Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niinistö ja kirjastojen käyttömaksut..

Vierailija
20.01.2006 |

muistaako kukaan kun Niinistö joitain vuosia sitten väläytti uudeksi tulonlähteeksi valtiolle kirjastojen käyttömaksuja? Minusta ajatus oli aivan hirmuinen. Onneksi tuo ajatus ei saanut muita päättäjiä lämpenemään. Itse olen pienituloinen perheenäiti, ja rakastan lukemista samoinkuin lapseni. Meillä ei ole varaa ostaa kirjoja uusina, tuskin edes kirpputorilta, joten kirjasto on meille hyvin tärkeä sivistyksen ja virkistyksen lähde kuten monille muillekin. Ajatus siitä että kirjastonkin palvelut olisivat tulleet maksullisiksi, olisi ollut karmaiseva. Sen lisäksi että olemme vähävaraisia, olismme myös saaneet Niinistön mielestä pysyä tyhminä ja tietämättöminä. En tiedä mitä Niinistö nykyisin tuosta ehdotuksestaan ajattelee, mutta jo pelkästään tuon parin vuoden takaisen heiton vuoksi en voi häntä äänestää enkä häneen luottaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kirjasto ei niele eniten yhteiskuntamme varoja, vaan nämä demarien hyysäämät työtävieroksuvat loiset.

Vierailija:

tuskinpa vaan.

Minusta Niinistö on pelottava mies, jolta voi odottaa mitä tahansa kurjistamistoimenpiteitä.

Vierailija
42/46 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olainen unelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs asiat on Vantaalla, jossa on demarijohto? Otapa selvää.

Vierailija
44/46 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sitten itkisit, kun ei olis sairaslomia, ei omia, eikä lapsen, vaan itse hankkisit itsellesi sijaisen. jos et pysty, niin kenkää tulisi. työnantaja voisi teettää ylitöitä mielin määrin ja maksaa tai olla maksamatta, sulla ei olis mitään vastaansanomista. kesken loman soitettais takas töihin, mikäli nyt lomalle ylipäätään ehtisitkään. ei sitä vaan tyhmä ja tietämätön wanna-be-porvari ymmärrä mistä kaikista etuuksista he nauttivat. harmittaakin oikein vasemmiston puolesta, kun he huolehtivat kaikista ihmisistä ja sitten te kiittämättömät wanna-be-porvarit purette kättä, joka teitä ruokkii. noh, kyllä se routa porsaan kotiin ajaisi tosipaikan tullen. joutuis w-b-p:kin myöntämään, että kokoomuksen kannattaminen on vähän eri asia kuin jonkun bändin fanittaminen.

Vierailija
45/46 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessa veroa voi mennä jopa 70% kun monissa muissa maissa on käytössä tasavero joka on sama kaikille. AV-mammat vain on niin ahneita että heidän kotona makoilunsa pitäisi muiden kustantaa kovilla veroilla kun kerran tienaavat niin hyvin.

Vaan kukapa ne sittne maksaa kun kaikki potentiaaliset yritykset on siirtyneet ulkomaille vasemmistolaisen politiikan seurauksena. Katsokaa vaikka Venäjää kuinka hyvin siellä on asiat...

Vierailija
46/46 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tervetuloa yrittäjän elämään!

Ei ole sairaslomia, vaan tosiaan kipeänäkin on pakko tehdä itse (ellei sitten pää ole poikki tms). Töitä on joka päivä ylitöiksi asti, ja en voi valita, teenkö vai en (työntekijöilläni en ylitöitä teetä, ja palkkansakin he saavat aina ajallaan). Lomia en muista pitäneeni viikonloppuja lukuunottamatta vuosiin.

Ja voin taata sinulle 52, että eipä ole ruusuista tämä kokoomukselaisen yrittäjänkään elämä. Ja tasan vasemmiston ei tarvitse minua " hyysätä" , taitaa mennä tapauksessani päin vastoin (työllistän tällä hetkellä 8 ihmistä).

Vierailija:

siinä sitten itkisit, kun ei olis sairaslomia, ei omia, eikä lapsen, vaan itse hankkisit itsellesi sijaisen. jos et pysty, niin kenkää tulisi. työnantaja voisi teettää ylitöitä mielin määrin ja maksaa tai olla maksamatta, sulla ei olis mitään vastaansanomista. kesken loman soitettais takas töihin, mikäli nyt lomalle ylipäätään ehtisitkään. ei sitä vaan tyhmä ja tietämätön wanna-be-porvari ymmärrä mistä kaikista etuuksista he nauttivat. harmittaakin oikein vasemmiston puolesta, kun he huolehtivat kaikista ihmisistä ja sitten te kiittämättömät wanna-be-porvarit purette kättä, joka teitä ruokkii. noh, kyllä se routa porsaan kotiin ajaisi tosipaikan tullen. joutuis w-b-p:kin myöntämään, että kokoomuksen kannattaminen on vähän eri asia kuin jonkun bändin fanittaminen.