Rillit huurussa Sheldon
Tuon aspergerimmaksi ei hahmoa voi käsikirjoittaa. Häälahjaan sata euroa, mutta koska kastikekulho maksoi vain 88 euroa, olen velkaa 12 euroa.
Kommentit (55)
aarhg, stereotypia siis, en osaa tänään yhtään mitään oikein.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:39"]
mene henna helvettiin taalta
[/quote]
Täh, mitä helkkaria? Tiedän kyllä se yhden aspergerjankkaajan, ilmeisesti se, joka vauvoista jatkuvasti jankkaa, mutta alkaa jo tuo sinunkin hennafobiasi mennä älyttömyyksiin. Aloitukseni on hyväntahtoinen ja sinä nyt taidat niitä hennoja nähdä vessanpytyssäkin, joten rauhoitupa vähän itse.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:44"]
Ihan selkeesti henna
[/quote]
Taidat itse olla, kun et pysty lopettamaan jankkaamista. Nimeni on Tanja, jos sen nyt välttämättä haluat tietää.
Sheldon Cooper ja PC Holopainen - televiission ihanimmat miehet <3
Minusta oli pikkasen raukkamaista, että Sheldonista ei tehty homoa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:50"]
[/quote]
Mutta eikös se ole vielä vähän ilmassa, onko Rajesh homo vai ei.
Minä toivon että Raj löytäisi jonkun naisen. On niin ihana symppis mies.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:50"]
[/quote]
no hyi ei!!! Shamy <3
Ihan ohiksena, onko tuo Amy sama kuin Blossom-teinisarjan Blossom? Joo, google..menen etsimään. Aloin katsoa sarjaa vasta pari kk sitten, kun en yleensä diggaa jenkkisarjoja, mutta tämähän osoittautuikin hyväksi, kun kerran baarissa satuin katsomaan.
Joo on Blossom. Miksi Sheldonista olisi pitänyt thedä homo? Eikö homo näyttelijä saa esittää heteroa?
Jep. löytyi nopeasti, että on. 15. Hyvä näyttelijä, täysin erilainen, mutta ulkonäkö persoonallinen.
Häiritseekö ketään Amyn rumuus? Minua häiritsee.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:01"]
Ihan ohiksena, onko tuo Amy sama kuin Blossom-teinisarjan Blossom? Joo, google..menen etsimään. Aloin katsoa sarjaa vasta pari kk sitten, kun en yleensä diggaa jenkkisarjoja, mutta tämähän osoittautuikin hyväksi, kun kerran baarissa satuin katsomaan.
[/quote]
On. Ja yhdessä BBT jaksossa viitataan myös tähän Amyn/Mayimin hahmoon Blossomissa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:04"]
Häiritseekö ketään Amyn rumuus? Minua häiritsee.
[/quote]
Minua häiritsee sinä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:50"]
[/quote]
no hyi ei!!! Shamy <3
[/quote]
Onhan se näyttelijä homo IRL :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:30"]
Sheldon on mainio hahmo. Sellainen, jonka kanssa tekemisissä oleminen olisi oikeassa elämässä yhtä helvettiä, mutta fiktiivisenä hahmona ihana.
[/quote]
Vaimon veli on juuri tuollainen. Aina oikeassa, eikä voi olla koskaan väärässä. Valmistunut TKK:lta teknillisen fysiikan ja matikan laitokselta keskiarvola 4.8 tms...mutta käytös kuin 5-vuotiaalla kakaralla. Eikä muuten ole koskaan seurustellut 45-vuotiaaksi asti, ei edes pussannut tyttöä sitten ala-asteen.
Mayim ei ehkä ole missityyppiä, mutta ei missään nimessä ruma! Loistava näyttelijä ja kiva, että näyttelijät ovat joskus sellaisia, joihin taviskin voi samaistua ulkonäöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:30"]
Sheldon on mainio hahmo. Sellainen, jonka kanssa tekemisissä oleminen olisi oikeassa elämässä yhtä helvettiä, mutta fiktiivisenä hahmona ihana.
[/quote]
Täsmälleen näin, mutta hänessä tiivistyy asperger-stereotypiä: Ei oikein tajua naisten päälle, vähän lapsellinen, pakkomielteitä mm. klingonista, älykäs, ottaa asioita kirjaimellisesti.