Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tarkoitukseen on pikkuhousunsuojat?

Vierailija
09.04.2015 |

Pikkuhousut suojaa housuja, mut miks niiden pitäis pysyä eritteettöminä?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta pöksyjä voisi käyttää koko viikon.

Vierailija
2/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Minä käytän pikkuhousunsuojia isojen tissieni alla imemässä tissihikeä, jos sitä erittyy tietyissä tilanteissa liikaa.:D

Pikkareitani pikkuhousunsuojat suojaavat housujani, ettei niihin tulis mitään pikkuisia keltaisia vanoja tai joskus jopa himpun verran ruskeahkojakin pieruviiruja.  Toisekseen haarojen välys pysyy kuivan tuntuisena, jos joskus jotain pientä lirua erittyisikin, eikä se ole valkovuotoa ainakaan mulla, eikä hiivaakaan mulla ole, joten turha tulla änkyilemään ja väittämään, että "hei sulla on hiivatulehdus ja valkovuotoo jne.", kun mulla ei semmosta ole ollut ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän noita joskus kainaloissa paidan olla jos oikein hikoiluttaa..

Vierailija
4/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän menkkojen aikaan. Kierukan ansiosta menkat on ruskeaa pikkutuhrua, eli isommalle suojalle ei ole tarvetta, mutta suojattakaan en halua näinä aikoina olla.

Vierailija
5/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän menkkasuojana tampoonin kanssa.

Vierailija
6/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menkat loppumassa estää pikkutuhrun. Ja ennen kuin menkat alkaa ja ehtii tamponia asettamaan nii suojaa muksusti :-)

Vierailija
7/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan eritän limaa. Tuntuu ikävältä kun pöksyt kastuu, käytän mieluummin suojaa.

Vierailija
8/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:05"]

[/quote]

Et ole varmaan koskaan pessyt sitten pikkuhuosuja menkkaverestä? (Mies?)

Vierailija
9/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän menkkojen vikana päivänä ja silloin, kun niiden olisi aika alkaa. Näin saan lisäaikaa vessaan juoksemiseen ja siteen laittamiseen, jos ne alkavat vaikka bussissa.

Vierailija
10/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että ikinä en ole niille keksinyt muuta käyttöä kuin kainaloissa hikisuojina. Ja kyllä, eritän ihan normaalisti valkovuotoa ja pilluhikee, mutta kyllä mä kans päivittäin vaihdan pikkupöksyt :D

Vierailija
11/63 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä tarvitse, jos erittää vähänlaisesti ja hajutonta. Muuten niissä on se etu, että voi vaihtaa kesken päivän. Saatan olla epäonninen, mutta pientä sekalaista eritettä tuntuu päivän mittaan tulevan sen verran että illalla hajuhaitta on vähintäänkin potentiaalinen riski.

Vierailija
12/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:05"]

[/quote]Eihän sun oo pakko käyttää pikkuhousunsuojia lainkaan. Älä käytä, jos et tarvitse.

Vierailija
13/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään.

Vierailija
14/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä naisilla hyvin suunniteltu tuo alakerta kyllä! T. Mies

Vierailija
15/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan käytin siltä varalta että tamponi ehkä falskaisi, nykyään kierukan kanssa ei ole enää sitä pelkoa. Käytän nykyään silloin kun on pitkä lento tai muuten tilanne ettei ole kätevää vaihtaa pikkareita

Vierailija
16/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä monilla miehillä saisi olla persereiänsuojukset:) semmonen liimattava pikkuhousunsuoja miesten alkkareiden peräsuolen kohdalle laitettava läpyskä, ettei tarvitsisi katsella ja yökötellä niitä ruskeita rantuja miesten kalsareiden ja boksereiden peräosan puolella pyykkikoneeseen laitellessaan, ja etuosan puolelle toinen pikkuhousunsuoja, ettei keltaiset tippaläikät näkyisi vaaleissa miesten alkkareissa.

Onneksi oma mieheni pesee omat pyykkinsä pääasiassa itse. En halua edes koskea hänen paskaisiin ja haiseviin alkkareihinsa likapyykkejä lajitellessani koneeseen.

Vierailija
17/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:20"]

On teillä naisilla hyvin suunniteltu tuo alakerta kyllä! T. Mies

[/quote]

Mjoo, mutta kenellepä valittaisi, jumalalle? Jos siihen lähdetään niin uskoisin että miehilläkin olisi omat laatuongelmansa valitettavana.

Vierailija
18/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen, jos ei käytä kondomia, on hyvä valutella spermat pikkuhousunsuojaan.

Vierailija
19/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:22"]

Mun mielestä monilla miehillä saisi olla persereiänsuojukset:) semmonen liimattava pikkuhousunsuoja miesten alkkareiden peräsuolen kohdalle laitettava läpyskä, ettei tarvitsisi katsella ja yökötellä niitä ruskeita rantuja miesten kalsareiden ja boksereiden peräosan puolella pyykkikoneeseen laitellessaan, ja etuosan puolelle toinen pikkuhousunsuoja, ettei keltaiset tippaläikät näkyisi vaaleissa miesten alkkareissa.

Onneksi oma mieheni pesee omat pyykkinsä pääasiassa itse. En halua edes koskea hänen paskaisiin ja haiseviin alkkareihinsa likapyykkejä lajitellessani koneeseen.

[/quote] Onneksi tummissa miesten alushousuissa ei näe kunnolla paskarantuja, mutta kyllähän ne löyhkäävät, kun niitä käännät nurinpäin likapyykkikorista ottaessaan ja laittaessaan koneeseen pestäviksi.YÄks:( Mä en voi tajuta, miksi jotkut miehet eivät pyyhi vessapaperilla kunnolla persettään kakantamisen jälkeen, vaan pihtaavat paperia. Itse pyyhin sen verran monella vessapaperilla, että viimeiseen paperiin ei jää jälkeäkään paskaa. Joskus viimeistelen vielä toiletsavetilla persesilmäni pyyhkäisten.:)

Vierailija
20/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:10"]Jotta pöksyjä voisi käyttää koko viikon.
[/quote]
Illan naurut. Kiitos tästä! :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän