***SYYSSÄTEIDEN perjantaijutut***
Kommentit (25)
Pikaisesti jotain raapustan, kun pitäis suihkuun lähteä. Tulin just salilta kun alkoi puolen vuoden tauon jälkeen taas kuntonyrkkeily, TOSI NASTAA. Huomenna voi olla vähän kipeä joistain paikoista.
Huomenna lähden miehen kanssa kahdestaan kaupunkiin shoppailemaan. Tarvitaan uusi olohuoneen matto ja pöytä, kun toinen hajos ja toisen on koira oksentanut niin usein, että en enää huoli sitä lattialle. Pitäis myös löytää 11v. tytölleni ja 6v. täyttävälle pojalleni synttärilahjat. Vaikea keksiä kun just oli joulu.
Onneksi on kohta tämä tylsä piinaviikko ohi. Tällä viikolla ei oikeasti tapahdu mitään jännää. Nyt siis kp 22 ja ensi viikolla voi sit rueta jännäämään täti vai plussa. Onneksi siellä kin on tytön synttärijuhlat, niin ei ehdi koko ajan piinata.
Kiva että tällekin viikonlopulle osuu teitä testaajia, saadaan taas jännittää. Mulla ainakin toisten plussat nostattavat omaakin mielialaa ja toivoa.
Nyt lähden sinne suihkuun. Kaikille tasapuolisesti plussatuulia, pupuiluintoa ja tädin karkotusta, valitkaa siitä...
Täällä on todellakin perjantai :o) Mies toi hivenen olusta, kun pyysin (täytyyhän sitä hiukka napata jos vaikka ens kierrosta olis jo raskaana *toivoo* :o)
Pääskylle jaksamisista ja voimahaleja!
Tuulia, kiva kun tulit takaisin :o)
Gringo, jos et muuta keksi niin osta tytölle lahjaksi Scrabble. Aivan hillitön peli, jota aikuistenkin on mukava pelata lasten kans (ja keskenään keksimällä hyi hyi sanoja :o)!
Nyt saunaan miehen kans ja kellistys olis targettina tänään(kin)! Lupsakkaa perjantaita kaikille!
ai niin
G: testejä olen ostanut kotitestit.com ja mammaksi.fi Ekaksi mainitulta kahteen otteeseen. Tällä hetkellä kaapista löytyy 3kpl ovistestejä ja yksi raskaustesti (ja olen kuluttanut varsinki nuita r.testejä...)
Miten ois uus galluppi? Miten teitin kumppanit on reagoinu teidän vauva-lehden keskustelupalstalla pyörimiseen? Itselläni mies on ollut hyvillään. Tietää, että addictoidun aika nopeesti ja tietää myös sen, että olette työttömän kotiäidin ainut kontakti päiväsaikaan (lähes :o) Siis hyvillään on.
PS. Mihin Jedelede, Hippis ja Riika on hävinny?!? Ei kait kaikki ole jo nukkumassa?!?
Pahoittelut PÄÄSKYlle kun noin ikävästi kävi. :( Päivä kerrallaan ja ensi kierrossa taas yritystä uudella innolla. Tosiaan se hyvä puoli on, että tiedät ainakin että raskaaksi tuleminen mahdollista. Paljon halauksia ja voimia!!!
Hiljaista on täällä sekä tuolla odotuspuolella. Missähän kaikki on? Kathy voisi ilmoittautua jo pian!!!
Vauhdikasta iltaa ja plussatuulia täältä puhallellen!
Mutta nyt iltapalan kimppuun!
Kidelma
Vähän on outo, voimaton olo (liekö sama tauti iskemässä kuin esikoiseen..), joten ei ole jaksanu koneella istua paljoa.. Ja miehelläkin alkoi vapaa (niinkuin aina viikonloppuisin), joten ei tule aina niin aljon koneella istuttua.. No, nyt on hetki ennen kuin pitää viedä kuopus nukkumaan (nukkui päikkärit sen verran myöhään, että ihan turha vielä edes yrittää...
[b]Galluppiin[/b] : mies suhtautuu ihan ok. Välillä hieman huvittunut tästä meikäläisen riippuvuudesta (kröhöm, onneks ei oo päivisin näkemässä, miten paljon OIKEESTI täällä pyörin *ettekä sitte paljasta* ), ja naljailee mulle, mutta hyväntahtoisesti.. mä luulen että se on oikeesti vaan ihan tyytyväinen, etten sille koko ajan jauha näitä juttuja. ;) Kyllä se saa niitä tarpeeks kuunnella muutenkin... :D Mutta joo, onhan silläkin omat palstansa, jossa pyörii, joten sujut ollaan. ;)
Haaveilija-76: en nyt millään muista, että minkäs ikäsiä lapsosia sulla olikaan...? Kun eikös teilläkin 2 ole (listaemon ominaisuudessa jää nuo nimet mieleen, varsinkin jos löytyy kahdelta listalta...??) entuudestaan? (TOSI suuri vaiva tässä oliskin klikata pari kertaa hiirellä ja kaivaa koneelta esiin jomman kumman, säteiden tai kolibrien lista näkyviin... ;D *patalaiska*) -jäin tuossa vain miettimään.. :)
Pyry: Wau! Peukut on pystyssä, että tärppi tosiaankin olisi käynyt! :) Täytyyhän Keski-Suomeenkin niitä plussia sadella.. ;) maantieteelliset todennäköisyydet peliin *vai mitenkäs se nyt meniskään*! :D Ja kun mulle ei sitä tällä kertaa tullu, niin sun todennäköisyys vaan kasvaa... ;D Ja aina parempi jos vielä itellä on semmonen tuntemus... bdbdbdbdbdbd sinne vaan!
Äh, ajatus katkesi, kun poika tuli painelemaan tähän nappeja... *yrittää koota ajatukset takaisin päähänsä* -höh. Nyt kyllä unohtu ihan täysin. :/
No ei sitten muu auta kuin toivotella yhteisesti kaikille
plussatuulia, hedelmällisiä hetkiä, tädinnujertamisia ja OIKEIN MUKAVAA VIIKONLOPPUA!
Pitäkää itsenne lämpimänä... ;)
Hyvää yötä toivotellen Jedelede
ps.. KATHYYYYY????!!!! Sinua kaipaillaan!!! *huhuilee* tule kertomaan matkakuulumiset!! *utelias*
Jedeledelle, kaksi lastahan mulla on poika -97 tyttö -01. *Ei ois musta listaemoksi miettii * Mutta nyt mies vetää palkokasvit nokkaan jos en painu sen perään saunaan! Huomiseen, siskoseni!
Työpäivä lähtee mukavasti käyntiin postien lukemisella ja tietty sit pitää aina käydä tsekkaamassa vauvakuumeisten palstakin, siinä sivussa ;o)
Qassulle isot onnittelut plussasta! Hyvä hyvä! Ensin Marion, sitten Qassu ja sitten?? Kukas mahtaa seuraavaksi testailla? Olikos Hippiksellä ja Pyryllä pian jo aika? *muistelee* Nyt on plussaputki avoinna!
No nyt päivän töihin. Ihanaa, on muuten perjantai!!!
Villis kp 12/28-30
ja illalla pitäis taas laittaa simppalähetystö partioimaan
Join tuossa aamukaffia ja noista tämän viikon plussanneista tuli vielä mieleeni Pääsky, eli sinähän taisit myös sen haalean plussan testata alkuviikosta? Oletko muuten testannut uudestaan sen jälkeen? Vai muistanko nyt ihan väärin taas.
No nyt menee ihan yksinpuheluksi tämä aamu, missäs muut????
tiistaiaamuna Biocardilla ja sitten negoja monella testillä (Predictor, Clearblue, ACON 10 kasettitesti). Eilen aamulla taas haamuplussa Apteekin omalla. Täti ei ole kurvannut kylään, mutta tuhrua tulee, mahassa vääntää ja aamuisin etoo. En edelleenkään tiedä mitä ajatella, välillä tuntuu että kai sitä voisi raskaana ollakin, mutta välillä iskee epätoivo ja on varma että täti saapuu. Ota tästä sitten selvää, ei auta kun odotella :). Kiva kun kysyit! Iloista päivää sulle ja kaikille muillekin!
T: Pääsky, jonka piina jatkuu....................
Huomenet!
Suu täynnä eilen leivottua pullaa ja kupillinen kuumaa kahvia, niiiin laihiksella pitäs olla mutta mutta...
Onnea Qassu! Ja kaikki muutkin plussanneet (anteeksi, kun en muista nimiä, mulla on tää pää aina ollu niin harva).
Eilinen meinas mennä hukkaan, kun mies kuunteli tietsikalta Eläkeläisiä kun olis pitäny keskittyä tuonne sängyn puolelle. Ja mullahan tietty napsahti :o( Nooh, tilanne meni ohi kun mies pilasi sitten mun mökötyksen (ihana mies).
Pakkanen paukkuu yli kolmenkympin ja pitäs lähtee koiria pissittään. Raukat kangistuvat viidessä minuutissa ja eihän silloin voi mitenkään kakkia tehä. Saas nähä kauanko tuo toinen meinaa isompaa asiaa pidättää (tänään siis on käyty jo kerran kokeilemassa). Poika pitää laittaa kohtapuolin odottamaan taksia ja tytön vuoro on alkaa pelaileen.
Elikkäs siis häivyn netin äärestä äidin hommiin :o) Mutta palailen kyllä!
Vaude, onnea Qassu!!! Niin niitä plussia sitten alkoi tulla, toivottavasti putki jatkuu ja moni saa tuuletella onnesta!!! Toivottavasti se Pääskyn haamu vahtistuisi myös! (itse tein testin apteekin omalla ja ensin haamu ja 3pv päästä jo selvä viiva)
Mietin minäkin, että ketkäs ne seuraavat piinailijat olikaan. Pyry ainakin..
Ja millon se Kathy kotiutuukaan sieltä reissusta...??? Muistaako kukaan?
Nyt pakko lähteä ulos vaikka pakkasta onkin, ruokaa pitää laittaa ja kaapit ammottaa tyhjyyttään.
Palaan taasen myöhemmin, Kidelma
Kylläpä on kylmä. Täälläkin pakkasta -25.
Huimat onnittelut kaikille plussanneille! Upeeta!
Teitä on niin monta lähdössä seuraavaan plussajunaan, et nimet ei jääny mieleen, ku pikaisesti luin. Mut kuitenkin kaikille tarrasukkia mukaan.
Itsellä menossa kp 22/29-36 ja ovistestissä kaks selkeää viivaa oli
kp20. Pupuiltu on molempien flunssasta huolimatta, eli nyt odotellaan.
Ollaan Lapissa just lomalla parhaimpaan piinailuaikaan ja mukana vielä molempien vanhemmat. Testejä en aio ottaa mukaan ja kun sieltä kotiudutaan on jo kp36 eli ei ehkä mene niin montaa testiä.
Viimeksi kun plussasin ( joka päättyi km:oon ), sain ensin pari päivää aikaisemmin negan, eli turha testata liian aikaisin.
Helppo kirjoittaa toi " turha testata liian aikaisin" , mut sit yleensä ei malta kun testit odottaa kaapissa.
Siitä tulikin mieleen gallup!
G: Mistä hommaat testit ja onko niitä kaapissa odottamassa ja montako?
( Ehkä hassu kysymys, mut ehkä vinkkejä uudemmille mistä kaikkialta niitä voi ostaa)
Itse tilaan mammaksi.fi testit ja tietysti niitä on kaapissa valmiina. Nytkin löytyy 5kpl raskaustestejä ja ovistestejä 10kpl. (Toivottavasti jälkimmäisiä en enää tarvitse)
paukkupakkasterveisin kuumeilija
ONNEA QASSU!! :)
Minäpäs kaivelen sen meidän listan jostain sivulta viissataa.. Laitelkaa plussanneet sinne jotain suunnilleen-edes-sinnepäin laskettuja aikoja, niin saan lisäillä plussalistaan! ;)
TÄnne ei mitään uutta. Nyt on se suklaalevykin tuhottu (kummasti se vaan katosi :D) ja kun makuun on päässyt, niin lisää tekis mieli... *toivoton herkkup*se* :D
Hrr.. ulkona on K-Y-L-M-Ä! Ei siis mitään asiaa sinne. :( No, lapset istuukin tuossa ja katsoo lastenohjelmia hetken, niin saa äiti vähän aikaa olla rauhassa. Esikoinen rassu vielä flunssan kourissa, nukkui yön huonosti.. Toivottavasti sama pöpö ei iskisi meihin muihin.. jos vaikka pakkanen auttaisi asiaan ;) *heittää pöpöt ovesta ulos*
Villikselle paljon peukutuksia, olkaahan ahkeria niin että se lokavauva teille sitten alkaisi kasvaa masussa! Perästä tullaaan.. (ja mitä sanoit eilen, niin ei tosiaan lokavauva yhtään hullumpi oliis... ;D Ei olis kesällä ihan vielä räjähtämispisteessä oleva pallo tiellä ja vauvan syntyessä ei vielä olisi ihan niin kylmäkään... hmm.. kelpais mulle kyllä oikein hyvin ;) )
Olipa mukava nähdä mallariina ja muita odottajia tälläkin puolella.. teidän kuulumisia pitää aina käydä vakoilemassa, mutta joskus näinkin päin! Ihan äskenhän te täällä vielä olitte itsekin ja nyt on jo noin melkoiset viikot.... *kateellinen* No, toivottavasti perässä tullaan kaikki ja P-I-A-N! ;)
Nyt ei muuta kuin mukavaa perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua paukkupakkasten kera!! Yritetään pysyä lämpiminä! :)
-Jedelede *villasukat jalassa*
Jopas se pakkaset heitti! Mulla menee autolla työmatkaan noin puoli tuntia suuntaansa ja nyt ei edes auto kerkiä lämpiämään tuona aikana. Onneksi on penkinlämmitin!
Tuli tuosta Jeden suklaan syönnistä sellainen juttu mieleen, että olen itse tälläinen kummallinen nainen. Suklaa on mun mielestä todella pahan makuista ja en kyllä mistään hinnasta suostuisi syömään suklaata. Sinänsä tämä on ihan hyvä juttu, niin pysyy linjat edes jotenkin kurissa :o) Mutta syökäähän kaikki muut oikein paljon suklaata minunkin puolesta!
Omasta navasta sen verran, että täti rupeaa pikku hiljaa laittamaan hanoja kiinni tällä suunnalla ja kohta päästä sitten miehen kanssa taas tosi toimiin.
Sellaista vaan mietin, että kun minulla tosiaan on se viisaudenhampaiden poisto helmikuun lopussa, niin jos tästä kierrosta tärppäisi niin niihin aikoihin olisi raskaus tosi alussa.... Mitenköhän tuollaiset puudutukset vaikuttaa mahdolliseen sikiöön... ja kunnollisia särkylääkkeitäkään ei oikein voi ottaa... Tarvii varmaankin soittaa itse hammaslääkärille ja kysyä asiaa.
Huomenna mennään matkamessuille haaveilemaan aurinkoisista uimarannoista! *huoh*
Mukavaa perjantain jatkoa, pitäkäähän itsenne lämpiminä!
-Han-
En olekaan kirjoittanut mitään pitkään aikaan, enkä ole edes lukenut teidän juttuja.
Tulin huvikseni katsomaan, ovatko kaikki muut jo onnistuneet ja kyllähän täältä muutama vielä löytyi (onnea vaan teillekin yritykseen).
Meillä on nyt yritetty syyskuusta asti eikä mitään tulosta ole saatu aikaiseksi.
Luin jostain että kun yrittää, pitäisi harrastaa seksiä joka toinen päivä mutta ei me sellaiseen pystytä, kyllä se on se 6-7 krt viikossa meidän tahti, eikä rueta varmasti pihtailemaan tämän takia.
Jos ei lasta tule niin ei sitten, mutta puutteessa en ryhdy kärvistelemään kun tulen muuten tosi äksyksi, ukosta puhumattakaan!
Olen ajatellut ostaa huvikseni elämäni ensimmäisen ovistestin ja tehdä sen :)
Raskaustestejä olen tehnyt elämässäni ehkä 3 kpl, hinta on aika merkityksetön tällaisissa määrissä.
Testaan vasta jos menkat on myöhässä viikon, tähän mennessä siis niin on käynyt kerran ja syykin oli se että olin raskaana.
Eipäs tässä muuta, käyn täällä välillä kurkkimassa että eikun hyviä jatkoja ja plussaonnea :)
Onnittelut Qassulle!! Ja onnellista odotusta!!
Eilen piti käydä vielä kommentoimassa, mutten sitten muistanut enää, että täällä on kans sitten yksi, joka toivottavasti aloittaa " tositoimet" huhtikuussa, jos kaikki menee hyvin! Eli ketkäs siitä eilen puhui.. oliko jede ja pyry..? No ehkäpä te kuitenkin ehditte sinne odottajiin ennen sitä, mutta jospa täällä vielä joku uusi Säde silloin vielä pyörii minunkin seuranani (koska kaikki nykyiset on luultavasti tosiaan siellä o-puolella) :)
Täältä kuumeilupuolelta tuntuu kovasti olevan vetoa suljettuihin yhteisöihin.. Aika paljon tuntuu kirjoittelu hiljentyneen. Tai en tiedä, luulenko vain.. Ystäväni kuuluu sellaiseen suljettuun yhteisöön ja se vaikuttaa ihan kätevältä jutulta, jos haluaa paremmin tutustua toisiin.
Nyt pää tyhjeni ihan.. Eli ei se varmaan mikään tärkeä ajatus ollutkaan :) Nyt tarttee mennä laittaan vähän puuteria nenäpäähän ja sitten töihin.
Mukavaa perjantaita kaikille Säteille ja rentouttavaa tulevaa viikonloppua!
Riika ♥♥♥
Qassulle hurjasti onnentoivotuksia!! Tulethan sitten tuonne odotus puolelle odottavien syyssäteiden pariin? Itse kävin juurikin rustaamassa viestiäni sinnekin..
Ja Pääskylle: olet kuitenkin saanut haamuja, joten eivätköhän nekin plussaa ole :) Olen itse oikeastaan samassa tilanteessa, koska en ole yhtäkään tosi vahvaa viivaa vielä saanut, mutta noita haamuja muutaman (eri testeillä) kuitenkin (ja negan niiden välissä). Ajattelin ensi viikolla käydä terkkarilla veritestissä, niin saisi sitten tarkan hCG arvon selville, jos olen oikein ymmärtänyt.. Mutta tiedän siis tunteen, kun vaistomaisesti ajattelee ettei voi olla IHAN varma noista haamuista. Vaikka pitäisihän niidenkin sitä itseään olla!
En nyt muista keille muille mun piti kommentoida, mutta toivotetaan kaikille yhteisesti mukavaa perjantaita ja viikonlopun alkua!! Itsellä koko viikonloppu menee töissä, mutta on se silti erilaista kuin arkisin.
Kaikille piinailijoille peukkuja pystyyn ja vällyjen väliin halajaville intoa puuhiin!
-marion76-
Kyllä ne haamut varmasti sitä tarkoittaa että todella raskaana oisitte. Kannattaa oottaa vaikka viikko ja testata silloin vielä uudestaan jos vielä mietityttää se raskauden mahdollisuus. Mulla ainakin viikon päästä kun menkat oli jo melkeen pari viikkoa myöhässä niin näytti vahvan plussan silloin marraskuussa ;) Ja mä olen aina käyttänyt apteekin omaa testiä!
Tädin yllättämille pahoittelut :( Mulla Tätiä ei vieläkää kuulu eikä näy :( *hyppii tasajalkaa harmistuksissaan*
Pakkasta on nyt VAAN 28 astetta..aamulla olikin yli 30..Hrrrr! Oikeen kurkkuun sattuu ku hengittää..ja ois pakko päästä kauppaan mut kuinka tonne uskaltaa nenänsä ulos laittaan..
Nyt miettimään kuiteski ruokapuolta..
Plussatuulia +++
memmuli kp?
Minä ilmoittaudun niihin kaivattuihin piinailijoihin. Gringo oli muistaakseni myös ja kuumeilija-69, jotka meni tasan samoissa päivissä mun kans. Eli kp nyt 22/27. Toiveita ei ole raskautumisesta tällä suunnalla, mutta ens kierrossa sitten niillä järeillä konsteilla. ;)
Nyt pitäisi lähteä reissuun, kun tarkenisi! Mennään kotiseudulle viikonlopun viettoon! :) Mutta nyt tuo mies tuli kotiin, joten menen hänen seuraksi pakkaamaan kamppeet kasaan!
t.Hippis
p.s. plussasäteitä, intoa vällyjen väliin, ja tädin karkotuksia... Valitkaa siitä mitä kukin tarvitsee. ;)
... eli vähän aikaa sitten iski selkäkipu, hirvee kramppi mahaan ja alkoi runsas vuoto. Ainakaan ei tartte enää arvuutella onko raskaana vai ei, eli EI TODELLAKAAN (ainakaan enää)! Kaks plussaa ja silti käy näin, ei oo kiva tunne tällä hetkellä. Jotenkin olin kyl varautunut tähän henkisesti. Yritys siis jatkuu. Aika mieletön tunne se plussan saaminen oli, kokemus sekin :). Kiitos muuten kaikille rohkaisusta. Helpottaa myös nyt kun saa tän tänne kirjottaa.
Hyviä viikonloppuja kaikille ja varsinkin niille joilla kp nyt alhaisissa lukemissa!
Se lämmittää mieltä varsinkin kun oon yksin kotona kun mies on työmatkalla. Alkuraskauden (tosi alku) keskenmenoon oireet sopii ja jos jotain kiinnostaa niin maha kramppaa aikast paljon ja on kuin hana ois auki. Mulla ei myöskään ole koskaan ennen ollu selkä kipee ennen tätiä, mutta nyt on. Joo, itekin ajattelen että se hyvä puoli tästä löytyy, että jotain tosiaan on tapahtunut ja seuraavalla kerralla täytyy toivoa että kiinnittyminen tapahtuu kunnolla. Nää on kai aika yleisiä systeemejä, mut asioista oppii kun ne osuu omalle kohdalle. Toivotan sydämeni pohjasta mielettömästi VAUVALIIMAA x 1000000000 kaikille plussanneille!!!