Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heath ja Cathy on nimetty Vivin lempikirjan Emily Brönten romaanin mukaan.
Theo ja Harry on tosiaan reissussa vanhenpineen.
Frankieta näytettiin kohtuu paljon Tracyn masennus juonessa nyt se nukkuu aina rattaissa hiljaa.
Evie on kanssa hyvä nukkumaan ja Karhu on tosi lahjakas lastenvahti.
Onko hänen Karhun Paddyn isän nimeä muuten kerrottu/käytettyVäärin meni.
Emily Brontë. Kato vähän, mihin niitä ääkkösiä heittelet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä?! Vanessaa puukotetaaan! Vai onko jo nähty jakso?
"There's horror for village vet Vanessa when she is attacked by a mystery arsonist outside The Woolpack who then drives off with her son Johnny...
Double-bill. Someone definitely has a grudge against the Dingle family. In tonight's episode, pub landlady Charity Dingle appears to be the target. But it's her girlfriend Vanessa Woodfield who pays the price...
As village vet Vanessa returns home with her son Johnny, she is alarmed to see a hooded figure splashing a petrol can around outside The Woolpack".
Nähty jo ajat sitten. Se oli Lachlanin isukki joka puukotti Vanessaa. Sittemmin ilmeisesti käveli pois vapaana miehenä, koska sai linnakundipoikansa myöntämään puukotusta lievempiä pahantekoja?
Emily Bronten Humisevan harjun Heathcliffin rooliin Cain olisi aika passeli.
Jatketaan huomenna, kun on uutta puitavaa. Ei viitsi mennä ihan ikivanhoihin tapahtumiin enää. Siis minä en viitsi.
Natea kuumotti kun Tracy kertoi miten vihaa pettureita sen jälkeen kun tapasivat Charityn kadulla. Naten omatuntoa kolkuttaa ja onkohan näin, että tunnustaa vielä Tracylle hairahduksensa. Näyttäisi siltä, että asia ei ole vielä loppuun käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Natea kuumotti kun Tracy kertoi miten vihaa pettureita sen jälkeen kun tapasivat Charityn kadulla. Naten omatuntoa kolkuttaa ja onkohan näin, että tunnustaa vielä Tracylle hairahduksensa. Näyttäisi siltä, että asia ei ole vielä loppuun käsitelty.
Spekulaatiota: asiaa selkeesti pidetään muisteissa, että voi myöhemmin palata viikoiksi vatvomaan, kun tarvitaan täytettä tylsästä juonesta.
Esim kun on tarpeeksi iso A-juoni(meenan kiinni jäänti), niin tuommoisella voi sitten räpeltää ö-juonena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heihei. Jatketaas tätä hyvänmielenketjua. Fiksumpi lopettaa kiistelyn...
Onko Ellis ja Belle nyt pari?
Vähän outoa tuo Bellen elämä nykyään. Synttäreillään Cainilla... vaikka joulu. Töissä? Asuu?Joku on näköjään jäänyt ihan jumiin johonkin Bellen syntymäpäivään.🥱
Tinkerbelle Lisa Dingle syntyi sikolättiin joulupäivänä 1998. Kätilönä toimi Paddy Kirk.
Mä en yleensä alanuoliin kiinnitä huomiota, mutta nyt miksi?
Bellestä on ollut puhetta ja synttäreistäkin kysyttiin. Eikä spoilaa. Nimikin oikein. Eikä edes mun kirjottama. ;)
Mistä nuo alanuolet tulee?
Ohista uteluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sekin asia tulee tällä viikolla esiin. Kannattaa katsoa tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa tuo Bellen elämä nykyään. Synttäreillään Cainilla... vaikka joulu. Töissä? Asuu?Joku on näköjään jäänyt ihan jumiin johonkin Bellen syntymäpäivään.🥱
Tinkerbelle Lisa Dingle syntyi sikolättiin joulupäivänä 1998. Kätilönä toimi Paddy Kirk.
Bellestä on ollut puhetta ja synttäreistäkin kysyttiin. Eikä spoilaa. Nimikin oikein. Eikä edes mun kirjottama. ;)
Ohista uteluttaa.
Osaa varmaan hämäsi Bellen oikea nimi ja luuli sitä juonipaljastukseksi. Minulle tuo sikala-osuus oli uusi tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohista uteluttaa.
Miksi ketään kiinnostaisi jonkun roolihahmon syntymäpäivä ja paikka? Ei liity nyt yhtään mihinkään. Joku yritti vouhottaa Bellen synttäreistä kyllä jotain mutta turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohista uteluttaa.
Miksi ketään kiinnostaisi jonkun roolihahmon syntymäpäivä ja paikka? Ei liity nyt yhtään mihinkään. Joku yritti vouhottaa Bellen synttäreistä kyllä jotain mutta turhaan.
Okkeiii... 🤔 Kiitos vastauksistanne, tuolla oli jo yksi, etten tässä nyt teitittelemään ryhtynyt.
Sinänsä mielenkiintoista. Mun vinkkelistä hahmojen syntymät kuuluu oleellisesti. Siis etenkin nämä kestohahmot, jotka ovat sarjassa synytynyt.
Mä seuraan sarjaa aika suurella intohimolla.
Mähän olen itselleni piirtänyt kartan kylästä (netistä löytyvien karttojen perusteella ja sarjaa seuraamalla tehnyt muokkauksia).
Lisäksi teen pohjapiirrustuksia asunnoista. Joku joskus ihmetteli, että miten tiedän niin paljon näistä... Mä kun höpsähdän johonkin, niin sitten kunnolla. ;)
Myös Moderni perhe kuuluu hurahtamisiini. Niiden talot rakensin Sims4:n, hahmotkin. Ensin piirtelin paprulle ja eikun rakentamaan. Philismejä olen kirjoittanut ylös jne.
Pitäähän tytöllä harrastuksia olla. 🤗
Nyt haukkasin epäolennaista reilusti, ehkä nää nää vois OT- merkata, että vois ylihypätä suosiolla.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustaa kun hairahdus saapuu kylään vanhan tutun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohista uteluttaa.
Okkeiii... 🤔 Kiitos vastauksistanne, tuolla oli jo yksi, etten tässä nyt teitittelemään ryhtynyt.
Sinänsä mielenkiintoista. Mun vinkkelistä hahmojen syntymät kuuluu oleellisesti. Siis etenkin nämä kestohahmot, jotka ovat sarjassa synytynyt.
Mä seuraan sarjaa aika suurella intohimolla.
Mähän olen itselleni piirtänyt kartan kylästä (netistä löytyvien karttojen perusteella ja sarjaa seuraamalla tehnyt muokkauksia).
Lisäksi teen pohjapiirrustuksia asunnoista. Joku joskus ihmetteli, että miten tiedän niin paljon näistä... Mä kun höpsähdän johonkin, niin sitten kunnolla. ;)
Myös Moderni perhe kuuluu hurahtamisiini. Niiden talot rakensin Sims4:n, hahmotkin. Ensin piirtelin paprulle ja eikun rakentamaan. Philismejä olen kirjoittanut ylös jne.
Pitäähän tytöllä harrastuksia olla. 🤗
Nyt haukkasin epäolennaista reilusti, ehkä nää nää vois OT- merkata, että vois ylihypätä suosiolla.
Ohhoh, melkoista paneutumista. Itse en ihan noin paljon innostu TV-sarjoista mutta varmasti aikansa voisi viettää huonomminkin kuin fiktiivisten kotien pohjapiirustuksia piirtäen. Tsemppiä sulle.👍
Miksi joku välittää kirjoitusvirheistä? Ei kai se luetun ymmärtämistä estä?
Onko tuo sam dingle siviilissä myös vähän "höntti" vai näytteleekö vain?
Tiinaliina kirjoitti:
Miksi joku välittää kirjoitusvirheistä? Ei kai se luetun ymmärtämistä estä?
Miksi joku välittää, jos sanoo, että 2+2=5?
Väärin meni.