Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
ja taas niin ontuva juonenkäänne kun Liv yhtäkkiä alkoi kertoa Vinnylle mitä muistaa illasta kun Ben kuoli. Laittoi vain silmät kiinni Vinnyn pyynnöstä ja alkoi kuin hypnotisoituna kertoa mitä näkee...
JA se Naten kiukkuinen käsky Fionalle että lähde heti kylästä...eikö se Fi yrittänyt sanoa että hissukseennyt vaan eikä kerrota kelleen.
Ja se Ellis...ei siit ole eräoppaaksi. Oisko pitänyt ottaa vähä lämpimämmät vaatteet mukaan?
Vähän keksimällä keksittyjä juonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjupoliisi voisi valottaa, että mistä tässä ketjussa sais puhua?
Ei voi kohta puhua sarjasta ollenkaan, kun menneet ei häntä kiinnosta. Eikä nykyisyyskään, kun tulee tarpeetonta spekulointia ja kirjoitusvirheitä tms. epäoleellista. Tulevasta nyt puhumattakaan, ettei spoilaamista pääse tapahtumaan.
Trollihan se, mutta raskautahan he yleensä ovat.
Ei täällä kenenkään pidä sääntöjä valottaa.
Jokainen saa kirjoittaa mitä haluaa, kirjoitusvirheineen ja mielipiteineen. Mutta, kiusaaminen ja kettuilu ei ole sallittua.
Jos saa jatkuvasti kaivella juonenkäänteitä ajalta jolloin "Chas oli baby", niin sit saa myös silloin tällöin spoilata vapaasti.Spolaajille on oma ketjunsa.
Sinne samaan spoilaus ketjuun saavat mennä myös vanhojen kaivelijat ajalta kun "Marlon oli vauva".
Ja siellä voivat myös kirjoitusvirheistä pompottaa kaikki pilkunviilaajat.
Vierailija kirjoitti:
Tracy on uuvuttavaa katsottavaa...
Emmerdale on 50.v . Juhlajakso näkynee suomessa , öö, ehkä vuoden lopulla.
Ja te, vaikka tietäisitte tulevaa, älkää pilatko tulevia jaksoja todellisilta faneilta, kiitos!
Eikä mitään vanhaa sontaa lapioida sit muistelun vuoksi.
Muistelkaa kotona ihan keskenänne, miten vanha Lisa rouva oli pieni piikatyttö ja ruokki porsaita äidin.
Vierailija kirjoitti:
Asiat, jotka Emmerdalessa juuri nyt ärsyttää eniten: Ellisin "hups kävi taas näin"-ilme ja tietenkin kädet pusakan taskussa ja niitä levittelee. Toinen on Nathanin ääni, kun hän hyökkää jostain huutelemaan "Trace". Aivan järkyttävä tyyppi eikä vain tuon pettämisen suhteen. Miten joku voi pitää Nathania mukavana ja toivoa hänelle kivaa naista? Nathan on ollut ihan pissipäinen heti alusta saakka. Onnistuu vaan esittämään pikkasen hömelöä ja sillä keinolla on päässyt tuohon asti. Tracysta en pidä, mutta ei hänkään läpimätä ole aina ollut.
No Naten seuraava muija ei oo niin kiva.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muukin katsonut Emmerdalea ihan sieltä alkuajoista lähtien?
Kysy Facebookissa ja keskustele ekoista jaksoista siellä. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen
ja tilanne oli sellainen, että jäin silloin äitiyslomalle ja ensimmäisestä jaksosta jäin koukkuun.
En ole yhtään jaksoa jättänyt väliin.
Alkuvuosina oli tallentava digiboksi tallentamassa. Nyt myöhemmin katsomo ja c more n kautta katson kaikki jaksot.
Joskus tätä ketjua lukiessa tulee mieleen , onko ihmiset katsoneet koko sarjaa, kun kysellään todella outoja.
Sarja on kyllä muuttunut maalaisidyllistä rikos sarjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy Facebookissa ja keskustele ekoista jaksoista siellä. Heippa!
👍 PARAS kommentti viikkoon 💕💕💕💕
Mä olen kattellut sarjaa vuodesta 1998.. muistan paljon ja mitä en muista googletan. Lupaan muistella ketjussa jatkossakin.
Koska historia kuuluu olennaisesti sarjaan. Hahmojen kehitykseen ja kylän muokkautumiseen nykyiseen muotoonsa yms.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen katsonut v.1997 lähtien kun alettiin Suomessa näyttää.
T N55
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku vielä mitä kävi baddyn morsiammelle, emilylle? Poistuiko sarjasta muuttamalla jonnekin muualle vai kuoliko. Siinä oli kiltti ja mukava nainen. Nykyiset tracyt, charityt ja chasis ovat röyhkeitä ja omahyväisiä, emily aivan toista maata.
Yritit väkisin kaivaa jonkun ikivanhan hahmon esiin. Ei sullakaan hyvin mee...🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T N55
minä tammikuusta 1997
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T N55
minä tammikuusta 1997
Enpä teinä paljon kehuis, kun koko elämä olisi mennyt telkkarin ääressä. Kamala ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku vielä mitä kävi baddyn morsiammelle, emilylle? Poistuiko sarjasta muuttamalla jonnekin muualle vai kuoliko. Siinä oli kiltti ja mukava nainen. Nykyiset tracyt, charityt ja chasis ovat röyhkeitä ja omahyväisiä, emily aivan toista maata.
niin Emily...Oli joka toisen Dinglen pojan morsian. Butchin ja Paddynkin kanssa naimisissa. Kaikenlaista tapahtui tämän hiljaisen tytön elämässä. Oli Debbien sijaisäiti, oli Sarahin huoltajakin kun Deddie antoi vauvan hänelle mutta häipyi sitten kylästä ja Sarah jäi Andylle.
Eipä oo naisesta puhuttu sen jälkeen.
Paddykin oli aikamoinen naistenmies ennen.
Nyt se sitten vastaileekin itelleen. No, kaipa tämmöinen harrastuksesta mennee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T N55
minä tammikuusta 1997
Enpä teinä paljon kehuis, kun koko elämä olisi mennyt telkkarin ääressä. Kamala ajatuskin.
Jos katsoo max tunnin jotain sarjaa arki-iltoina, niin aika lyhyt elämä, jos siinä menee.
Pahemmin semenee hukkaan naama puhelimessa kiinni koko päivän.
Välillä pelastan taaperoita jäämästä auton alle, kun mamma tuijottaa puhelinta.
T. Mummeli, onneksi lankapuhelinta ei jaksa raahata mukana😅
Meena kauhuleffojen kauhu. Jäisipä kiinni ja tuleeko ilmi mitä kaikkea on tehnyt ?
Tässä ketjussa on erikoista porukkaa. :D
Miksi Dinglet käy Skotlannissa? Entä Vic ja David Portugalissa? Vai tuleeko ne uutena hahmona sarjaan takas, historiasta - lähdöstä ei voi puhua..
Miten Vic tuntee Wendyn? Kenen lapsi Theo on? Kuka Maya?
Kim varmasti tuli sarjaan täysin uutena hahmona. Kulkee kylällä tunnettuna hahmona. Eikä kukaan ihmettelis käänteitä, joihin liittyy taustat. Ne vaan tapahtuu ilman selityksiä ja se on täysin järkevää eräille.
Miten Nate liittyy Dingleihin?
Miksi Vanessa on Charitylle semmonen, kun onkaan. Ei saa kertoa.
Joskus ihmettelen aikajanaa Emmessä...
Kauanko Manpreet oli sairaalassa? Jouluna räjähdys - uudenvuoden aatto jo. Ja on ollut päiviä? jo vankinakin.
Loukkaantui kuitenkin vakavasti, oli koomassa/tajuttomana...
Palstahullun tunnistaa omiin kommentteihinsa lukuisista yläpeukuista.
Ja muille hän antaa läjäpäin alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Palstahullun tunnistaa omiin kommentteihinsa lukuisista yläpeukuista.
Ja muille hän antaa läjäpäin alapeukkuja.
Miten?
Siis miten saa laitettua monta peukkua? Itse en saa kuin yhden...
Tracyn jatkuva hapan käytös pistää miehen suorastaan juoksemaan vieraisiin. Ei sillä, että se olisi oikein. Reilu eroaminen olisi parempi vaihtoehto tuolle ankealle suhteelle.