Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokamasut kohti viikonloppua

19.01.2006 |

Aloitan uuden pinon, muuten jäädään alkuviikkoon vaikka loppua mennään : )

En ole vielä lokamasuihin kirjoitellut, viime putoaminen sai mielen niin matalaksi. Mutta kun ovis tulee ja piinaviikkokin lähenee, alkaa sitä taas kummasti innostua, että joko nyt viimein onnistaisi....kp on nyt 21/28 eli kuume nousee. Oireita en edes ala tulkita, niin monta kertaa on mennyt väärin. Alussa kuvittelin että vauva tulee heti kun sen antaa tulla ja suunnitelmissa oli ensin kevätvauva sitten kesä, syys nyt ihan mikävaan loppuvuoden tai joulu kunhan vauva.

Ensimmäistä jouduttiin myös odottelemaan mutta toinen ilmoitti tulostaan heti kun ehkäisy oli lopetettu.

Joku täällä ( nimiä en vielä muista) on jo jännässä vaiheessa plussa säteitä sinne!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden plussatili avattu! Nyt vaan loputkin saldoa kasvattelemaan!

Mulla vasta " peukaloiden pyöritysvaihe" menossa, eli kp17/n.30, ja ovis varmuudella ohitettu. Eli mambot on tanssittu ja nyt vain odotellaan... Työhuoneeseeni kannettu pinnasänky ammottaa tyhjyyttään :/ Tytölle on ostettu isojen sänky. Aika vain jatkaa kulkuaan...

Vierailija
2/38 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea koko perheelle!!

Babyunelma, tervetuloa ja muutkin jos en huomannut!

Minä täällä kotona, yksinäni. Tai no lapset nukkuu, mies on lätkämatsissa.. Onkin vähän yksinäinen ja surkea olo, hormonit? No onneksi on namupussi lohduttamassa ;)

Ja eikun telkun ääreen, moikka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Onnittelut Namastelle!!! IHANAA!!!

Mä toivon, toivon niin kovasti, että voisin hypätä mukaan ja päästä oikeasti lokamassujen joukkoon! Meillä yritystä keväällä kolme vuotta ja epätoivon ja aina uuden toivon siivittämänä tässä mennään. Hoitoihin ei olla viel menty, mut tiedän kyl niiden kolkuttelevan jo oven takana.

Nyt kuitenkin 23/33 ja eilisestä asti tuntunut aivan alkavien menkkojen oireet! En usko, että voisivat alkaa näin etuajassa, mutta...voisiko olla merkki jostain enemmän toivotusta????????!

Jos vaan voisimme kaikki päästä lokamassuihin; pidetään peukkuja!

Vierailija
4/38 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä ihan liikaa kuumeilen ja aikaa mahdollisiin (liian aikaisiin) testailuihin on vielä reilu viikko, nyt taitaa olla 19/27-34...mulla kun on kierrot mitä on, niin on vaikea arvailla koska vois testailla. Nyt kävin aukiolotutkimuksessa ja gyne arvioi oviksen tän viikon alkuun, et eiköhän se itiö vois alkaa jo jossain kohtaa kiinnittyä, JOS jotain on saanut alkuaan tällä viikolla! Toivotaan! Vai milloinkas se alkio sitten kiinnittyykään? muistaako joku????

Onnea vaan plussanneille tosi paljon! jos vaan jonain päivänä itsekin sais sen plussan ruutuun, en edes tiedä kuinka reagoisin sitten joskus, en osaa edes kuvitella, kun jotenkin niin se tuntuu mahdottomalta. Yritystä siis takana 1 v 3 kk.

Piinaillaan sitten vain...

Vierailija
5/38 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista yhdellä jo kyytiläinenkin, onnea kovasti Namaste!!! Ja muille uusille -ja tietysti vanhoillekin- lokavauvan toivojalle hirveän paljon kamalasti +++-säteitä! Efficaa ihmettelen, kun maltat olla noin kauan testaamatta. Nostan pipoa sinulle siitä, me muut ollaan paaaljon kärsimättömämpiä=)

Täällä kp 16/28 ja ihan varmuudella tänään bongattu ovis, jess. Oman liman tieteilijä olen eli pari päivää olen ollut ihan varma että " tänään se irtoaa" kun on ollut limainen olo (anteeksi;) mutta vasta tänään huomasin sen (ällöttävän) kananmunanvalkuaismaisen liman, joka venyy sormien välissä. Eli nyt olisi hyvä aika pupuilla. Meillä on ollut lievästi sanottuna erimielisyyksiä miehen kanssa viime päivinä ja koska meillä ei koskaan harrasteta sovintoseksiä, niin eipä ole tullut harrastettua sitten lainkaan:/ Olin jo luovuttamassa tältä kierrolta kokonaan ja ajattelin että jos sitten marraskuussa...mutta vielä on toivoa! Nyt vaan suu suppuun niin ehkä se siitä;)

-Lillis täynnä toivoa-

Vierailija
6/38 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys meillä aloitettiin vuodenvaihteessa, joten toinen kierto alkamassa. Seurailin aktiivisesti noita syyskeijujen juttuja ja olin jo menossa suoraan odottajiin, kunnes täti tuli vihdoin kylään... Testasin haalean viivan raskaustestillä 29/28, eli viikko sitten, joten onko tämä nyt sitten km, vai mikä? tarkoitus oli odotella rauhassa pari viikkoa ton haalean viivan jälkeen, joten voihan se ollakin että kierto oli tavallista pidempikin. Mutta asiaan.. nyt odotellaan seuraavaa ovista, pitäisi olla helmikuun alussa ja eikun yrittämään uudestaa :) Mukavaa viikonloppua kaikille! -tuike-

Vierailija
7/38 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Alisa78:[/b] alkio kiinnittyy yleensä 5-7vrk oviksesta.

Onneksi olkoon [b]Namaste[/b]!! Haluaisitko mukaan meidän listalle joka pyörii nimeltä Lokamasut? Saatas eka plussaaja;)

A kp24/32

Vierailija
8/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on alkanut oireiden etsintä... ;)

A kp25/32

Vierailija
9/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo olen satavarma, että lokavauvaa ei meille tule:( Meillä ei sattuneista syistä pupuiltu kertaakaan silloin kun olisi pitänyt eli kirves on jo kaivossa. Oviksen bongasin pe (kp 16/28) melkoisella varmuudella ja edelliset hommailut kp 12. En mitenkään usko että riittää. Eli vain SuurenSuurella ihmeellä jotain voi tapahtua. Jos näin käy, niin oman kropan ja sen toiminnan tuntemus on kyllä todella hataralla pohjalla, sen verran selvät merkit ovulaatiosta oli ke-to-pe-la ja kierron mukaan juuri siihen aikaan näin pitäisi ollakin.

Eli ei tässä muu auta kun alkaa asennoitumaan marrasvauvan yritykseen. Taisi olla (onneksi) muitakin samassa veneessä. Kokonaan en täältä palstalta kuitenkaan aio kadota, täytyyhän mun tietää mitä teille muille kuuluu. Ja ketkä kaikki onnekkaat plussaavat tässä kuussa. ++++++ siis kovasti kaikille tarvitseville!!!!

-Lillis-

Vierailija
10/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suoraan syyskeijuista juuri tipahtaneena tädin runtelema ihmispolo joka odottaa ihmettä tapahtuvaksi vaikka sitten tässä kierrossa! Kyllähän niitä tapahtuu, eikö vaan!

Ja ei kun huomenna taas kerran greippimehun ostoon.. jaiks.

Täällä näkyikin paljon tuttuja, kiva! Paitsi ei siis kiva siksi, että mieluusti soisin jokaikiselle plussan!Ja kovasti onnea ensimmäiselle lokakuun plussanneelle, suo anteeksi, että nimi unohtui. (tädin vika sekin, kun tekee niin hajamieleisek..)

Nurisen täällä tätä julmaa kohtaloa joka paiskaa taas tuonne loppukuun peränpitäjiin, mutta jonkunhan sielläkin pitää olla! Saanpa ainakin seurata kaikkien muiden lokamasujen piinailut ilman stressiä omasta navasta. Kp siis muikeat 1/31..

Menköön tää höpinä esittelystä, plussaonnea kaikille kovasti! =D

Vierailija
11/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjottaa..

eli oon uusi kuumeilija.. tai olen kuumeillut jo syyskuusta lähtien mutta kirjoitellut vain aniharvoin.. mulla on jo meneillään kp 36/40 eli piinailua tää alkaa jo olemaan. ei ole oikeen mitään erikoisia tuntemuksia.. vähän alamahaan on sattunu eilen, mutta se voi olla jotain aivan muutakin..en oikeen tiedä ku vasta ensimmäisestä haaveillaan..aattelin et testaisin vasta viikonpäästä maanantaina mutta saa nähdä maltanko oottaa sinne asti.

ihanaa että on jo plussanneita tai siis yksi.. mutta onnea hirmuisesti Namaste!! (<- menikö oikein toi nikki..)ja muillekin paljon plussa onnea..toivottavasti meitä tulisi iso joukko mukaan..

onko tässä joukossa muuten muita nuoria haaveilijoita. ite oon nimittäin 19 vuotta, täytän kyllä tänä vuonna 20.. naimisiin mentiin miehen kanssa viime vuonna..

mutta joo palaillaan taas.. yritetään kestää tätä piinailua..

Vierailija
12/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippatirallaa!

Ja tervetuloa kaikki uudet!

Täällä menossa kp11/28, eli nyt on pupuilupäivät käsillä ja sitten ei enää voi muuta kuin odottaa piinavat pari viikkoa. Alavatsalla on juiminut parina päivänä lupaavasti ja limaakin tulee, joten eiköhän Clomit tässä kierrossa ole tehneet tehtävänsä. Tuntuu ensimmäistä kertaa siltä, että on samalla viivalla muiden yrittäjien kanssa kun kierto oli viimeksi jo 55 pvn sijaan 28pv:ää ja nyt olisi jopa se oviksen mahdollisuuskin tuon lääkityksen ansiosta :-)

Tänään testasin ovistakin taas, mutta tuloksena oli eilistä hailumpi viiva. Tosin, minulla on todettu PCO, joten nuo ovistikut voisi kait samantien heittää roskikseen. Eivät taida kertoa totuutta.

En totta tosiaan olisi uskonut, että kolmannen lapsen saaminen on näin vaikeaa. Kuvittelin ihan aidosti poksahtavani paksuksi jo pelkästä ajatuksesta, mutta niin ei vain ole käynyt ja tässä on mennyt nyt jo ½ vuotta ihan harakoille.

Piipaa: On kurjaa että joudumme kuukaudesta toiseen virumaan täällä mitä erilaisemmissa pinoissa. Vaikka seura onkin ihan mukavaa, ei soisi kenenkään tänne jäävän pysyvästi :-). Olisi niin kiva päästä pinoilemaan tuolla odottajien puolella...saati sitten, että voisi ostella kaupasta jo vauvalle vaatteita jne...

En nyt muista hänen nimimerkkiään, joka oli plussannut, mutta oikein paljon onnea sinulle. Saat olla onnellinen kun tärppi tuli heti. Toivotaan, että pikkuinen pysyy menossa mukana seuraavat 9 kk:tta! Tsemppiä myös kaikille muille Lokamasuille.

Effica(?) ei ole tainnut vielä testailla??? Mielenkiinnolla täällä odotellaan tuloksia :-)

Vierailija
13/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna näihin aikoihin kuumeilin aktiivisemmin, listauduin, pinouduin, piinailin, uskoin, toivoin, testailin - pettyen joka kuukausi.

Nyt taas listasin itseni lokamasuihin. Toive la olisi 4.10.06. Esikoinen meillä sai alkunsa helposti, kakkosta tehtiin 24 pitkää kiertoa ja nyt näyttää, että tämä kolmonenkin antaa odotuttaa itseään, nyt siis menossa laskujeni mukaan 15 yrityskierto...

Nyt meillä on menossa kp25/27-38. Vielä pitäisi malttaa odotella muutama päivä. Vaikeeta on, koko ajan sitä etsii kalenterin käsiinsä ja laskee päiviä, pyörittelee raskauskiekkoa, käväisee tekayn -sivuilla tai taustailee vauvan sivuilla - ja toivoo, toivoo niin...

Tuosta korva -jutusta, minäkin innostuin venyttelemään korvalehtiäni ja löytyyhän sieltä sellainen kuvatunlainen näppy, mutta vasemmasta korvasta...

Oireista: rinnat arat, väsyttää, pinna kireellä ja alaselkää aristaa. Nämä oireet mulla on olleet joka kuukausi, joten eipä noista voi päätellä. Molemmissa aiemmissakin raskauksissa vielä plussattuakin tuntui siltä, että menkat alkaa.

Eipä auta muutakuin malttaa odottaa :o)

Plussausonnea kaikille lokamasuille ja onnea plussanneelle (en muista nimimerkkiä...)!!!!

Toivottelee: vilijonkkka

Vierailija
14/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Effica testasi perjantaina selvääkin selvemmän negan = ). Työ on pitänyt niin kiireisenä, etten ole paljon ehtinyt edes ajatella... Yhdeksän päivän työputki puolenvälin paremmalla puolella. Täti ei siis kuitenkaan vielä ole kurvannut kylään. Joko on elimistö hermostunut laihiksesta tai sitten elättelen vielä toivoa = ). Menkka oireita ei ole, mutta iho pitkästä aikaa huonossa kunnossa syystä tai toisesta. Jatketaan = ). Onnea Namastelle ja plussatuulia kaikille muillekin!

Vierailija
15/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden (meni kesken myöhemmin) kp11 yhdynnystä kun ovis oli kp14-15. Joten ei se aina mahdotonta ole;) Ja ovishan kestää 1-2vrk, joten jos sulla vasta loppui tuolloin..?

Vierailija
16/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]Uudet tervetuloa!!![/B]

[B]Lillis:[/B] Samaa vikaa täälläkin :( Mutta toivotaan parasta++++

[B]effica:[/B] toivottavasti täti pysyy pos ja plussa tulisi

Harmittaa kyllä todella, kun ovis jäi hyödyntämättä. Melkeimpä voin odotella tätiä kuunlopussa. No saapahan viettää riehakkaan laskettelureissun ja voi vaikka illalla ottaa sitten kuppia =) Harmi vaan on se, että tuo reissu osuu taas ovulaation kohdalle ja ukko ei tule reissuun mukaan :( Pitänee pupuilla ahkerasti ennen reissua.

-anzq-

Vierailija
17/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vielä, jos joku ei tiedä:

Munasolu elää 24h, siittiöt voivat elää 2-5vrk.

Vierailija
18/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi uusi täälläkin....kaksplussan systeemiä sormisuussa seurannu....

lokakuulta on haaveita herätelty pikkukakkosesta mut ei tärppiä....

toisaalta naturelli meiningillä eli kp:stä ei hajuakaan, seksi maistuu silloin kun siltä tuntuu.,....

menkat jos on tullakseen saapunee ensi viikon aikana.... max seuraavan alussa.... ennen ko kuu vaihtuu kuiteski..... tgoivottavasti eivät tuu :-)))))

Vierailija
19/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään palattiin viikonlopun reissulta ja nyt olen 70% varma, että ovista taitaa pukata... :)! On tuo alamaha jonkinverran hellänä, eikä ilmaakaan juuri nyt kierrä. Perjantaina pupuiltiin ennen lähtöä ja tänään pitäisi illalla vielä tuo ukkeli kellistää :D. Ensi viikko mennään kuitenkin vielä myös jtp, joten toivottavasti sitten tuolla viikolla 6 saisin sen kaksi viivaa testiin...

Mitähän mahtaa mun kp:t nyt olla... En yhtään muista, mutta oliskohan jotain 14-16/30...

Hyvää viikon alkua Lokamasuille ja ONNEA Namastelle plussasta!! Toivottavasti saadaan niitä ensi viikolla lisää bd bd!

himppu

Vierailija
20/38 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti sitä aina vaan jaksaa toivoa, vaikka järki sanoo toista:/ Kuten Aliakin kirjoitti, niin munasolu tosiaankin elää sen vuorokauden (jostain olen lukenut, että 12-36h) ja siittiöt saattavat elää jopa 5vrk, mutta vain [u]saattavat[/u]. Jos sanotaan, että ne elävät 2-5 vuorokautta, niin keskiarvo on jossain kolmen ja puolen vuorokauden kohdalla ja aika hyvä tuuri että tällaisessa tapauksessa oli ollut liikkeellä jotain ihmesuperheppuja, jotka jaksaisivat sinnitellä jopa viisi vrk odotellen pääsyä munasolun kimppuun;) Toisaalta Axelaran tapaus todistaa, että niin kuitenkin VOI käydä.

Vilijonkan kirjoitus oli jotenkin hyvin koskettava, osuit

niin

asian ytimeen. Toivon, että teidän kohdalla tämä tuskastuttava kuumeilu saisi toivotun lopun mahdollisimman pian ja kolmas pienokainen ilmoittaisi tulostaan.

Yhtä lailla toivon kaikille muillekin mahdollisimman pian iloisia uutisia. Itselläni edessä pitkät kaksi viikkoa ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa (ja pahoin pelkään, että kolmas yrityskierros käynnistyy). Pitää vain keksiä mahdollisimman paljon muuta tekemistä ja ajateltavaa, etten nyt ihan pöpiksi tule=)

Mukavaa alkavaa viikkoa, siskot.

-Lillis-