Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin lapsivesipunktiossa ja nyt pelottaa ihan kamalasti :(

Vierailija
19.01.2006 |

Mikä vaan voi mennä pieleen...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee ihan hyvin.

Vierailija
2/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan ymmärrä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan sitten kun vauva syntyy.

Pelkääminen ja stressaaminen ei auta mitään. Päivä kerrallaan eteen päin. Et tiedä mitenkä muakin nyt pelottaisi, mutta pakko pistää ajatukset muualle ja ottaa päivä kerrallaan... Stressaaminen ei auta mitään!

T. rv 25 menossa

Vierailija
4/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan tein ja nyt pelottaa. Pelottaisi vaikken olisi mennyt. Enkä niinkään pelkää ainostaan keskenmenoa, vaan yleensäkin meneekö kaikki hyvin, mitkä on tulokset ym.

ap

Vierailija
5/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että kaikki urpot täällä viitsiikin vastailla. Tiedän tunteen. Tulosten odottelu on todella stressaavaa. Miksi sulle tehtiin punktio? Mulla löytyi vauvan päästä plexus-kystia. Sain kuitenkin terveen ja ihanan vauvan, joka on nyt 5kk. Voimia sulle, uskon ja toivon, että se vielä iloksi kääntyy!

Terkuin Lintu75

Vierailija
6/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et ymmärrä miksi joku menee, ei se haittaa. Kunhan se joka menee tietää riskit yms.

Vierailija
7/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen pahoillani, että kaikki urpot täällä viitsiikin vastailla. Tiedän tunteen. Tulosten odottelu on todella stressaavaa. Miksi sulle tehtiin punktio? Mulla löytyi vauvan päästä plexus-kystia. Sain kuitenkin terveen ja ihanan vauvan, joka on nyt 5kk. Voimia sulle, uskon ja toivon, että se vielä iloksi kääntyy!

Terkuin Lintu75

Np-ultran ja seerumiseulan peruteella tarjottiin mahollisuutta mennä. Kohonnut riski down syndroomaan, suhdeluku 1:68.

Pitkään pohdin menenkö, lopulta päätin mennä...

ap

Vierailija
8/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi menit punktioon on oma asiasi/valintasi. Itselleni on tehty se kahdesti ja vastausaika on todella pitkä ja raskas. Tseppiä!!

Vierailija
9/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä haistattelijat eivät olekaan kokeneet samaa. Itse menin myös, koska halusin varmistaa asian. Jos lapsella olisikin ollut downin syndrooma, olisi ollut aikaa sopeutua tilanteeseen. Ja toisaalta, ihan kaikkein eniten pelkäsin 18-trisomiaa. Se olisi ollut tosi kova paikka. Olisipa todella kiva kuulla, kun tulokset tulevat.

Vierailija
10/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin lapsi oli terve. Menin sinne ikäni takia ja siksi, että voisin etukäteen valmistautua, jos lapsi olisi vammainen. Varsinkin toisen lapsen kohdalla tiesin, ettei syntymän jälkeen jaksaisi ottaa selvää kaikesta. Ennen toimenpidettä sain tunnin mittaisen tietoiskun mahdollisista sairauksista. Kyllähän se pisti miettimään sekä omia voimavaroja että sitä, mikä olisi oikein lasta kohtaan. Kaivoin esiin yhteystietoja kotipaikkakuntani tukihenkilöihin yms, mutta onneksi niitä ei sitten tarvittu. Itse toimenpide ei mua pelottanut läheskään niin paljon kuin tuloksen odottelu.

Vierailija
11/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan siksi että esikoinen on sairas!

Vierailija
12/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain toivoa ettei mitään komplikaatioita tule ja etenkin että vauva olisi terve. Se tässä eniten rassaa....monen viikon odottelu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi