Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
15361/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heihei. Jatketaas tätä hyvänmielenketjua. Fiksumpi lopettaa kiistelyn...

Onko Ellis ja Belle nyt pari?

Vähän outoa tuo Bellen elämä nykyään. Synttäreillään Cainilla... vaikka joulu. Töissä? Asuu?

Vierailija
15362/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista muksuista mieleen, että olipa Keith kasvanut. Murtosikä pamahtanut päälle monellakin muutoksella. Satunnaisesti alkoi jo näyttämään siskoltaankin.

Minä en nyt saa päähän kuka on Keith?

Bobin kaksonen. Hetken kesti mullakin...

Eiko se ollut Heath? Vivin lempikirjan mukaan.

Totta. Niin on. Tätä hemmoa varmaan tarkoitettiin "Keithillä" ???

Aivan! By bad, Keithän se tietenkin oli. Anteeksi.

Sais muksuja näkyä useammin. Unohtuu nimetkin jo.

Kaksosethan nimettiin sen aamutelkkari parivaljakon mukaan. Piipahtivat Emmerdalessakin jollain juhlilla ja Viv sai kunnon fanityttö kohtauksen.

Ei voi aina voittaa, ei edes joka kerta. 😂

Nyt tossa on sitten kirjoitusvirhe. Heath ja Kathy. Onnistuisko nyt?

Menen viltin alle häpeämään.

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15363/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän outoa tuo Bellen elämä nykyään. Synttäreillään Cainilla... vaikka joulu. Töissä? Asuu?

Joku on näköjään jäänyt ihan jumiin johonkin Bellen syntymäpäivään.🥱

Vierailija
15364/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää hyvänmielenketju jankkaaminen jotain ironiaa, jota en tajua?

Mä olen lähes 10 vuotta palstaillut ja pahiten on tullut peetä niskaan tässä ketjussa.

En spoilaa ja muutenkaan omasta mielestä häiriköi. Joskus teen kirjoitusvirheitä ja nimet joskus sotkeentuu/unohtuu. Sitten tulee läksytystä ja haukkumistakin.

En mä niistä rikki mene. Sisäänulos, mutta huvittaa vaan tuo mantra hyvänmielenketjusta.

Vierailija
15365/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cathy

Vierailija
15366/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähes 10 vuotta palstaillut ja pahiten on tullut peetä niskaan tässä ketjussa.

En spoilaa ja muutenkaan omasta mielestä häiriköi. Joskus teen kirjoitusvirheitä ja nimet joskus sotkeentuu/unohtuu. Sitten tulee läksytystä ja haukkumistakin.

En mä niistä rikki mene. Sisäänulos, mutta huvittaa vaan tuo mantra hyvänmielenketjusta.

No skarppaa vähän. Eihän Bernicen nimen toistuva väärin kirjoittaminen tunnu enää vahingolta. Kirjoita ja lue kommenttisi ennen lähettämistä. Siinä sulle yksi varteenotettava neuvo, ole hyvä.

Vierailija
15367/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heath ja Cathy on nimetty Vivin lempikirjan Emily Brönten romaanin mukaan.

Theo ja Harry on tosiaan reissussa vanhenpineen.

Frankieta näytettiin kohtuu paljon Tracyn masennus juonessa nyt se nukkuu aina rattaissa hiljaa.

Evie on kanssa hyvä nukkumaan ja Karhu on tosi lahjakas lastenvahti.

Onko hänen Karhun Paddyn isän nimeä muuten kerrottu/käytetty

Vierailija
15368/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista muksuista mieleen, että olipa Keith kasvanut. Murtosikä pamahtanut päälle monellakin muutoksella. Satunnaisesti alkoi jo näyttämään siskoltaankin.

Minä en nyt saa päähän kuka on Keith?

Bobin kaksonen. Hetken kesti mullakin...

Eiko se ollut Heath? Vivin lempikirjan mukaan.

Totta. Niin on. Tätä hemmoa varmaan tarkoitettiin "Keithillä" ???

Niin, minä kutsun Bobin poikaa Keithiksi. Onko se joku ongelma?

Vierailija
15369/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi emme ihana sarja jos näytettäisiin vaan lapsia. Sitten täällä keskusteltaisiin kenen lapset on suloisimpia. Ja kenen äidillä tukka nätisti. Yhtä antoisaa keskustelua kuin tämä nykyinenkin..

Vierailija
15370/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko näyttää olevan tosi tapahtumarikas.

Olen niin koukussa Emmeen!

Vierailija
15371/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theon näkymisestä puheen ollen. Muistan nähneeni Theon vain kerran. Se oli se kerta kun Meena meni Vicin taloon kun Vicin piti vahtia Theoa. Meena vei Theon sieltä pois ja julisti löytäneensä Theon jostain veden luota, jotta Vic saisi haukut, ja saikin.

Vierailija
15372/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi emme ihana sarja jos näytettäisiin vaan lapsia. Sitten täällä keskusteltaisiin kenen lapset on suloisimpia. Ja kenen äidillä tukka nätisti. Yhtä antoisaa keskustelua kuin tämä nykyinenkin..

Tuskin katsoisin montaakaan jaksoa.

Vierailija
15373/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Theon näkymisestä puheen ollen. Muistan nähneeni Theon vain kerran. Se oli se kerta kun Meena meni Vicin taloon kun Vicin piti vahtia Theoa. Meena vei Theon sieltä pois ja julisti löytäneensä Theon jostain veden luota, jotta Vic saisi haukut, ja saikin.

Kai Theo näytettiin vauvana kaupan rapulle hyljättynä...

Vierailija
15374/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No skarppaa vähän. Eihän Bernicen nimen toistuva väärin kirjoittaminen tunnu enää vahingolta. Kirjoita ja lue kommenttisi ennen lähettämistä. Siinä sulle yksi varteenotettava neuvo, ole hyvä.

Aww. Olettaja avasi sanaisen arkkunsa ja suolsi puhdasta puppua. Samalla tuli vahvistaneeksi juuri sen mitä kirjoitin.

Niin kauan kuin kaltaisiasi ilkimyksiä on, niin hyvänmielenketjusta ei voi puhua.

Tulen jatkossakin tekemään kirjoitusvirheitä. Myös kirjoitan nimiä väärin. Tarkistamistaminen ei välttämättä auta. Joskus sana tuntuu oikealta, vaikka sen olis kuinka vituralleen kirjoittanut.

Me kaikki ei olla yhtä täydellisiä kuin Olettaja.

Vierailija
15375/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oioioi kun ensviikosta tulee jännä!

Vierailija
15376/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harriet tosiaan tuntuu olevan nykyään lähinnä neuvonantaja. Sitä kellarikyyhötyssekoilua tosin mulla ei ole edes ikävä. Jos Malone-keissi paljastuisi niin sitten voisi tulla Harrietillekin jotain juonta. Nyt kun Kim tilasi jonkun hävittämään Malonen ruumiin, se jokuhan voisi tulla takaisin kiristämään. Mutta Kimhän saisi maksettua kaiken maailman kiristäjät hiljaiseksi, joten tuskinpa Harrietia tarvittaisiin silloinkaan. Paitsi jos siitä tulisikin poliisiasia ja Harriet olisi poliisina? Siinähän muuten olisikin Harrietille hyvä syy olla poliisina: varmistaa, ettei Malonen kohtalo paljastu.

Joku epäili Kimin motiiveja...mutta reilusti toimi. On ilmeisen tosissaan Willin kanssa. Nyt Will voi näyttää onko tosissaan Kimin kanssa vai pakosta kun pelkää paljastuvansa ruumiin hävittämisestä.

Bearnicen yhtäkkinen rakastuminen Williin on jotenkin pakkokässäriä taas.

Henkilön nimi on B-e-r-n-i-c-e, EI Bearnice.

I´m very sorry. Kirjoitin väärin vanhingossa.

Sinua on oikaistu samasta asiasta tässä ketjussa jo monta kertaa. Ottaisit opiksesi. Tuo ei ole vahinko.

MINÄ en ole ennen kirjoittanut tänne B-e-r-n-i-c-e-kommentteja ja heti joku besserwisser kävi kimppuun.

Jos tälle tielle lähdetään ei sitä nimeä noinkaan kirjoiteta, että jokaisen kirjaimen välissä on viiva...hah hah.

Vierailija
15377/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oioioi kun ensviikosta tulee jännä!

Niin tulee! Saatan saada ison palkkion työstäni tai sitten en.

Vierailija
15378/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä jo keskusteltu lapsista; Amba on monen akan toimesta haukuttu rumaksi ja lihavaksi. Semmosia mammoja täällä.

Vierailija
15379/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on näköjään jäänyt ihan jumiin johonkin Bellen syntymäpäivään.🥱

Tinkerbelle Lisa Dingle syntyi sikolättiin joulupäivänä 1998. Kätilönä toimi Paddy Kirk.

Vierailija
15380/44652 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä?! Vanessaa puukotetaaan! Vai onko jo nähty jakso?

"There's horror for village vet Vanessa when she is attacked by a mystery arsonist outside The Woolpack who then drives off with her son Johnny...

Double-bill. Someone definitely has a grudge against the Dingle family. In tonight's episode, pub landlady Charity Dingle appears to be the target. But it's her girlfriend Vanessa Woodfield who pays the price...

As village vet Vanessa returns home with her son Johnny, she is alarmed to see a hooded figure splashing a petrol can around outside The Woolpack".

Vanha juttu.

Ketju on lukittu.