Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?
Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.
Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)
Kommentit (1787)
Mun tuotteita ollut myynnissä tuolla nyt kuukauden-kaksi. Puolet myyty. Oon ihan tyytyväinen. Osa itse laitettuja ja osa mestarin. Muutamassa tuotteessa niin alhainen hinta että meni miinukselle mutta.. no pääsin ainakin eroon. Osa on talvikauden tavaraa niin en edes oleta että menee kaupaksi vielä.
TUPLAETUPÄIVÄT! 🥳
Kaikista aletuotteista -1€ lisäalennus.
Käytä kassalla koodia: TUPLAETU
Lisäksi tarjoamme ilmaisen toimituksen, kun ostat 7 tuotetta tai enemmän. Edun saat automaattisesti kassalla.
Nyt kannattaa hyödyntää etu pian, sillä se on voimassa 11.-13.6. klo 23:59 saakka.
VÄHÄNKÄYTETYSTÄ LÖYDÄT YLI 200 000 TUOTETTA. TERVETULOA TEKEMÄÄN EKOLOGISIA JA EDULLISIA LÖYTÖJÄ!
ÄKKIÄ OSTOKSILLE
Tässä on mun myyntitilin tuotteet: https://vahankaytetty.fi/catalogsearch/result/?q=10005-
Osa on mun itselaittamia ja osa mestarin laittamia. Mut omat on siis oman perheen vaatetta ja mestarin laittamat siskon perheen vaatteita (oli joku ilmaiset toimituskulut juttu ja sisko lähetti äkböä. Lhjgön bigjvil
Vieläkö linjoilla kirppismestareita?
Kuinka kauan teillä kestää saada palkka maksettua tilille asti?
Onko tää oikeasti aina näin hidasta ton ukko.fi kautta, nyt mennyt yli kaksi viikkoa..
eka palkka tuli alle viikossa.
KESÄN KUUMIMMAT UUTUUDET OVAT TÄÄLLÄ!
Meille saapuu joka päivä tuhansittain ihanan kesäisiä vaatteita ja asusteita ihan jokaiseen makuun, joten nyt on hyvä aika tulla tekemään löytöjä ja poimimaan parhaat aarteet päältä.
Nyt -1€ kaikista tuotteista VAIN TÄNÄÄN!
Hyödynnä etu kassalla koodilla: KESÄUUTUUDET
Löydä itsellesi ja koko perheelle kesäisiä tuotteita edullisesti yli 200 000 tuotteen valikoimastamme!
Etu on voimassa 15.6. klo 23:59 saakka, joten toimi pian!
Yksi kirppismestari kirjoitti:
Onko tää oikeasti aina näin hidasta ton ukko.fi kautta, nyt mennyt yli kaksi viikkoa..
eka palkka tuli alle viikossa.
Kyllä se välillä on kestänyt yli kaksi viikkoa.
En tiedä, kuinka kauan mestarina aion jatkaa. Nyt tulevat muutokset tähän toimitukseen ei tunnu hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
eka palkka tuli alle viikossa.Kyllä se välillä on kestänyt yli kaksi viikkoa.
En tiedä, kuinka kauan mestarina aion jatkaa. Nyt tulevat muutokset tähän toimitukseen ei tunnu hyviltä.
No joo ei tunnu. Ite otan suhteellisen ison erän aina viikkoon (300 tuotetta) ja se että nyt ”täytyy ottaa” periaatteessa kerralla 600, niin eihän mulla riitä kotona tila. 🙈 😣
Joo, tämä sama probleema. Mielellään tekisi nopeasti erän valmiiksi ja pääsis eroon. Tarkoittaa sitä, että vähennän tämän työn tekemistä. Kahden viikon erää en aio ottaa kerralla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuinka kauan mestarina aion jatkaa. Nyt tulevat muutokset tähän toimitukseen ei tunnu hyviltä.No joo ei tunnu. Ite otan suhteellisen ison erän aina viikkoon (300 tuotetta) ja se että nyt ”täytyy ottaa” periaatteessa kerralla 600, niin eihän mulla riitä kotona tila. 🙈 😣
Harmi, kun tässä uudistuksessa kärsii juuri ahkerimmat työntekijät. Ei ole mitenkään kohtuullista ottaa 600 tuotetta kerralla ja levitellä niitä ympäriinsä omassa kodissaan.
Kestää myös entistä pidempään siinä, että tuotteet tulee myyntiin. Nytkin on mennyt välillä liki 5 viikkoa vaikka on saanut tuotteet takaisinpäin muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuinka kauan mestarina aion jatkaa. Nyt tulevat muutokset tähän toimitukseen ei tunnu hyviltä.No joo ei tunnu. Ite otan suhteellisen ison erän aina viikkoon (300 tuotetta) ja se että nyt ”täytyy ottaa” periaatteessa kerralla 600, niin eihän mulla riitä kotona tila. 🙈 😣
Harmi, kun tässä uudistuksessa kärsii juuri ahkerimmat työntekijät. Ei ole mitenkään kohtuullista ottaa 600 tuotetta kerralla ja levitellä niitä ympäriinsä omassa kodissaan.
Kestää myös entistä pidempään siinä, että tuotteet tulee myyntiin. Nytkin on mennyt välillä liki 5 viikkoa vaikka on saanut tuotteet takaisinpäin muutamassa päivässä.
Siis mikäs tuo uudistus on? Itse lähetin tuotteita myy helposti palveluun yli 7 viikkoa sitten eivätkä ole vieläkään myynnissä!
Kesävaatetta oli, kohtahan tuo on myöhäistä. Itse oon ainakin jo kesävaatteet ostanut.
LISÄALENNUS JO VALMIIKSI EDULLISISTA HINNOISTA!
Kaupastamme löytyy kymmeniätuhansia aletuotteista, joista saat nyt vielä lisäalennuksen! 😍
KAIKISTA ALENNETUISTA TUOTTEISTA VIELÄ 2€ POIS!
Käytä kassalla koodi: SUPERALE
Tule tekemään kesäisiä löytöjä entistäkin edullisemmin, mutta ole nopea sillä jokaista tuotetta on vain 1 kpl.
Etu on voimassa 23.6. klo 23:59 saakka.
Tervetuloa shoppailemaan
Siis mikä uudistus tää on mistä puhutte? Aloitteleva mestari täällä ihmettelee. Olen pari kuukautta odottanut mestarihommien aloitusta. Ei ole tullut mitään tietoa muutoksista.. joku minimirajako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestää myös entistä pidempään siinä, että tuotteet tulee myyntiin. Nytkin on mennyt välillä liki 5 viikkoa vaikka on saanut tuotteet takaisinpäin muutamassa päivässä.Siis mikäs tuo uudistus on? Itse lähetin tuotteita myy helposti palveluun yli 7 viikkoa sitten eivätkä ole vieläkään myynnissä!
Kesävaatetta oli, kohtahan tuo on myöhäistä. Itse oon ainakin jo kesävaatteet ostanut.
Ei koske vaatteiden lähettäjiä, vain kirppismestareita.
Kesävaatteet kannattaa lähettää alku keväästä/talvella jotta ehtivät myyntiin ”ajallaan”
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä uudistus tää on mistä puhutte? Aloitteleva mestari täällä ihmettelee. Olen pari kuukautta odottanut mestarihommien aloitusta. Ei ole tullut mitään tietoa muutoksista.. joku minimirajako?
Minimi määrä minkä ottaa vastaan on 100kpl/kaksi viikkoa.
Ennen se oli 50kpl/viikko.
Ei siis pienissä määrissä iso muutos, mutta meille jotka tekee suuriakin määriä per viikko, niin lähinnä näkyy ahtaudella kotona....
Ja myös aika, jossa tuotteet on lisättävä myyntiin, pitenee. Eli nyt mestarilla aikaa 2 viikkoa saada työ tehtyä. Siitä pakettien eteenpäin lähettämisestä kuluu vielä useampi viikko, ennenkuin tuotteet myynnissä.
Kestää siis vielä pitempään siinä, kun tuotteet julkaistaan myyntiin.
Nytkö jo pakettien lähettäminenkin takkuaa. Olen tehnyt sunnuntaina tilauksen (tänään torstai) eikä ole lähetetty. Lukee vaan prosessoidaan. Ei näy myöskään oma posti - sovelluksessa. Aina ennen lähetetty heti seuraavana päivänä...
Osaako kukaan sanoa kauan menee siinä että
Takaisin lunastetut tuotteet saa. Olen merkannut myyntiajan päätyttyä jo ehkä 3 viikkoa sitten että takaisinlunastan vaatteet mutta mitään ei kuulu.
Ne mitä en lunastanut ovat jo tilassa lahjoitettu hyväntekeväisyyteen.
KlhTt kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa kauan menee siinä että
Takaisin lunastetut tuotteet saa. Olen merkannut myyntiajan päätyttyä jo ehkä 3 viikkoa sitten että takaisinlunastan vaatteet mutta mitään ei kuulu.Ne mitä en lunastanut ovat jo tilassa lahjoitettu hyväntekeväisyyteen.
Pitkään. Ne ei käsittele niitä heti, kun mahdollisesti samaan pakettiin saattaa olla tulossa vielä muitakin tuotteita, kun asiakaspalautuksista johtuen myyntiajat päättyy eri aikoina. Menikään itellä kaksi kuukautta, kun kerran lunastin takaisin. Nykyään annan mennä hyväntekeväisyyteen...
Vaatteet liikkuvat tosi huonosti nykyään. Oon myynyt vähän käytetyllä vuosia ja ennen noin 80% meni. Nyt on mennyt ihan muutamia noin sadan tuotteen erästä ja hinta tippunut jo kerran.
Vein vertailun vuoksi kirpparille laatikollisen vaatetta ja ne meni melkein kaikki.
Itse luulen että johtuu siitä että vähänkäytetyssä on ihan liikaa kaikkea lumppua ja huonokuntoista nykyään. Ylipäätään liikaa tuotteita. Itse en ainakaan jaksa etsiä joukosta helmiä.
Itse oon ollut tosi tarkka mitä laitan myyntiin mutta nyt useampi tuote mennyt hylätyksi sen jälkeen kun joku on ostanut. Esimerkki yhdessä mekossa oli muka reikiä vaikka ei todellakaan ole ollut kun on minulta lähtenyt.
Ennen vähänkäytetyssä myyminen kannatti mutta nykyään ei, mieluummin annan facen roskalavalla kuin viitsin nähdä vaivaa siitä et saan muuutaman roposen.