Lokahaaveiden tortai
Huomenta kaikille, aloitin uuden pinon!
Arvatkaa olenko itkenyt koko aamun vessassa sillä tikkuun tuli lähes kontrolliviivan vahvuinen plussaviiva, kyllä se nyt pitää uskoa sillä tuollaisen viivan sain viimeksi 4v sitten. Tuntuu uskomattomalta että 11 kk yrityksen jälkeen kierrossa jossa ei pitänyt tulla ovulaatiota ja jossa pupuiltiin 2vko aikana vain 3x onnistumme, Lugesteronit oli maailman paras asia meille, ilman niitä ei olisi varmasti onnistunut. Mies kehotti heti varaamaan ultran että nähdään onko kaikki kohdallaan ja montako siellä on, kuitenkin 3 munasolua näkyi ultrassa ennen ovista.
Anteeksi omanapaisuus muttakun leijun ihan pilvissä......
Ihanaa päivää ja plussaonnea kaikille, Mites Sannan tilanne?
Nyt miut saa siirtää plussanneiden listalle
Pepsi kp 26/28 dpo 13 yk 11
Kommentit (29)
oikein paljon onnea munkin puolesta... oikeestaan tuolla taustalla vaan pyöriskelly ja lueskellu näitä juttuja mutta tähän kohtaan oli pakko kommentoida! meilläkin yritystä puoltoista vuotta ellei ylikin jo takana.. nyt menkat viikon verran myöhässä.. eilen tein testin mutta en tiedä näkikö mun silmät vaan sitä mitä tahto, oikeeen tooooodella haalean toisen viivan siellä.. mutta sulle ihan mielettömästi onnea ja enkeleitä sinne odotukseen!
*Suvikki
[color=orchid] ONNEA, ONNEA, ONNEA VAAN, TARRASET SUKAT JA VAUVALIIMAA!
Runoili Minni-Maija kp 24/24-32
Pepsi ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa. Kyllä on plussa oikeeseen osoitteeseen löytänyt [color=red][size=2]♥[/size][/color]
Ei ollu muuta tällä kertaa, oli vaan pakko tulla kattomaan onko uutisia :)
Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti
Kiti
Pakko kai tässä on alkaa vähän jo jännittämään, kun nyt siis kp 26/24. Toki on joskus kaksi päivää heittänyt. Mutta meinasin tänään käydä testin ostamassa, pitää katsoa teenkö jo tänään vai huomenaamulla. Näkyisköhän jo tänään testissä, jos olis tärpännyt?? Mitä luulette?
Onnea PEPSI !!!!!!!!!!!!! Voi kun oli hienoja uutisia heti aamusta. Ihanaa!!! :))) Vauvaliimaa ja tarrasukkia nyt sitten vaan kovasti matkaan mukaan ja onnellista odotusaikaa siulle!
Mulla nippailee taas kovin menkkamaisesti mahassa. :( Täti EI TOD. oo enää tervetullu meille, seuraavaan vuoteen ainakaan. Nyt pitää vaan toivoa parasta ja jos sitä pirulaista ei tänään näy, niin huomenna aamulla on pakko testata. Hyvä, ku ees tänä aamuna sain itteni hillittyä. Pari testiä kun löytyy heti veskipytyn vierestä hyllystä käden ulottuvilta, ni nehän suorastaan huutaa, että " testaa jo!"
Kaikille ihan hirrrrveesti plussaonnea, toivottavasti päästää kaikki tuonne o-puolelle tässä parin viikon sisään!
++++++++++++++++++++++++++++++
-S- kp 28/27 dpo 14 yk 8
Onnittelut Pepsille !! Olipas hyvä alku tämän päivän pinolle=)
Jonskuli, luulen että näkyy testissä kun sulla kuitenkin täti jo myöhässä. Hyvältä vaikuttaa, plussatuulia sinulle puhallan+++++++
Täällä piinaillaan loppua kohden enemmän eikä tätiin viittavia masunipistelyjä ole vieläkään ollut. Toivottavasti ei tulekkaan=) Nyt pitäisi mennä antamaan lapsille aamupuurot ja tehdä pullataikina, nam!
Palajan myöhemmin kurkkimaan olisko lisää hyviä uutisia! Oikein mukavaa pakkaspäivää kaikille!
heti aamusta Pepsi onnellinen viesti!! :)
Itselle vähemmän hyvää: tätimäisiä jomotuksia tuntui aamulla :( Nyt ei tosin tunnu mitään, mutta taitaa se perhana sieltä tulla :( Hyvä etten tuhlannut testiä...
Plääh.
Tirlittan 28/28-29
Ensinnäkin isot onnittelut Pepsille! Sitä se haamu tiesi... :)
Suvikille kans peukutuksia, että plussa pärähtäisi kunnolla ruutuun! bd
Jonskulilla on kans jännät paikat, milloin ajattelit testata?
(.) Katselin tänään aamutv:tä ja siellä tuli se osio: Meidän vauva. Kyllä nousi vauvakuume taas huippulukemiin kun katseli parikuukautista poikavauvaa. Oli se niin suloinen ja pikkuinen. Oma kun on jo niin iso poika...nyyh. *Tahtoo kans samanlaisen pikkuisen*. Tuntuu vain, että meidän pikkukakkosella on osoite hukassa tai jotain kun ei vielä kuulu. No, alussahan tässä vasta ollaan, mutta harmittaa se silti niin vietävästi. Sunnuntaina olen kyllä kuin maani myynyt jos se tädin ryökäle kehtaa meille ilman lupaa tulla kyläilemään. Mutta niin kauan kun täti pysyy poissa on myös toivoa, joten ei heitetä kukaan meistä vielä kirvestä kaivoon.
Tänään tilasin taas lisää niitä Aconin herkkiä testejä. Mulla on yksi enää jäljellä ja sen ajattelin käyttää huomenna. Pitää olla muutama ylimääräinen tikku, että pääsee sit viikonloppunakin tarvittaessa testaamaan, jos se täti ei meille sunnuntaina löydäkään. Hope so.
Huomenna sit jännään kunnolla omaa ja muutaman muunkin? testaamista.
Plussaonnea kaikille!
Pikkupapu kp 28/30 yk 2
ja onnea Pepsille plussasta!!
täällä onkin moni joka testailee lähipäivinä ;) ++++ plussaoneea teille/meille!
).( tänään kp26/25 ja menkkatuntemukset jatkuuu :( jokainen vessareissu on kidutusta :( on tää naisen elämä vaikeaa. tää kierto piti olla se " stressaamaton kierto" , et katsotaan mitä tapahtuu mut pah! yks testi jo tehty tuossa pari päivää sitten: neg. ja jokaikinen nippailu ja kuvotus ( esim jos on syönyt liikaa karkkia ;) ) on raskausoire ja hetken päästä oon satavarma että menkat alkaa nyt!!
et tällaista täällä. odotellaan, odotellaan...
-mamma76-
Oma olo jatkuu suht oireettomana! Eilen illalla tosin tuntui alavatsassa samanlaista tunnetta, kuin harjoitussupparit on...mitä lie tarkoittaa! Onkos kellään muulla ollut sellaista? Tää flunssa vaan sais loppua! No eipä muut kuin plussaonnea kaikille jännääjille!
Feijoa kp19/24
Käytiin esikoisen kanssa aamulla puistossa ja kurvasin sitten samalla apteekin kautta hakemassa testin. Nyt se polttelee kovasti tuolla laukussa! Pitäiskö testata?? Jaiks. Vai pitäiskö odottaa aamuun? Ainakin siinä testissä lukee, että ei tartte olla aamuvirtsa. Mitä luulette? Mitä tekisin? Nyt se jännitys sitten kuitenkin alkoi =)
totta kai testaat! :)
Kipin kapin vessaan siitä :) Sullahan oli kp:t jo " yli" menkka-ajankin.
Peukut on pystyssä, mee äkkiä testaamaan ennen kuin ne puutuu :)
Tirlittan 28/28-29
mutta Jonskuli, TESTAA heti =) Kyllä mulla ainaki esikoisesta näytti r-testi plussaa kp 30/28 kun illalla testasin. Enkä testannu sillon millää herkällä (tais olla Apteekin oma).
Olis niin ihana saada lukea lisää plussa-uutisia!!
Mulla tuntuu koko ajan, että menkat alkaa. Mahtavat täällä töissä ihmetellä, kun ramppaan huussissa puolen tunnin välein...
Minäkin täällä jännitän, joten testaa nyt! Kyllä pitäisi jo näkyä jotain! Mulla näkyi esikoisesta 28/28.
Haalea, mutta plussa kuitenkin. Kädet tärisee vielä ja testi on tossa vieressä. Apteekin omalla testasin. Esikosta tuli samanlainen haalea. Ja ne kaikki negat, mitä oon testannut niin on todellakin ollut negoja, ei mitään epäselvyyttä.
Ja niin olin varma, ettei tästä kierrosta ole ainakaan tärpännyt. Menkkoja vaan odotin. Mä oon varmaan paniikissa =)
Mahtavaa upeeta! Vitsi, sitä tulee oikein iteki niin hyvälle tuulelle, että ei voi muuta tehdä ku hymyillä koko ajan, kun noin hyviä uutisia saa lukea!!!!!
T. Sanna, jolla kohta varmaan enää oo työpaikkaa, kun kaikki työaika menee täällä kuumeillessa............
Hienoa, että plussa tuli...vähän arvelinkin niin! Vaikka itsellä aina meinaa toivo mennä ennen kuin asia on varma... Minulla on alkanut pieniä oireita ilmaantua tai samoja alavatsatuntemuksia on enemmän, saa nähdä onko ne niitä" oikeita" tuntemuksia!
Huh, ompa paljon plussia, jeeee!!!!! HIENOA!!!!!
Sydämelliset onnittelut pepsille, suvikille ja jonskulille!!!!! <3 <3
(.) Tätiä tässä vaan odottelen, kyllä se sieltä kohta tulee...
Nippara kp30/29(~34?) yk6
Todella hienoa!! Paljon onnea odotukseen ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka.
Ihanaa kuulla heti aamusta näin hyviä uutisia.