Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSSÄTEIDEN perjantaijutut***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lauleskelee* Miksei aina voi olla perjantai, perjantai...?

Qassulle kilotolkulla onnea! Ja tuhatkilotolkulla vauvaliimaa!!! Samaan syssyyn Pääskylle pahoittelut (((halix1000))). Tosi harmi, kun ehti näyttää jo niin lupaavalta =/

Riika: Mitä ne suljetut yhteisöt oikeastaan ovat? Tai miten ne pistetään pystyyn ja mihin? Ei sillä, että niitä kannattaisin, mutta mielenkiinnosta vaan. Ja miksi immeiset sitten niihin lähtevät? En oikein jaksa uskoa, että näitä meidän repustuksia hirveän moni muu kuin me sätelilijät lukee. Tosin olen ihan uuno näissä nettiyhteisöissä, joten valaisehan lisää! =)

Lupicaia: Varmaankin on tarkoitus, että vähintään joka toinen päivä puuhastelee. Kyllä täälläkin otolliseen aikaan aika moni taitaa urheilla ihan joka päivä! Sittenpähän tärppää varmemmin. Tosin hämärästi muistan jostain kuulleeni, että uudet simpat häiritsisivät vanhojen touhua... Jos jollain on asiatietoa tästä, niin valaiskoon meitä muitakin! Niin ja aiheeseen liittyen toivottelen Villikselle puuhaintoa viikonlopuksi!

Hannako: Siis mitä?!? En ole oikeasti kuullut vielä kenestäkään muusta naispuolisesta, joka ei tykkää suklaasta!!! En minäkään sitä hirveästi syö, mutta söisin, jos " uskaltaisin" . Takuuvarma linjojen tuhoaja. Olisipa minullakin tuo, että suklaa olisi PAHAA *kuvittelee vapauttavaa elämää suklaahimottomassa arjessa* =D

Niin ja siitä viisaudenhampaan leikkauksesta. Minä olen menossa parin viikon päästä, ja aikaa varatessa kysyin, että mitäs jos olenkin raskaana. Eipähän se paikallispuudutus kuulemma mitenkään haitallinen ole, ja Panadolia voi ottaa (joka ei kylläkään auta, jos tulee hirveä särky). Ainoa ongelma kuulemma on, että jos on paha pahoinvointi, niin eipähän se yökkien onnistu. Eli minä ainakin olen kaikesta huolimatta menossa leikkauttamaan sen viisurin (ihan senkin vuoksi, että sitten menisi aika pitkälle).

Haaveilijakos se oli, kun veti vihanneksen nokkaan (kuten Salkkareissa trendikkäästi ilmaistiin) miehen " tajuamattomuudesta" ? Meillä oli ihan sama juttu... Ehkä ne äijät ei ihan tajua tätä Tärppäyksen Taidetta! =D

Piinailijoita kyseltiin... Minulla on vasta ensi viikolla varsinainen piinaviikko, koska sitten sunnuntaina on testipäivä (jos siis tarvetta sitten enää). Joten älkäähän minun osalta vielä hötkyilkö! Onneksi tässä oli kohta " täysaikaisia piinailijoita" , joten draaman kaari ei katkea, hehee.

Ei mutta, nyt takaisin työn pariin. Karmea väsy, kun olen yli puolen yön suunnitellut sitä unelmien hääpukua. Tätä minun lungisti ottaminen nyt taas on!

Pyrtsinen

ps. Vitsit ja vau. Nyt on kyllä aika luottavainen tunne siihen, että olisi tärpännyt! En tiedä miksi, mutta jotenkin vaan siltä tuntuu. =) Taitaa Pyry liidellä kohti taivaita kuin karannut ilmapallo...

Vierailija
22/25 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti piti kommentoiman että luin kirjaston jostai kasarimammakirjasta että ne " vanhat" simpat kun kuukahtaa niin niiden " pää" delaa ja häntä vispaa vielä eli niinku auttaa uusia simppoja uimaan oikeeseen suuntaan... vai oiskohan tuo ollu niin että sen samaisen simppaparven ekana kuolleet huiskuttaa elinvoimaisemmat eteenpäin... argh! En siis tiedä. Tai tiedän että niiden hännät vielä toimii...

No niin... jatkan siivousta, kun ei tästä omasta sepostuksestakaan ymmärrä enää mitään :o)

PERJANTAITA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu, että vuoto alkoi, mutta kuten itse sanoit - jo plussan saaminen tuntuu hienolta ja kertoo sen, että hedelmöityminen on tapahtunut. Eli se puoli toimii, ainakin oletettavasti. Näin ainakin minä olen ajatellut tässä haamuplusssieni kanssa. Että vaikka ei viivat vahvistuisikaan, niin ainakin tiedän jotain pystyvän tapahtumaan minussakin :) Ja siitä on hyvä jatkaa seuraavaan kiertoon aina paremmalla onnella!!

Joten ei muuta kuin katse eteenpäin luottavaisin mielin :)

-marion76-

Vierailija
24/25 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken teidän kuulumisia, nyt pää takoo tyhjää nimien kanssa, mutta jos menee väärin, niin elekee häiriintykö!

Pääsky, olen tosi pahoillani puolestasi! Varmasti fiilikset matalat, lämpöä ja läheisyyttä ja vierihoitoa-toivottavasti auttavat!

Hannako se ilmoitti inhoavansa suklaata? Uskomatonta, sen " ongelman" voisin vaikkapa suoda itsellenikin! Toisaalta, ihanaa on, mutta perskules, kun tuo itsehillintä on niin huono, tuossakin asiassa.

Marion76, me siis aikasta lailla samoilla päivillä, eikös? Onnenhalaus sinulle ja erikeepperiä meille molemmille!

Villiseepra, oikein williä wiikonloppua- - -toivottavasti tarvittavat elementit kohtaavat toisensa :-D Ja muutkin pupuilijat ja piinailijat, tsemppistä oikein kovasti!

Nyt käyn kurkkaamassa odotus-puolelle, miltä siellä vaikuttaa. aika hassua

Mitä teette viikonloppuna? mä lahden tänään katsomaan FC Venusta parin kaverin kanssa ja huomenna Mattia miehen ja kaveripariskunnan kanssa. Että suomalaista viihdettä tiedossa! Onko kukaan käynyt katsomassa? Piti mennä huomenna viihteellekin, mutta se on nyt pohdittavana miten luistan siiderit yms. etten nyt paljastuisi! Ärsyttävää tämä salailu.

Leppoisan letkeätä viikonloppua,

Vierailija
25/25 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille pitkästä aikaa..ei oo yli viikkoon päässy koneelle jos oikein laskeskelin... eilen sitten kävin lääkärissä ja sain terolutit säännöllistämään menkat.. seuraavaan kolmeen kiertoon sain reseptin..nyt kp 13 ja sunnuntaina saa ruveta ottamaan niitä.. jotenkin tuntuu et kivaa ku saa apua noihin kiertoihin, että ei tarvii taas ootella et koska tulee..

pitää käydä vähä lukees noita pinoja ku ei oo mitään hajuakaan kuka on plussannut ja koska... tätä se nettipimento teettää...

nyt on kaks viikkoa oltu uudessa työpaikassa ja mulavalta tuntuu. avustettava on välillä aika vilkas, mutta ainakin päivät ei oo tylsiä :)

mutta kirjoittelemisiin ja paljon onnea kaikille plussanneille