Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla myös ns. "hyvistä perheistä," kuten pari kiusaajaani joille olisi aivan hyvin voinut pälkähtää tuokin temppu päähän.

Vierailija
2/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tunnistaa kullannuppunsa? Aika, paikka, iät  ja räjähteitä repussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin töölön ala-asteella ja ihan samanlaista "keppostelua" hyvien perheiden pojat harrastivat. Pojat ovat tuossa iässä kirjaimellisesti poikia, eikä omia typeryyksiä tajua. 

Vierailija
4/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväkeä tuollaiset pennut ovat vanhempien tulotasosta riippumatta. Raha ei näköjään tuo järkeä päähän, mutta sillä on varaa ostaa räjähteitä ja jättää muksut valvomatta niiden kanssa.

Vierailija
5/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upsista

Vierailija
6/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukelot eivät ehkä ole rikosoikeudellisessa vastuussa vielä, mutta vanhemmat ovat. Entäs jos siltä nuorelta olisi mennyt näkö? Onko sekin "pojat ovat poikia"-tyyppistä kasvamiseen kuuluvaa jekkuilua? Eivätkä noidenkaan poikien vanhemmat levittelisi käsiään, jos kyse olisikin heidän lapsestaan, joille tulee se palovamma tai joudutaan tekemään ihosiirteitä.

Vierailija
7/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää tän kolmen pojan porukan. Viime kesänä mm. yrittivät puristella lenkkeilijänaisia peffasta. Kielenkäyttö myös sopimatonta. Rajattomia tapauksia, säälittäviä.

Vierailija
8/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:55"]

Roskaväkeä tuollaiset pennut ovat vanhempien tulotasosta riippumatta. Raha ei näköjään tuo järkeä päähän, mutta sillä on varaa ostaa räjähteitä ja jättää muksut valvomatta niiden kanssa.

[/quote]

Huonoja kokemuksia tuosta koulusta jos ovat siellä oppilaina niin en yhtään ihmettele.

Vierailija
9/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:24"]

Taidan tietää tän kolmen pojan porukan. Viime kesänä mm. yrittivät puristella lenkkeilijänaisia peffasta. Kielenkäyttö myös sopimatonta. Rajattomia tapauksia, säälittäviä.

[/quote]

Laitapa sitten tietosi eteenpäin poliisille. Mitä nopeammin ne saadaan kiinni, sitä parempi. Ennen kuin tekevät jotain vielä pahempaa. Sitten onkin liian myöhäistä. Jonkun pitäisi laittaa se RAJA. Sitähän ne hakevat tuolla käytöksellään. Vanhemmat nukkuvat silmät auki.

Vierailija
10/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:54"]

Mä olin töölön ala-asteella ja ihan samanlaista "keppostelua" hyvien perheiden pojat harrastivat. Pojat ovat tuossa iässä kirjaimellisesti poikia, eikä omia typeryyksiä tajua. 

[/quote]

Minun poikani (eskarilainen ja tokaluokkalainen) eivät IKINÄ olisi niin tyhmiä, että tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista kenellekään. Jos sinulla on huonostikasvatettuja typeriä lapsia, älä pliis yleistä koko sukupuolta ja väitä että "kenelle tahansa pojalle voisi tulla tuollainen mieleen".

Vierailija
11/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamia poikia joutunut Töölössä puhuttelemaan huonon käytöksen vuoksi. Mm. lumipallojen heittelyä ikkunaan. Voisin kuvitella, että ovat samoja.

Vierailija
12/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:24"]

[/quote]

Laitapa sitten tietosi eteenpäin poliisille. Mitä nopeammin ne saadaan kiinni, sitä parempi. Ennen kuin tekevät jotain vielä pahempaa. Sitten onkin liian myöhäistä. Jonkun pitäisi laittaa se RAJA. Sitähän ne hakevat tuolla käytöksellään. Vanhemmat nukkuvat silmät auki.
[/quote]

No en mä niitä tunne!! Menenkö kertomaan poliisille ton peffajutun viime kesältä? Ja että ehkä sama porukka kulkee myöhään ulkona. Töölö ei ole mikään pikkukylä. Ei täällä ihmiset tunne toisiansa silleen.

Vierailija
13/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissaastaa tuollaiset kakarat paskavanhempineen. Noin paskan kasvatustuloksen saavuttaneiden kakaroiden "vanhemmat" kuuluisivat edesvastuuseen ja kunnolla, ja penikat joutaisivat vähintään vuodeksi jonnekin hevon skuttaan ankaraan kasvatuslaitokseen, jossa olisi nenän edessä lähinnä vettä ja leipää, eikä todellakaan mitään yhteyksiä someen ym. pelejä, vaan pelkkää tiukkaa koulutyötä ja KURIA. Mä halveksun sydämeni pohjasta tuollaisia paskakasoja. Piste.

Vierailija
14/14 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:20"]

Mukelot eivät ehkä ole rikosoikeudellisessa vastuussa vielä, mutta vanhemmat ovat. Entäs jos siltä nuorelta olisi mennyt näkö? Onko sekin "pojat ovat poikia"-tyyppistä kasvamiseen kuuluvaa jekkuilua? Eivätkä noidenkaan poikien vanhemmat levittelisi käsiään, jos kyse olisikin heidän lapsestaan, joille tulee se palovamma tai joudutaan tekemään ihosiirteitä.

[/quote]

Vanhemmathan ovat todennäköisimmin hankkineet noille terroristinaluille ilotulitteet eli myös vanhemmat vastuuseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän