Rillit huurussa Sheldon
Tuon aspergerimmaksi ei hahmoa voi käsikirjoittaa. Häälahjaan sata euroa, mutta koska kastikekulho maksoi vain 88 euroa, olen velkaa 12 euroa.
Kommentit (55)
Jim Parsons, eli Sheldonin näyttelijä on voittanut tuosta roolista neljä (!) kertaa parhaan komediamiespääosan Emmyn
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:50"]Minusta oli pikkasen raukkamaista, että Sheldonista ei tehty homoa.
[/quote]
Sheldonin seksuaalista heräämistä odotellessa :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:35"]
Joo, Amyn näyttelijä Mayim Bialik (tms) oli tosiaan jossain "tyyli kuntoon" tyyppisessä ohjelmassa jokin aika sitten. Ei ole mikään ulkonäkökeskeinen tyyppi. Tykkään myös paljon Melissa Rauchista, joka näyttelee Howardin vaimoa Bernadetteä. Hänen twiittiensä perusteella on aika fiksu.
[/quote]
Pennyn näyttelijä Kaley taas ei vaikuta siviilissäkään ihan penaalin terävimmältä kynältä, mutta onhan hän nätti. Minusta tosin Melissa on vielä nätimpi, mutta jokatapauksessa kaikki näyttelijät on hyviä ja sopivat rooleihinsa, Amyn tiara kohtaus oli hyvin näytelty ja Stuart on myös hauska hahmo:D Jim Parsons tekee kyllä loistavaa työtä Sheldonina, tuli nytkin mieleen se sen jokerihymy :D
Ihan huippusarja, tykkään kovasti ja toivottavasti näkyisi pian uusia jaksoja:)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:20"]
Tuon aspergerimmaksi ei hahmoa voi käsikirjoittaa. Häälahjaan sata euroa, mutta koska kastikekulho maksoi vain 88 euroa, olen velkaa 12 euroa.
[/quote]
Eikundollaria...
Sheldon on mainio hahmo. Sellainen, jonka kanssa tekemisissä oleminen olisi oikeassa elämässä yhtä helvettiä, mutta fiktiivisenä hahmona ihana.
Rajissakin oli lieviä aspergerpiirteitä. Usein pohdiskeli ääneen outoja kysymyksiä mihin muut eivät keksineet kunnon kommentoitavaa.
Soft kitty on ihana <3 ja sheldonin rakkaudentunnustukset amylle ovat romanttisempia kuin mitä minä olen koskaan saanut :D