Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita ahdistaa jatkuva viestien laitto kavereilta?

Vierailija
20.01.2015 |

Justiin vaikka Whatsapissa ja monta kertaa päivässä. Jollain lailla ärsyttää nykypäivä kun pitäisi olla kokoajan tavoteltavissa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs läheisriippuvainen eläkeläinen ahdistaa todella. Kyttää oikein milloin joku on Whatsupissa

Vierailija
42/55 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facen mese on raivostuttavin kaikista; ihmiset hyökkäävät kimppuun heti kun näkevät sun olevan online tai pahimmat tyypit vuodattaa sellaisen tekstitulvan sinne ollessasi poissa että oksat pois! Kiva aamulla avata Face ja siellä on jonkun verbaalioksennus, lähetetty aamukolmelta...

Mulla kaverit ei ees käytä tuota viestittelyjuttua kuulumisiin kunnolla, aina vaan selittävät omia juttujaan lause toisensa perään. Tuossa voi ikäänkuin tekeytyä tärkeäksi, aina voi kirjoittaa että kävinpäs ulkona ja teinpäs sitätätätota. Ja sitten vastaanottajan on ne pakko jossain vaiheessa lukea. Äh.

Tuon kommentin kirjoittaja ei ole varmaan enää lukemassa vastaustani, mutta mä olen Messengerissä aina online. Vain silloin, kun syystä tai toisesta buuttaan koneeni, olen offline. Mun kaikki kaverit tietävät, että en välttämättä ole edes kotona, vaikka näynkin Messengerissä online-tilassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa semmoiset, jotka ei anna muille sen siunaaman rauhaa. Jos täällä on nyt ihmisiä, jotka jatkuvasti laittelevat muille viestejä niin vähentäkää. Ajatelkaa, että toisella on oma perhe, työ jne. Älkää varastako toisten aikaa. Lankapuhelinaika oli parempi tämän asian takia. Varsinkin ihmiset jotka laittavat viestin ja kun toinen vastaa niin sit alkaa viestein kysely ja joutavanpäiväinen viestiminen.

Vierailija
44/55 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa viestejä ,enkä itse lähetä . Sen enempää puhelin ei soi ja en soita itsekään. Miksi olen onnellinen :Saan viesti ja puhelin rauhan : minulla ei älypuhelinta ei some tiliä!

Vierailija
45/55 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hirveästi ihmisiä kenen kanssa viestitellä ja hyvä niin, mutta oma isäni on välillä rasittavuuteen asti ärsyttävä. Ei niinkään viestien kanssa, mutta puheluiden, jos en ekalla kerralla ehdi vastata niin voi olla varma että soittaa monta kertaa sen jälkeen heti putkeen ja myöhemminkin ja hirveä kysely missä olen ollut kun en vastannut, kenen kanssa ja mitä tekemässä. Huoh! 

Vierailija
46/55 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hirveästi ihmisiä kenen kanssa viestitellä ja hyvä niin, mutta oma isäni on välillä rasittavuuteen asti ärsyttävä. Ei niinkään viestien kanssa, mutta puheluiden, jos en ekalla kerralla ehdi vastata niin voi olla varma että soittaa monta kertaa sen jälkeen heti putkeen ja myöhemminkin ja hirveä kysely missä olen ollut kun en vastannut, kenen kanssa ja mitä tekemässä. Huoh! 

------

Isäsi manipuloi eikä kunnioita sinua. Älä vastaa äläkä selittele missä olet ollut. Tuo ei ole tervettä.

Vierailija
47/55 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
48/55 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaveri, joka spämmäilisi viestejä vaikka vuorokauden ympäri jos lähtisin mukaan viestittelyyn. Yleensä ne on aika turhia viestejä joissa ilmoittaa esim mitä shampoota osti viimeksi kaupasta. Tai sitten jokin pieni asia hävettää, esim likaiset kengät joilla kävi kaupassa.

Näihin en ikinä jaksa vastailla mitään. 🙄 Viihdyn hyvin itsekseni enkä koe että minun pitäisi olla muutenkaan yhteyksissä ystäviini päivittäin. Ja varsinkaan jos ei ole mitään asiaa. Elämässäni on muitakin ystäviä ja tekemistä.

Vierailija
49/55 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskailen sitä, että miten kertoa kaverille hienotunteisesti, että hänen jatkuva viestittely rasittaa. Olen osasyyllinen asiaan, koska ollessani sinkku ja työtön, vietin ison osan ajasta hänen kanssaan viestitellen, tappaakseni aikaa ja yksinäisyyttä. Nykyään on kuitenkin työ, perhe ja uudet kuviot, mitkä pitävät kiireisinä. Loppujen lopuksi meillä ei ole oikein mitään yhteistä. Mielenkiinnon kohteet ovat nykyään erilaiset ja en jaksaisi jaaritella turhanpäiväisiä työpäivien jälkeen (hänellä ei siis ole mitään oikeaa asiaa). Huoh.

Vierailija
50/55 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskailen sitä, että miten kertoa kaverille hienotunteisesti, että hänen jatkuva viestittely rasittaa. Olen osasyyllinen asiaan, koska ollessani sinkku ja työtön, vietin ison osan ajasta hänen kanssaan viestitellen, tappaakseni aikaa ja yksinäisyyttä. Nykyään on kuitenkin työ, perhe ja uudet kuviot, mitkä pitävät kiireisinä. Loppujen lopuksi meillä ei ole oikein mitään yhteistä. Mielenkiinnon kohteet ovat nykyään erilaiset ja en jaksaisi jaaritella turhanpäiväisiä työpäivien jälkeen (hänellä ei siis ole mitään oikeaa asiaa). Huoh.

Mitå jos vain yksinkertaisesti jätät vastaamatta hänen kaikkiin viesteihinsä, tai vastaat pitkällä viiveellä ja lyhyesti. Luulisi, että viestittely sillälailla vähitellen harvenisi. Huomaisi ettei sinua kiinnosta pitää häneen yhteyttä, ilman että sinun tarvitsee sitä erikseen sanoa. Luultavasti vähemmin loukkaisi ja satuttaisi.

Vierailija
51/55 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen seuransa siis kelpasi sinulle silloin kun olit yksinäinen ja työtön, nyt et enää tarvitse häntä ja hänestä on tullut sinulle rasite. No, eiköhän hän ymmärrä yskän, kun vaan jätät vastaamatta viesteihin..

Vierailija
52/55 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, koska osaan asettaa rajat. Ei ole mikään pakko olla jatkuvasti tavoitettavissa. Jos joku ei sitä kestä, sitten hän ei ole sopiva ihminen minun elämääni. 

Vierailija
53/55 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei. Nyt kun en enää ole työtön ja sinkku, en kaipaa sinua viihdekeskuksekseni. Palataan sitten, kun yksinäisyys ottaa taas vallan ja kaipaan viihdyttäjää" 

Vierailija
54/55 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei. Nyt kun en enää ole työtön ja sinkku, en kaipaa sinua viihdekeskuksekseni. Palataan sitten, kun yksinäisyys ottaa taas vallan ja kaipaan viihdyttäjää" 

Vaikka tuo onkin kärjistäen kirjoitettu, niin on siinä totuuden siemenkin. Ehkä meidän välillä ei sitten koskaan ollut tosi ystävyyttä. Onko se toisaalta väärin, että välillä vanhat kaverisuhteet kuihtuu ja uusia tulee tilalle? Kannattaako jotain suhdetta väkisin ylläpitää, jos ei vaan löydy halua tai jaksamista? Tuskin on mitään keinoa olla loukkaamatta hänen tunteitaan, mutta viesteihin vastaaminen harvemmin ja rajojen asettaminen lienee paras tapa tässä tapauksessa.

Vierailija
55/55 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo onkin kärjistäen kirjoitettu, niin on siinä totuuden siemenkin. Ehkä meidän välillä e

Ei ehkä ollut tosi ystävyyttä, ainakaan sinun puolestasi. Ikävästi vaan saat tuon kuulostamaan siltä, että tarvitsit häntä kun olit yksin ja työtön. Nyt et enää tarvitse ja haluat päästä hänestä eroon, vähän niinkuin vanhasta vaatteesta johon olet kyllästynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän