Ovulaation ajankohta hakusessa?
Onko täällä raskautta yrittäviä tai muuten avuliaita ihmisiä jotka voisivat neuvoa.
Viime kierto oli 31 päivää ja tämä oli 25 päivää. En ymmärrä miksi kiertojen pituus heittelee näin paljon. Mikä olisi paras kierron päivä tulla raskaaksi? Yleensä mulla on kierrot n. 30 päivää.
Kiitoksia auttaville jo etukäteen.
Kommentit (3)
Meillä on ollut käytössa kondomi ja ihan satunnaisesti sekin ;) Varsinaista yritystä ei vielä ole ollut kuin muutama kuukausi, mutta olisihan se raskaus ollut mahdollinen aikaisemminkin, kun ehkäisy on ollut toisinaan hieman puutteellista. :) Miksi toisilla kierrot vaihtelee näin paljon ja toisilla tulee kuukautiset kellontarkkuudella? Ovista en tunne mitenkään, pitää kai hankkia ne testit. Onko ne kuinka kalliita?
Minä tilaan tuolta niitä. (kannattaa myös hyödyntää paketit joissa on myös raskaustestejä)
http://www.kotitestit.com/
7kpl maksaa 10¿. Pitemmällä käytöllä nii, kuin meillä niin ei tuu halvaksi :(
Oletko käyttänyt mitä ehkäisyä ennen, kuin rupesitte yrittämään vauvaa?
Kiertojen pituus voi hyvinkin vaihdella, itellä kierrot vaihtelee 19 päivästä 37 päivään. Ite käytin pillereitä vuosia (melkein 5) ja nyt menossa 9 yrityskierto. Havaitsetko ovulaatiota kierroilla? Jos et niin ovistestit ovat oiva keino, itse käytän niitä, mutta tunnen myös kivuista (nännien arkuus) ja ovislimasta millon ovulaatio on ja testillä vain varmennan. Yleensä ovulaatio on kierron puolivälissä, mutta minulla ovulaatio tapahtuu kierron loppu puolella.