Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
1181/1787 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirppis koskaan selittänyt sitä viivettä?

Vierailija
1182/1787 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppismestarit eivät kaikki ole asiantuntijoita kuin ehkä oman edun tavoittelussa. Eräs joka on taatusti kirppismestari, koska on esitellyt tuhansia vaatteita, kuvaa niitä usein päällään, niin ettei mallista saa selvää, koska hänelle liian suuri vaate on kiinnitetty takaa sopivan näköiseksi ja edustavaksi.

Ostin itsetehdyn mekon, joka täytti kriteerit, koska oli käyttämätön, mutta mekko oli luonnossa istumaton opinnäyte tai vastaava. Kirppismestarin päälle mekko oli vedetty tyköistuvaksi.

Sama henkilö laittaa myös kokomerkinnän m, l, xl, xxl, 12, 14, 16, 18, 20, 40, 42, 44, 46 jne. yhdelle ja samalle vaatteelle, jotta se näkyisi mahdollisimman monella haulla. Potentiaalinen asiakas ei tuosta kyllä ota selvää, sopiiko vaate itselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1787 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusto tökkii pahasti, heittää ulos palvelusta kesken selauksen. Aika pitkiä myyntiaikoja näkyy olevan. Ongelma on myös se, että myyjät eivät ilmoita tuotteen merkkiä tai mallia, että voisi tarkistaa valmistajan/valmistuttajan sivustolta mittataulukon. Itse ostin pellavatuotteen jonka ilmoitukseen myyjä oli asiallisesti laittanut tuotemerkin ja tuotteen mallin nimen, osto onnistui. 

Vierailija
1184/1787 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulla hävisi tavarat mystisesti .Laitoin myyntiin menemään 45 klp 10 euron arvoisia tuotteita eli 450 euron edestä melkein uusia vaatteita.Kaksi vaatetta oli poistettu myyntiin kelpaamattomina.Housut aivan uudet kuulema saumassa reiät.En saanut takasin niitä. Olkohan et 25 kpl jäi myyntiin eli 17 vaatetta hävisi mystisesti.Paketti kuulema lähetetään kirppismestarille hinnoiltevaksi ja sit lähetetään takaisin.Kysyin niistä postikuluista niin myyjältä on 1 euro per/ vaate logistiikka kuluja .lähetät 45 kpl niin se on 45 euroo logistiikka kuluja myyjälle.Enemmän katsovat merkkiä kuin vaatteen kuntoa myytävissä tuotteissa.myynti ilmoituksissa lukee pusero tai mekko kun myydän yöpaitoja tai yömekkoa.Itse en kokenut et olisi ollut reilupeli myynnissä.

Vierailija
1185/1787 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ilmoittanut haluavasi vaatteet takaisin postikuluja vastaan? Eihän niitä automaattisesti palauteta. Kai luit sen kohdan jo ennen lähettämistä?

Vierailija
1186/1787 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä kun sivuilla lukee,että myyntituottojen maksuissa on viiveitä, ja ne maksetaan n. 30 arkipäivän kuluessa. Sehän on siis 1,5 kuukautta?! Onko firmalla rahat lopussa, vai miten voi kestää noin kauan pelkkä myyntituottojen maksu. Voiko rahat jäädä lopulta jopa tulematta?

Vierailija
1187/1787 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuitenkin saaneet rahat normaalisti pitkän viiveen jälkeen?

Vierailija
1188/1787 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että vaatteeni ei ole myynnissä verkkokaupassa viikkoon, kun hinta laskee, otin yhteyttä asiakaspalveluun, he sanoivat, että ne on myyty muutama päivä sitten, mutta jostain syystä ne ovat edelleen myynnissä tililläni . Sitten hän sanoi, että korjaa sen ja minulle maksetaan 52e, kysyin, mutta hintaa laskettiin juuri, oletko varma, että maksat minulle vain 52e? Sitten hän sanoi, että heidän pitäisi maksaa minulle 78e. Olen todella hämmentynyt tästä, en ole vielä kuullut asiakaspalvelusta, päivitän, jos kuulen jotain. Ihmettelen vain, tapahtuuko tätä kovin usein? Siinä tapauksessa monet myyjät saavat vähemmän rahaa kuin heidän vaatteensa todellisuudessa myydään

Vierailija
1189/1787 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on koko ajan aleja? Ennen oli joskus, nyt jatkuvasti.

Vierailija
1190/1787 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kuitenkin saaneet rahat normaalisti pitkän viiveen jälkeen?

Ei vielä

Vierailija
1191/1787 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on selkeästi lo lafkan trollit/kirppismestarit alapeuluttamassa negatiivisia kommentteja.

Vierailija
1192/1787 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen kerta kun lähetän tuonne myytäväksi mitään.

Vierailija
1193/1787 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi?

Vierailija
1194/1787 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa oikeasti myyntiin vaatteita/kenkiä tulevan sesongin mukaan, ei menneen sesongin mukaan. Nyt jos laitat syysvaatetta laita kohtuullinen hinta heti. Nyt on talvivaatteiden myyntiin lähettämisen aika, eikä menneen kesän kesämekkojen.

Vierailija
1195/1787 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinne saa 10e alen logistiikkakuluista, mut tuotteita lähetettävä 20kpl eli on vaarana hävitä 10e, kun logistiikkakulut ois 20e 20kpl vaatteeilla. En suostu tähän.

Vierailija
1196/1787 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kokeilla. Etsin käytettyjä pikkuhousuja

Vierailija
1197/1787 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valmis ostamaan "väärän sesongin" vaatteita, niitä saa usein tosi halvalla. Heinäkuussa ostin Vähikseltä hyväkuntoisen Haltin toppatakin. Koska oli lisäksi alekoodilla, sille jäi hintaa 0,70e. Ei ollut postikulujen kanssakaan paha kustannus.

Vierailija
1198/1787 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa 10 e alennuksen logistiikkakuluista? Onko jollain koodilla, vai sähköpostilla tullut tarjous vain osalle käyttäjistä?

Vierailija
1199/1787 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet alekoodit tulee nimenomaan aktiivisille ostajille ja myyjille.

Vierailija
1200/1787 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aktiivinen ostaja ja sähköpostiin tulee säännöllisesti tarjouksia. Myynyt olen harvemmin. Myytävää kyllä riittäisi, niin tuo logistiikkamaksujen alennus kannustaisi laittamaan myyntiin. Tuleeko aktiivisille myyjille siis myös usein tarjouksia myyntiin lähetyksestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi