Ruskeat silmät ovat silmistä kauneimmat
Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!
Kommentit (190)
Jos on luonnostaa ni ok ja se silmän muoto vaikuttaa, mut ei ne tekopistävät piilarit välttis ole niin hyvännäköset. Riippuu ihan pärstästä.
Ei ole.
T. luonnostaan ruskeat silmät omaava
Ruskeat ovat mielestäni rumimmat silmät, sen sijaan mustat ovat kauniit. Tietenkin siniset, ei kuitenkaan oikein syvän siniset ja vihreät, nam!
Kauneimmat on tumman vihreät tai hazel. Myös ruskeat on kyllä kivat. Suomessa niin oaljon sini- ja harmaasilmäisiä, että kyllästyttää.
No jaa...esim en tykkää kiinalaisten ruskeista tihrusilmistä tai jos on jotkut pienet siansilmät tai vastaavasti mulkosilmät, niin ei se ruskea väri niitä kauniiks tee.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:44"]
No jaa...esim en tykkää kiinalaisten ruskeista tihrusilmistä tai jos on jotkut pienet siansilmät tai vastaavasti mulkosilmät, niin ei se ruskea väri niitä kauniiks tee.
[/quote]
Kiinasta ja Japanista löytyy niitä mustasilmäisiä kaunokaisia, niihin silmiin uppoaa. Rukseat ovat sellaiset napit päässä, ei muuta.
Mä rakastan ruskeita silmiä! Itselläni on tosin vihreät, mutta lapsellani täydelliset suklaasilmät<3
Vihreät tai siniset ei vaan koskaan erotu valokuvissa yhtä hyvin ja ole yhtä syvälliset ja tuliset kuin ruskeat silmät.Ooh! Ruskeat silmät on kauneimmat <3
Minulla on siniset silmät todella tummalla reunalla. Melko tavalliset ehkä, mutta olen vaalea luonnostaan niin ruskea ei sopisi. Silmiäni kehutaan paljon :)
Mieheni on kuitenkin tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Hänellä on muutenkin kauniit silmät ja tuuheat ripset. Kerrassaan valloittavat ja se tumma tuima katse saa vieläkin sydämen jyskyttämään huumasta :)
Saa nähdä tuleeko tästä lapsesta yhtä hurmaava ja ruskeasilmäinen kuin isästään <3
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:41"]
Kauneimmat on tumman vihreät tai hazel. Myös ruskeat on kyllä kivat. Suomessa niin oaljon sini- ja harmaasilmäisiä, että kyllästyttää.
[/quote]
Mulla itselläni on hazel-silmät ja omaan makuun taas vaaleampi vihreä (sellainen punapäiden, erityisesti irkkujen) on kaunein silmien väri. Myös syvänsininen ja violettiin taittava sininen ovat hienoja värejä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:47"]
Vihreät tai siniset ei vaan koskaan erotu valokuvissa yhtä hyvin ja ole yhtä syvälliset ja tuliset kuin ruskeat silmät.Ooh! Ruskeat silmät on kauneimmat <3
[/quote]
Kyllä sinisetkin silmät suorastaan pomppaa esiin, jos ovat tarpeeksi syvää sävyä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/aa/a9/7e/aaa97e5def9866cda97f09ce87829623.jpg
Yli 90 % maailman ihmisistä on ruskeat silmät (myös minulla) ja ne ovat hirveä arkiset, toki muuten kauniilla ihmisellä nekin näyttävät hyvältä.
Linkkiä teidän ruskeista silmistä, itsellä on vaan perustylsät sinivihreänharmaat silmät.
Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.
Mä en tykkää ruskeista silmistä, epäluotettavat. Tätä vielä vahvistaa se että kaikki tuntemani ruskeasilmäiset puhuu pahaa toisista selän takana.
Mutta on se eri hienoa olla jotain muuta kuin ruskeasilmäinen! Maailman väestöstä 99 % on ruskeasilmäisiä.
Nicole Scherzinger, Robert Downey Jr. Gain Dingle emmerdalesta jne.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]
Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.
[/quote]
Unohdit tärkeimmän, ruskea on myös PASKAN väri!
Näin on. Varsinkin jos on Salma Hayekin tai Shakiran näköinen latinokaunotar. Namnam
-Mies 30v