Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
701/1787 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savi.

Vierailija
702/1787 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitin sinne vastikään ison muuttolaatikollisen vaatteita. Katsoin lasten vaatteet läpi että hyväkuntoisia. Tarkastivat siellä vielä toistamiseen ettei vikoja ennen myyntiä. He hinnoittelivat puolesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1787 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen todella pettynyt tuohon myy helposti -palveluun. Tänään tuli vaatteet myyntiin jotka on lähetetty n. 5 viikkoa sitten. Ainakin 10 vaatetta puuttuu, eikä ne ollut varmasti mitään hylättyä, vaan muutamasti pidettyä gugguuta, miikkaria, jne. Hinnat on ihan kummalliset, ei kukaan maksa hennesin vk-takista yli kymppiä, mutta po.pin toppatakki menee varmasti kyllä vitosella... Olisi pitänyt vaan nähdä itse vaivaa ja ottaa kirppispöytä.

Näistä lähetetyistä tuotteista on nyt myyty ehkä 15%. En todellakaan ole tyytyväinen myy helposti -palveluun. "Mestarin" kuvaamat kuvat on rakeisia ja suttuisia, vaatteita ei ole viitsitty edes oikoa kuviin, vaan kuvissa saumat kiertää ja vaatteet ovat muutenkin epäedustavasti kuvattuja. Ja vaikka olin kotona ennen lähetystä kaikki silittänyt, niin ilmeisesti tarkistuksen jälkeen vaatteet on vain sullottu laatikkoon ruttuun. Harmittaa ihan kamalasti.

Kuvittelin, että saisin vähän  ekstrarahaa näin lasten kanssa kotona ollessa, mutta nipin napin on lähetyskulut kuitattu. Ja sekin vain sen ansiosta, että sain kadonneista vaatteista pienen hyvityksen.

Myyntiin on ollut palautumassa myös yksi tuote ostajalta nyt melkein kuukauden! Ihan käsittämätöntä!

Hieman kauhistuneena myös luin tarkemmin tätä ketjua, ja onko tosissaan niin, että myyntitilini voi mennä miinukselle kun jatkuvasti alennetaan??

Tulipa kokeiltua kaksi kertaa yhdellä kertaa - eka ja vika.

No huhhuh- kuulostaa aika hurjalta. En taida ainakaan tämän perusteella uskaltaa myydä omia tuotteita..

Vierailija
704/1787 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata Vähän Käytetyn uutiskirje, niin saa tietoa milloin on mitäkin kampanjoita sekä kampanjoihin liittyvät ohjeet ja etukoodit yms. Tällä hetkellä esim. saa maksuttoman lähetyksen; tänään ja huomenna vielä.

Vierailija
705/1787 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Tivolissa Jimmy.

Vierailija
706/1787 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, Maikki.

Vierailija
707/1787 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

​​​​​​Saat kaikista tuotteista -1€ lisäalennuksen

koodilla: MEGARYSÄYS.

Lisäksi tarjoamme ilmaisen toimituksen, kun ostat vähintään 7 tuotetta tai enemmän. Edun saat automaattisesti kassalla.

Alennus koskee niin uutuuksia, kuin jo valmiiksi huippuedullisia

ALE-tuotteita.

Etu päättyy tänään klo 23:59, joten toimi nopeasti vielä kun ehdit!

Vierailija
708/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu vai raita arkipaita?

Vierailija
709/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen myynyt Helposti-palvelun kautta ja en tienannut käytännössä mitään.

Kaksi kertaa vuodessa lähetän Vähänkäytettyyn lastenvaatteita, niin että hinnoittelen ja kuvaan itse ja tällöin olen tienannut ihan hyvin. Omat vaatteet sen sijaan eivät ole menneet hyvin kaupaksi. Odotan aina että tulee koodi jolla saa lähettää myytävät vaatteet ilmaiseksi.

Vierailija
710/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kesään pystyraita-mekon, sen sinivalkoisen.

Tuntematon ohikulkeva toppatakkinen rollaattorin avustama mummo, huutaa minulle" tuokin nuin vähissä vaatteissaan kulkee"...ja taas, jollain oli jotain sanomista minun vaatteistani. Sanoin auringon säteiden piirittämänä hänelle takaisin, mutta en rumasti, enkä huomauttanut minun näköhavainnostani katsoen, hänen ikääntyneen laskettelijan kilpa-asulta näyttäneeltä toppapukeutumiseltaan yhtään mitään.

Ostamani mekko oli viikattuna kassissani ja minun onnekseni mekko ei ollut päälläni, vaan päälläni oleva lempimekkoni oli säästynyt viime vuodelta.

Kesä on tullut ja töttöröö.

Vierailija
711/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen myynyt Helposti-palvelun kautta ja en tienannut käytännössä mitään.

Kaksi kertaa vuodessa lähetän Vähänkäytettyyn lastenvaatteita, niin että hinnoittelen ja kuvaan itse ja tällöin olen tienannut ihan hyvin. Omat vaatteet sen sijaan eivät ole menneet hyvin kaupaksi. Odotan aina että tulee koodi jolla saa lähettää myytävät vaatteet ilmaiseksi.

Samoin teen. Nyt mulla tuli myy helposti palvelulla esim yhdestä vaatteesta 10 sent miinusta. Muutenkin oon tienannut ehkä 20 euroa kun oon laittanut myy helposti kun taas samantyyppisestä satsista itselähetettynä on tullut 150-200 euroa. Ei oo kannatavaa jos myy helposti saa 10 kertaisesti vähemmän. Johtuu just et puolet menee mestarille, siitä lähtee vielä 30 senttiä/vaate ja kuvat ja ilmoitukset ja hinnat huonot.

Oon siis useamman kerran käyttänyt kumpaakin tapaa vähän riippuen siitä et oobko jaksanut nähdä vaivaa vai en.

Vierailija
712/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy itse palvelu toimii ihan hyvin. Yli 90% joka paketista menee kaupaksi kunhan hinnoittelee oikein.

Vierailija
713/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on liikaaa valikoimaa:S

Vierailija
714/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut ja myynyt, mutta aikaa sitten. Ostoksiin olin tyytyväinen. Myyminen oli hankalaa ja aikaa vievää, kun kaikki myytävät tavarat piti kuvata ja sitten kirjoittaa niistä vielä tuotekuvaukset yms. Rahaa tuli vähän, mutta työmäärään nähden ei ollut kyllä mitään. Jotain jäi myymättä (kuten farkut, jotka oli olleet itselle uutena kalliit, mutta eivät sitten siellä kirppiksellä kelvanneet kenellekään) ja ne meni hyväntekeväisyyteen. Harmitti, mutta takaisin en niitä halunnut lunastaa, juuri siksi lähetin ne myyntiin että pääsisin niistä eroon. Eniten tuossa hommassa harmittaa se, että ne tavarat mitä lähetät, ei välttämättä tule myydyksi ts. kukaan ei halua romujasi.

Vierailija
715/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntituottojen tilitys ontuu, ontuu...

Laitoin reilun kolme viikkoa sitten myyntituotoista tilityspyynnön, ja kun suoritusta ei pankkitililleni tehty, olin yhteydessä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelija tarkisti myyntitilini tilanteen ja tilityspyyntöni näkyi yhä olevan avoimena.

Hän arveli, että minulla olisi jäänyt vahvistamatta sähköpostiini tullut vahvistuspyyntö. Olin kuiten tuolloin tehnyt vahvistuksen. Uutta vahvistuspyyntöä ei erikseen tullut, joten haeskelin esiin kyseisen vahvistuspyynnön ja tein vahvistuksen uudelleen. Mitään ei kuulunut ja tilitystä ei tehty. Nyt kuiten katsoin myyntituottojen tilanteen myyntitililtäni ja huomasin, että myyntituottojen tilityspyyntöni oli poistettu, siitä minulle ilmoittamatta. Tilityspyyntöni jälkeen myyntiä oli tullut, mitkä ovat nyt ilmeisesti yhdistettynä tilittämättömään summaan, joita en vielä tarkistanut, mut oletuksena tässä kohtaa näin.

Vierailija
716/1787 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä tullut aina tilitys tosi nopeaa, muutamassa päivässä. Mutta joo, myy helposti palveluun en laita enää mitään. Mieluummin vien suoraan vaikka hopelle.

Vierailija
717/1787 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sulje heti pois mieleeni juolahtanutta vaihtoehtoa siitä, että kysymyksessä olisikaan sattumista. Niin, jos nämä " huonot sattumat" -kokemukset olivatkin Vähänkäytetyn tietoista taktiikkaa, jolla tämä savustaa ulos epämiellyttäviin asiakkaisiin lukeutuvat tyypit ryysyineen tai ryysyt mieluusti laihjoitukseen.

Vierailija
718/1787 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama valukoot lietteissään!

Vierailija
719/1787 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nähtäväksi jää, kuinka pitkään jatkunee tämä myyntituottojen tilittämiseen kolahtava kruunu- ja klaava heittoleikki,

sähköpostina vahvista- ja vahvistan hattu, ennen kuin myyntituottojen tilitys on suoritettu ja näin ollen myös suoritus todennettavissa tililläni.

Vierailija
720/1787 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdevettä hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi