Voinko viedä sperman labraan?
Nyt tarvittais apua! Olemme pakollisen ja ikävän tauon jälkeen jälleen ensi viikolla menossa inssiin (siis jos kaikki menee hyvin). Mieheni on vaihtanut työpaikkaa eikä ole mitenkään mahdollista, että hän itse pääsisi viemään sperman Naistenklinikan labraan. Tiedättekö, voinko minä toimittaa mieheni puolesta sperman labraan? Vaaditaanko jotain todistuksia tms.?
Kommentit (5)
Jotkut paikat vaativat miehen kirjoittaman lapun, että spermaa saa hedelmöittämiseen käyttää. Se kannattaa varmistaa.
Itse teippasin purkin rinnuksiin, liivien alle ja hyvin säilyi, vaikka nega tulikin. Minua uhkeampi vie tissien välissä, säilyy varmaan vielä paremmin :-) Sitten vain villapaitaa ja kaulahuivia päälle. Kovalla pakkasella povari _voi_ olla turhan viileä, mutta eipä haitannut edelliselläkään näköjään!
Plussaonnea!
ja tietty säilytetty lämpimässä. kotona saattas varmaan onnistua paremmin sperman saantikin. meillä ei vienti onnannu kun sairaalaan 160km ajomatka joten miehen täytyi itse tulla paikan päälle.
Sain viedä sperman nyt ja jatkossakin! Kyllä helpotti meidän elämää ihan huomattavasti. Soitin vielä etukäteen labraan ja sovin asiasta.
Täälläkin kun mies on ollut töissä. Täällä antavat klinikalta etukäteen mukaan asianmukaisen kuljetuspakkauksen. Kotona lämmitetään sinne sisälle kuuluva geelipussukka vesihauteessa ,joka pitää aarteet kunnossa matkan ajan.
Sovi siitä labran kanssa, että tuot sen. Meillä mäkin vein aamulla sperman labraan ja puolilta päivin oli inssi. Sperma ei saa olla kuin tunnin vanhaa. Ei saa jäätyä. Mä pidin matka ajan purnukkaa takin povitaskussa.
Hyvin onnistui inssi. Kaksoset söpösti tuhisevat yöunilla.
Tsemppiä inssiin.