Kauhea päällepäsmäri tuo Tarja!! Ei osaa ollenkaan kuunnella.
Hävettää jos hän on tuollainen " keskustelija" ulkomaillakin, kuten äskeisessä tentissä. On kyllä todella heikot vuorovaikutustaidot, ei voi muuta sanoa...ja niin muuten, olen demari mutta kyllä nyt lähtee äänet Niinistölle, sen verran huonon kuvan olen ihmisestä saanut näiden keskustelujen pohjalta! Huh huh!
Kommentit (32)
Näin ei voi jatkaa! Suomi on heräämässä tajuamaan Niinistön viestiä. Tiedän monta vihreää ja jopa demaria, jotka antavat äänensä Niinistölle vain sen takia, että he kokevat tilanteen jumittavan.
Näinhän te demarit ajattelette. Mutta onneksi on meitä, jotka ymmärtävät, että se teidänkin hyvinvointi syntyy vain siitä, että yhteiskunnassa on jäseniä, jotka ymmärtävät työn tärkeyden. Ei ole mitään pohjatonta rahasäkkiä, josta jaetaan jokaiselle. Jokaisen kynnelle kykenevät tulee tehdä työtä.
Käyppä pyörähtämässä vaikka lähimmän yliopistosairaalan ensiavussa perjantai-iltana. Tuntuu, että tästä työnteosta on tullut näin vaaliteemana vain porvarien oikeus...
köyhiä, duunareita tai jotain haihattelijoita jotka emme tajua elämän realiteeteistä mitään ja jotka menisimme sänkyynveli ... öö eikun sisko venäläisen kanssa heti, jos se meidät huolisi.
Kokoomus väki on ihan toista. Niillä on omakotitalo, aita ja siinä kiinni laitettava portti, kaksi autoa, 1,7 lasta, tukka hyvin ja miehellä silkkinen kuosikravatti. Kokoomuslaiset ovat kunnon ihmisiä ja muita ei tarvita, mitä ne on, luusereita.
En ole kauppislainen eikä perheessämme ole dippainssiäkään. Olen VAIN AMK-tutkinnon suorittanut sosionomi. Mutta Niinistölle menee ääni joka tapauksessa, ei tulisi mieleenkään äänestää Tarjaa eikä demareita yleensäkään.
Siksi minä kokoomuslaisena toivoisin, että kaikki tarpeettomien tukien nauttijat ryhdistäytyisivät (minä olen kotoisin tukiensyöjäperheestä, ja tiedän että niistä nautitaan, kun ei viitsitä oikein vaivautua tekemään mitää oman elämänsä eteen, kyllä joku hoitaa ja huolehtii) ja menisivät töihin. Ja ennen kuin kukaan älähtää, sairaat ja työtä tosissaan etsivät työttömät on asia erikseen). Kun tukien saajien määrä vähenisi, verotulot kasvaisivat, olisi valtiollakin ehkä varaa nostaa teidänkin palkkaanne, jonka kyllä ansaitsette. Tai että siitä palkasta jäisi ehkä enemmän rahaa käteen.
Ollaan me Tarjan kannattajat fiksumpia ja äänestetään Tarja presidentiksi. Kyllä näiden epäasiattomuuksien laukojien hymyt sitten hyytyvät. Meidän ei tarvitse alentua heidän tasolleen.
Ja muuten... kyllä mun mielestä Tarja oli tässä tentissä aivan ylivoimainen. Pakkohan hänen oli vastata kun Niinistö esitti kysymyksiä/arvosteli hänen sanomisiaan. Hyvin vastasikin. Jos ei olisi vastannut, niin täällä haukuttaisiin, että Halonen ei pystynyt vastaamaan kritiikkiin. Teki niin tai näin, aina väärin päin. :-)
Molemmista töistä maksetaan suhteellisen paskaa palkkaa ja ärsyttää siitäkin vähästä maksaa veroja jotta juopot saisivat lisää viinaa ja pääsisivät paremmille tuille. Tiedän mistä puhun sekä töideni kautta, että lähipiirissä olevien spurgujen/työttömien loisijoiden kautta. Tällä hetkellä ei kannata siivota kun yhteiskunta eli me jotka teemme niska limassa tai vähemmän limassa työtä kustannamme hyvät sosiaalietuudet. Ja en nyt tarkoita niitä jotka eivät todellakaan saa työtä. Suurin osa työttömistä lienee ihan tarkoituksella sitä. Niinistö on oikeilla jäljillä. Halosella on kauniita ajatuksia mutta käytäntö ei toimi. Ja ärsyttää jauhanta jostain tuloeroista.. Siivooja kyllä kuluttaa selkänsä ja nivelensä mutta lääkäri joutuu käyttämään omaa erityisosaamistaan ja aivojaan sekä kouluttautumaan. Mutta demareiden mielestä olis hyvä jos palkat olis samat mielellään tai sitten siivooja maksaa veroja 5% ja lääkäri 50% Silleenhän se olis kiva.
Opettiko ne sinulle, että istut pnkin päällä, että kannattaa ottaa rikas mies.
Vierailija:
Siksi minä kokoomuslaisena toivoisin, että kaikki tarpeettomien tukien nauttijat ryhdistäytyisivät (minä olen kotoisin tukiensyöjäperheestä, ja tiedän että niistä nautitaan, kun ei viitsitä oikein vaivautua tekemään mitää oman elämänsä eteen, kyllä joku hoitaa ja huolehtii) ja menisivät töihin. Ja ennen kuin kukaan älähtää, sairaat ja työtä tosissaan etsivät työttömät on asia erikseen). Kun tukien saajien määrä vähenisi, verotulot kasvaisivat, olisi valtiollakin ehkä varaa nostaa teidänkin palkkaanne, jonka kyllä ansaitsette. Tai että siitä palkasta jäisi ehkä enemmän rahaa käteen.
Yhä edelleenkin, kohta seitsemänkymppisinä kitkuttavat vähin rahoin ja syyttävät yhteiskuntaa kun ei tule enempää eläketta tai tukia.
Tuo toinen kommenttisi oli niin ala-arvoinen, että harva ihminen tuollaista suustaan päästää. Ihan itse olen kouluttautunut, tehnyt työtä ja rakentanut oman maailmankuvani. Ilmeisesti sun pienessä demaripäässäsi ei ole mahdollista että joku voi oikeasti itse ansaita rahansa, vaan että sekin tulee jostakin lahjoituksena ja tukiaisina jostakin, esim. rikkaalta mieheltä?
Vierailija:
Opettiko ne sinulle, että istut pnkin päällä, että kannattaa ottaa rikas mies.Vierailija:
eipä se loppu yliopistoväki paljoa palkoilla kerskaile
terkuin psykologian ylioppilas, joka äänestää...niin ketä?