Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliskohan vielä jotain toivoa raskaudesta?

19.01.2006 |

Tämä saman jo tuonne haahujen pinoon laitoinkin kun sinne tulee yleensä pinouduttua mutta ajattelin vielä tähänkin laittaa.

Olen testaillut vähän väliä viime viikolla ja tällä viikolla maanantaina. Aconin ovis testi näytti plussaa ti 3.1 eli hedelmöittymisen olis pitänyt tapahtua sillä viikolla. Viime viikon (viikko 2) testasin acon10:llä ja joka kerta (4kertaa)negaa sain. Tän viikon ma 9.1 testasin apteekin omalla negan. Mutta jotain oireita on kuten hieman lisääntynyt valkovuoto ja mahanippailut. Tätiä ei myöskään näy mutta olen niin varma että hetkenä minä hyvänsä täti tulla rymistelee..... Voisko olla mitään toivoa enää? Kait nuo aconit olis jo edes haamua näyttäneet? Osaisko joku neuvoa? Kierron pituus on ollut viime lokakuisen kaavinnan jälkeen vaikka mitä 21-35 päivän väliltä....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoahan on aina niin kauan kunnes täti tulee..

Ja aika aikaisessa vaiheessa olet lähtenyt testailemaan, joten eivät edes herkät aconit ole reagoineet, vaikka oisitkin raskaana.

Suosittelisin, että testailet uudelleen huomenissa, tai parin päivän päästä jos pystyt odottelemaan.

+++++++++onnea!! Tulethan kertomaan miten kävi.. :)

glemei

Vierailija
2/3 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian aikaisin tosiaan olen testaillut...sitä on niin täpinöissään ja malttamaton kun hirmunen kuume on.... :) Huomenna menen hakemaan apteekista testin ja tulen kyllä sitten varmasti kertomaan tuloksen! Olisi aivan mahtavaa jos sieltä nyt plussa tulisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega vaan... Se testi oli apteekissa tarjouksessa, vain 2 e maksoi. Merkki oli b-sure. Onko kellään kokemusta tästä testistä? Valkovuoto on siis lisääntynyt ja mahassa vähän nippailuja ja välillä pientä painon tunnetta. Mikäköhän mulla on jos en kerta ole raskaanakaan? Kohta varaan ajan lääkäriin jos täti ei tule... :(