Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ihmettele miksi Suomessa on paljon teiniäitejä!

Vierailija
19.01.2006 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6146258&p=1&tmode=1&smode…

katso Neilikan vastaus!

" " " " Neilikka. - 17.01. 22:17 (5/10)

Hei!

Minäkin olin 19v, kun tulin raskaaksi. raskaus ei ollut suunniteltu, mutta ei kyllä käytettykkään mitään ehkäisyä... silti se oli melkonen ylläri kun yhtäkkiä olinki raskaana.

ensin olin kans melko hämmentynyt enkä tiennyt mitä tehdä. Meidän suhde ei ollut mikään (ei oo vieläkään) mikään paras mahollinen. mut sit lopulta tulin siihen tulokseen et pidän vauvan vaikka yksin. en ois millään pystyny tekeen aborttia vaikka sitä vähän mietinkin. ensin kyllä jännitti hirveästi mitä muut sanoo (varsinki vanhemmat), mutta tajusin onneksi että olen jo aikuinen ja päätän ite omista asioista. koulu jäi tietty kesken, mut onneksi sieltä sai parivuotta vapaata... nyt sit neiti on 1,5v ja syksyllä pitäs jatkaa koulua. Hetkeäkään en ole katunut päätöstä pitää vauva! Hän on mimulle niin suuri ilon lähde että sitä ei meinaa uskoa todeksi. kouluja ehtii kyllä vielä käymään... ja rahallisesti meillä menee ihan ok. mies on töissä, mutta silti minun vanhemmat antavat välillä avustusta johonkin ostoksiin. mut kyllä sitä pärjää jos ei tuhlaile" " " " "

juupa juu, suuri yllätys että nainen VOI tulla raskaaksi jos vetelee paljaalla! ;D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANKI ELÄMÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme