Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys sairaalasta.Hyvinkää vs Jorvi.

Vierailija
19.01.2006 |

Kumpaa suosittelette?Kertokaa hyvät ja huonot kokemukset.

Itselläni vähän huonoja kokemuksia Hyvinkään sairaalasta ja siksi nyt mietin,että vaihtaisinko Jorviin,kun eikös HUS alueella ole siihen oikeus?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran jäi huonot fiilikset.

Vierailija
2/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa oon sinne menossa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä haulla.

Itselläni tosi negatiivisia kokemuksia Hyivnkään sairaalasta.Ikinä en sinne enää synnyttämään mene.Sellainen mukava " mitäs sä tänne nyt tulet" tyylinen vastaanotto ym ym

Vierailija
5/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei saanut neuvoja vaikka kuinka kysyi. Olin siellä synnyttämässä kolmatta lasta, ja aina kun neuvoa kysyin niin vastaus oli, että kyllähän sä tiiät kun jo kolmas lapsi ja taas hoitaja hävisi. Kokoajan oltiin kysymässä, olenko lähdössä jo kotiin vaikka olisin halunnut olla muutman päivän osastolla . Muutenkin mun kohalle ainakin sattui hirveän tympeää henkilökuntaa. Imetykseen pyysin apua, kun ei lähtenyt sujumaan enkä apua saanut. Harmittaa!

Vierailija
6/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolla olikin toinen ääni kellossa, todella tylyjä lastenhoitajia varsinkin eräs yökkö!

Vierailija
7/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset syntyneet lokakuussa 03 ja joulukuussa 04. Mukava pieni osasto ja ihana henkilökunta.

Toisella kerralla jätin kyllä negatiivista palautetta ruuasta. Yhteystietoja en jättänyt, oman nimeni kyllä alle laitoin. No keittiön emäntä ei kritiikkiä sulattanut vaan katsoi tarpeelliseksi kaivaa jostain numeroni ja soittaa minulle " oikaistakseen minua" ... huoh...

-satu-

Vierailija
8/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydessäni kuulemaan/näkemään laitosapulaisen itkuntiherrystä, kun joku asiakkaista oli kirjoittanut heille negatiivista palautetta!

Vierailija
9/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta oon siellä synnyttänyt ja tykännyt pienen sairaalan " kiireettömästä" ilmpiiristä.

Mutta tämä toka synnytys meni kaikin puolin salissa poskelleen, joten iso miinus siitä. Mm. sängyn yläpuolella oleva lamppu reistaili kunnes hajosi. Osastolla ei yölamppu toiminut joten vaihtoehdot oli olla pilkkopimeessä tai täydessä valossa ym. ym. Eli sairaala on aika huonossa kunnossa, henkilökunta kyllä erittäin lämminhenkistä ja mukavaa. Ja ruoka hyvää. Tosin nyt kyllä henkilökuntakin oli aika kiireistä........ Se on niin tuurista kiinni. Paikanpäällä olo aika on kuitenkin lyhyt.

Vierailija
10/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytysosastolla oli ihania kätilöitä ja toiveeni otettiin huomioon; kaikki sujui rauhallisessa tunnelmassa omasta paniikista huolimatta. Vuodeosastolla oli kova kiire mutta silti sain mielestäni riittävää opastusta vauvan hoitoon. Voin suositella Jorvia.

Vierailija
11/11 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin painamaan sitä synnärin summeria ja sieltä kysyttiin,että pitääkö päästä synnyttämään.Vastasin,että sen tahtoisin itsekkin tietää.

Pitkään meni ennenkuin kukaan tuli avaamaan ovea ja tällä kätilöllä oli juuri tuollainen " paras olla hyvä syy tänne tuloon" ilme ja kun kerroin ongelmani,niin naama rutussa mietti hetken ja sanoi,että kai se on käyriin otettava ja käytös oli niin tylyä.

Esikoistani synnyttäessä kätilö on kamala.Mistään mitä sanoin ei välittänyt,suuttui kun en päästänyt opiskelijoita saliin ihmettelemään.

Osastolla sitten lastenhoitajan kanssa tuli lisämaidosta riita,ei uskonut,että maitoa ei tule.Tiuskaisi,että noista rinnoista kyllä tulee yli omienkin tarpeen maitoa.

Lähtiessäni kanttiiniin kahville jätin vauvan hoitolaan.Kahvilta tullessani meteli oli valmis.En olisi kuulema saanut lähteä,vaan vieraan olisi pitänyt tulla ylös kahvikuppinsa kanssa.Tähänhän sitten miehenikin jo raivostui ja kävi sanomassa pari valittua sanaa ja sen jälkeen oltiin niin enkeleitä,että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän