Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halosen mukaan suomessa ei ole köyhiä!

Vierailija
19.01.2006 |

Plääh, nyt meikäläisen ääni lähti Tarjalta. Rahat vaan jakoon ulkomaille ja kotimaan vähäosaisista ja köyhistä viis eihän niitä olekaan.

(Toinen sanominen joka puoltaa päätöstäni on että hän on joskus seiskytluvulla ehdottanut meidän liittymistä Venäjään, onkohan totta?)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollisuus koulutukseen ja ammattiin. Sitä ei köyhissä maissa ole.

Kyllä yhteiskunta huolehtii ettei kukaan kuole nälkään. Vai onko jossakin joku kuollut nälkään? Enpä ole kuullut. Vain köyhät kuolevat nälkään.

Vierailija
22/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskista etsitään tyhjiä pulloja(ei ruokaa) että saa lisää viinaan rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta normaali standardien mukaan mitattuna köyhiä on.

Voihan sitä aina verrata nälkäkuolemiin ja kehitysmaihin ja muihin mutta ei se oo oikeen järkevää.

On siis köyhiä. Mä oon köyhä. Opiskelija. Kaksi lasta. Mutta mulla on tulevaisuudessa varmasti työ ja palkka ja asiat paremmin.

Mutta tällä hetkellä oon köyhä. Se on selvä.

Vierailija
24/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole saaneet särvintä viikkoon ja asutte vanhassa puuliiterissä jossa ei ole mukavuuksia. Ulkona on pakkasta 30astetta.

Puhu sitten köyhyydestä. Ja usko tai älä näitä paikkoja löytyy maailmasta. Suomi ei ole köyhä maa eikä meillä ole todellisia köyhiä. Kaikista pidetään huolta.

Vierailija
25/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole köyhiä siinä mittakaavassa kuin kehitysmaissa, joissa osa ihmisistä elää alle 2 eurolla kuukaudessa eikä heillä ole puhdasta juomavettä.

Täällä köyhät ovat spurguja, jotka ovat itse valinneet tiensä. Jokainen normaali ihminen saa tässä hyvinvointivaltiossa asunnon ja puhdasta vettä ja ruokaa.

Vierailija
26/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja nimen omaan sanoi sen kaikista tärkeimmän. Ihan se semmoinen perus vanhanaikainen köyhyys on vähentynyt, mutta hän kuten meidän kaikkien pitäisi olla todella huolestuneita siitä, että Suomessa ei välttämättä työnteolla elä. Näiden joukko jotka käyvät töissä ja silti joutuu sossusta hakemaan tukia määrä lisääntyy jatkuvasti.

Tätä ei Sauli ymmärrä kunhan on töitä niin johan ongelmat on ratkottu ei mitään väliä mitä siitä työstä maksetaan se on vaan niiden SAK:laisten marinoita (lue Halonen) jos ei palkalla elä.

Vierailija
27/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki levittää apua sitä tarvitseville.

Pidäthän omista lapsistakin/perheestäsikin ensisijaisesti huolta.

Surullista jos noin moni kuvittelee suomalaisen köyhien olevan vain spurguja. Mistä johtuu kehitysmaiden ihmisten köyhyys sitten jos ei samoista asioista kuin täällä? Onneksi täällä kuitenkin itsekin osataan ja halutaan auttaa omiamme, ainakin muut kuin Tarja Halonen.

Vierailija
28/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte guuglettamalla etsiä mitä sanottiin köyhyydestä ja syrjäytymisestä.

Vierailija
29/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

absoluuttinen köyhyys on sitä että ei todellakaan ole yhtään mitään. Suhteellinen köyhyys on sitä, mitä täällä Suomessa on.

Vierailija
30/30 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska toimeentulotuki on määritelty köyhyysrajalle. Eli toimeentulotuki nostaa ihmisen juuri köyhyysrajalle, jolloin kukaan, joka saa toimeentulotukea, ei ole köyhyysrajan alapuolella.

Eri asia sitten käytäntö tämän laskennallisen faktan rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi