Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun ihmiset odottavat palkkapäivää.En itse edes tiedä koska aina palkka tulee tilille.

Vierailija
19.01.2006 |

Hyvä on, ollaan hyvätuloisia tai mieheni on ja yhteinen tili. Mutta ei olla tuhlareita. En ymmärrä minne ihmiset saavat rahansa kulumaan, et tili pääsee tyhjäksi.

En ymmärrä! Ei jouduta tinkimään mistään oleellisesta ja lapsilla aina kaikki laadukasta. Aina jää säästöön kyllä rahaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: mulle ei tule tiliotetta, ja toisekseen kun on tietoinen ajasta niin pystyi heti soitteleen perään että miksi ei ole tullut.

Vierailija
22/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa justiinsa samoilla linjoilla. Muakin ärsyttää sellaiset viimenen penni silmässä kulkevat... Ja sitten vielä puhuvat ruokakaupassa suureen ääneen, että olipas taas hyvä, että tuli lapslisät, et saadaan ruokaakin. Onneksi ei ole rahasta puutetta, ja ostaa saa mitä mieleen tulee. Toki osataan säästääkin ja autot on velattomia, vaikkakin toinen uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä mitä haluat mutta jos joku odottaa palkkapäiväänsä niin mitä ihmettä se sinua kaivelee?!?

*pakko huutaa kun ottaa niin pirusti päähän nämä knowhow:t jotka eivät kuitenkaan tajua mistään mitään...*