, mitä nämä pienet tuntevat kun heidät abortoidaan?? Ei sellaista tutkimusta voi tehdä, mikä todistaa etteikö vauva jotain tuntisi. Se on vaan oman huonon omantunnon hiljentämistä, kun sanotaan, että ei se vauva mitään tunne ja ei se edes ollut ihminen vielä.
Abortti on murha ja lailliseksi sen on tehnyt moraalin löystyminen ja
Niin kuin luin vuosia sitten irlantilaisesta tapauksesta (14 raiskattu ja tuli raskaaksi), tytön vanhemmat veivät muistaakseni sitten ulkomaille aborttiin.
Ja se abortti on nykyään laillinen kaikille 12 vk asti, 24 vain lääketieteellisin syin (jos äidin henki vaarassa tai lapsi hyvin vaikeasti vammainen - mikä on tietysti veteen piirretty viiva). Esim. eräs tuttuni sai tietää viikolla 13, että lapsella on erittäin vaikea sydänvika ja lisäksi suuri isojen aivojen kehityshäiriö, ei annettu toivoa. Abortoitiin, ja saatiin selville että oli myös suuolistossa häikkää, samoin maksassa ja munuaisissa. Lääkärit totesivat, etteivät mitenkään olisi voineet pitää hengissä muutamaa tuntia kauempaa, jos sitäkään. Olisiko tuttuni pitänyt vaan odottaa keskenmenoa (ties kuinka monta viikkoa) tai ehkä synnyttää lapsi jonka tietää kuolevan käytännössä heti? Kyllä minusta olisi aikaa raakaa pakottaa nainen kantamaan sisällään kuolevaa lasta.
Aborttia pitäisi mielstäni välttää jos vaan mahdollista, mutta kyllä aina tulee sellaisia tilanteita olemaan, joissa sitä on pakko harkita yhtenä (ehkä ainoanakin?) vaihtoehtona.
sijoituskakaraa, jota se raahaa mukanaan tänne ja samalla vittuilee kuinka läski olen raskaana. Selittää, kuinka paljon järkevämpi on ottaa sijaislapsi kuin synnyttää itse.
Kuinkahan moni abortti vuosittain tehdään siitä syystä että nainen oli tullut raskaaksi raiskauksen uhrina. Suomi on täynnä itsekkäitä paskiaisia jotka pitävät ensin hauskaa ja sitten ovat sitä mieltä että hups! en kyllä mitään lasta halua. JOS OSAA SEKSIÄ HARRASTAA NIIN OSAA HUOLEHTIA EHKÄISYSTÄ! Tässä maassa et millään kyllä jää paitsi valistuksista.
Hyvin harvassa tapauksessa abortin syyt ovat -äidin terveys
-lapsen vammaisuus
-raiskauksen uhri
T.sairaanhoitaja, joka päivittäin näkee tapauksia
P.S. Olen sitä mieltä että ihminen joka kykenee aborttiin kykenee myös antamaan lapsensa adoptoitavaksi. Silloin tietää että lapsi saa rakastavan kodin, niin moni nykypäivänä lapsia haluaa eivätkä saa, sellaisen mitä ei tunteeton äiti pysty lapselleen tarjoamaan! Saa kiukustua kanssalukijat, totuus sattuu!
Vierailija:
sijoituskakaraa, jota se raahaa mukanaan tänne ja samalla vittuilee kuinka läski olen raskaana. Selittää, kuinka paljon järkevämpi on ottaa sijaislapsi kuin synnyttää itse.
Mitä sitten? Minua ei sitten olisi, mutta enhän minä sitä ymmärtäisi? Mitä väliä sillä on?
..Ja kyllä, minun moraalini on suurin piirtein samanlainen lain kanssa ja eiköhän ole myös suurimmalla osalla meistä. Jos ei olisi, niin eläminen täällä olisi yhtä kaaosta. Laki on mittapuu ja jos haluatte abortista laittoman, niin muuttakaa johonkin sellaiseen maahan, jossa abortti on laiton ja jossa naiset epätoivoisesti tekevät abortteja henkareilla. Onko se reilua, että vain naiset voi joutua siihen tilanteeseen ja miehet pääsevät aina kuin koira veräjästä.
-16
p.s. ja jos kuvittelette, että minä en ymmärrä mistä puhun, niin voin kertoa, että sain ensimmäisen lapseni 17-vuotiaana YKSIN enkä tehnyt aborttia, vaikka sitä minulle tarjottiin. Minä pärjäsin, mutta ymmärrän että kaikki eivät pärjää.
muutenkin olen elämääni tyytyväinen - minutko ois ennemmin pitäny tappaa," se ois ollut minulle parempi vaihtoehto" ?huh huh,älkää puhuko vastoin parempaa tietoanne.
Ja mistä tiedätte että ne abortoidut olisivat ylipäänsä syntyneet? Etenkin jos on ottanut aborttipillerin? Arvioiden mukaan n. 50-75 % alkaneista raskauksista keskeytyy (osa nini ettei edes tiedä olleensa raskaana).
on se, että yhdenkään naisen ei tässä sivistysvaltiossa tarvitse hädässään tunkea henkaria itseensä tehdäkseen kotitekoisen abortin, koska hätä on niin suuri!