Mun mies on kulmakunnan kingi
Kun leveäharteinen 190cm mieheni kävelee kotikulmilla niin vastaantulijat vaihtaa toiselle puolelle katua jo kaukaa (mieheni siis näkyy ja kuuluu kokonsa puolesta kauas ja äänikin on kantava)
Mukana kun on vielä amstaffi reilu 50kilonen jörrikkä koira niin paketti on valmis
Kommentit (52)
Mun mies on presidentti. T. Jenni
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:24"]Mun mies on presidentti. T. Jenni
[/quote]
Kysy heittäskö opiskelijalle kolme tonnii et voin ostaa golffin
Amstaffi painaa alle 30 kg, melkoinen syöttöpossu teidän jörrikkä. Ja miksi mies kuuluu? Jotenkin häiriintynyt ja riehuu itsekseen tai koiralle?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:24"]Mun mies on presidentti. T. Jenni [/quote] Kysy heittäskö opiskelijalle kolme tonnii et voin ostaa golffin
[/quote]
Ehkä palveluksia vastaan, virka-auto hakee sinut. Pidän lastenlasteni ikäisistä. T. Pressa
Suhinapotkumies ja rothweyler Tim.
Tääh, aloituksen koira painaa kymmenen kiloa enemmän kuin minä :D
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:29"]Tääh, aloituksen koira painaa kymmenen kiloa enemmän kuin minä :D
[/quote]
Aloituksen mielikuvituskoira ei paina mitään.
Nykyaikana ei koko ratkaise, jos käy kiinni, se on aina poliisiasia. Vaikka en ole yhtä iso, hän taatusti jättäisi minut rauhaan.
Ymmärrän yskän, olette kateellisia tosimiehestäni. Kyllä olis kamalaa kulkea jonkun hintelän naismaisen "miehen" kanssa. Nyt menen kattoon kaunareita nauhotukselta ja käyn polttamassa kääräsemäni sätkän partsilla. Palaan linjoille. ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:29"]Tääh, aloituksen koira painaa kymmenen kiloa enemmän kuin minä :D
[/quote]
[/quote]
Pelkkä uloste minkä vääntää painaa 750 grammaa
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:29"]Tääh, aloituksen koira painaa kymmenen kiloa enemmän kuin minä :D
[/quote]
[/quote]
Joo, tarkoitinkin että kuviteellinen koira, kun ei amistaffit tuollaisiksi kasva. Sensijaan vastaavan kokoinen rotikka ei edes olisi ihme.
Minun mieheni on samankokoinen, mutta itsessään niin kunnioitusta herättävä, että pystyy ulkoiluttamaan pieniä koiria ja ajamaan normaalikokoisella autolla.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:43"]Minun mieheni on samankokoinen, mutta itsessään niin kunnioitusta herättävä, että pystyy ulkoiluttamaan pieniä koiria ja ajamaan normaalikokoisella autolla.
[/quote]
Roud House
Mun mies on 196cm, mutta uskaltaa kulkea kadulla lapinkoiran kanssa. Ei tarvi 50kg hurttaa turvakseen.
leveät hartiat ja oulun kaketsulla liikutaan. ap
Kulmakunnan kingiys on kiinni vain ja ainoastaan munan koosta (eli peniksen ja kivesten yhteistilavuudesta). Eli kuinka iso miehelläsi on?
Kulmakunnan kingiydestähän taistellaan niin että haastaja vetää munansa esiin ja tekee uhkaavan tanssin. Silloin miehesi on vastattava samalla lailla. Se jolla on isompi muna vie voiton jolloin voittaja kusee samaan paikkaan merkatakseen reviirinsä kun taas häviäjä joutuu luikkimaan tiehensä muna jalkojen välissä. Kropan koolla ja jollain amstafilla ei ole mitään väliä tässä kamppailussa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:00"]
Kun leveäharteinen 190cm mieheni kävelee kotikulmilla niin vastaantulijat vaihtaa toiselle puolelle katua jo kaukaa (mieheni siis näkyy ja kuuluu kokonsa puolesta kauas ja äänikin on kantava)
Mukana kun on vielä amstaffi reilu 50kilonen jörrikkä koira niin paketti on valmis
Oliko tuo se idiootti mikä teki ukemit takapihalla ja potki puita?
Eikös siihen kuulunut jotain sihinää myös. Myönnän, etten tiedä aiheesta mitään, mutta tuo sihinä osui nauruhermoon.
BTW, kun täällä usein ihmetellään, mitä WT merkitsee, niin AP:n aloitus kelpaa havainnollisesi esimerkiksi.
[/quote]
Sihinä!
Se unohtui. Ukemit ja puupotkut kaamean sihinän kera, voi pojat sitä veretseisauttavaa näkyä.
Toki toki :)