Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ketkä tässä maassa ovt todella ökyjä, tienaavat eniten, ajavat uusilla
19.01.2006 |
autoilla ja lomailevat kalliisti???
No tietysti suuriin ikäluokkiin kuuluvat demarit (ex-taistolaiset), jotka äänestää Tarja-taviksen pressaksi.
Köyhä " valkokaulusnuoriso" , opiskelijat ja pienten lasten vanhemmat äänestävät Niinistöä. Noin niinkuin kärjistetysti sanottuna...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
työläisperheistä ja uraputken mukana tullu aika rikkaiks.äänestävät ehdottomasti niinistöä.mä oon duunari(äitiyslomalla ja taidan sit alkaa opiskelemaan...) ja äänestän ehdottomasti halosta, vaikka oisin kuinka rikas(en oo)