Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
15341/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista muksuista mieleen, että olipa Keith kasvanut. Murtosikä pamahtanut päälle monellakin muutoksella. Satunnaisesti alkoi jo näyttämään siskoltaankin.

Minä en nyt saa päähän kuka on Keith?

Bobin kaksonen. Hetken kesti mullakin...

Vierailija
15342/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin että kukaan kyläläisistä ei noteerannut Mosesta mitenkään. Tämä Charityn ja Rossin poika. Olivat "perheenä" kävelyllä kylän raitilla, Charity, Mac ja Moses kun tuttuja tuli vastaan niin pyytelivät Evelle leluja, kukaan ei edes moikannur Mosesta, oli kuin ilmaa vaan. Pitkästä aikaa oli tullut vierailulle äitinsä luokse, olisi luullut että äidin kaverit olisi kyselleet mitä kuuluu Moses ja oletpa kasvanut isoksi pojaksi, mutta ei. Kuin ilmaa...

Charityn ex Vanessa on Tracyn sisko joten siksi varmaan Tracy oli niin tyly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15343/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista muksuista mieleen, että olipa Keith kasvanut. Murtosikä pamahtanut päälle monellakin muutoksella. Satunnaisesti alkoi jo näyttämään siskoltaankin.

Eiko se ollut Heath? Vivin lempikirjan mukaan.

Vierailija
15344/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Niin on. Tätä hemmoa varmaan tarkoitettiin "Keithillä" ???

Vierailija
15345/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin että kukaan kyläläisistä ei noteerannut Mosesta mitenkään. Tämä Charityn ja Rossin poika. Olivat "perheenä" kävelyllä kylän raitilla, Charity, Mac ja Moses kun tuttuja tuli vastaan niin pyytelivät Evelle leluja, kukaan ei edes moikannur Mosesta, oli kuin ilmaa vaan. Pitkästä aikaa oli tullut vierailulle äitinsä luokse, olisi luullut että äidin kaverit olisi kyselleet mitä kuuluu Moses ja oletpa kasvanut isoksi pojaksi, mutta ei. Kuin ilmaa...

Charityn ex Vanessa on Tracyn sisko joten siksi varmaan Tracy oli niin tyly.

Niin just, se kävi kyllä selväksi että Vanessan takia vihaa Charityä mutta eihän se Moseksen syy ole. Täysin viaton äitinsä suhdesekoiluihin. Olisi voinut edes moikata Mosesta kun ei ole kai moneen vuoteen nähnyt.

Vierailija
15346/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manpreet teeskentelee muistamatonta. Tuntuu silti pelottavalta, että hän makaa letkuissa avuttomana hirviösisarensa armoilla. Manpreetin pitäisi oman turvallisuutensa vuoksi ilmiantaa Meena. Hänellä on varmaan jonkin verran jo todisteita Meenaa vastaa niin, että tämä joutuisi poliisin valvontaan.

Vierailija
15347/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cain on sisarensa tukena, kun tämä neuvottelee Alin kanssa. Yleensä Cain tukee sukulaisiaan ja on valmis puolustamaan näitä kovillakin keinoilla.

Vierailija
15348/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eihän sitä voi tietää mutta tyyli vaikuttaa samalta joku kysyy jotain ja hän vastaa lainaten

Minä joskus vastailen, jos kysellään tulevia tapahtumia. Osaan oikeinkirjoituksen, mitä esim. tuo viimeisin kirjoittelija ei osaa (A&C).

Nyt kun sain sut "kiinni" voitko ihan uteliaisuudesta kertoa miksi paljastat? Täällä kun on monta kertaa pyydetty ei paljastuksia. Spekolointi ei tarkoita että haluais edes vastauksen.

Älä sitten spekuloi. Ketään ei kiinnosta sinun spekulaatiosi. Täällä keskustellaan sarjan tapahtumista, ei sinun pääsi sisällä kehittelemistäsi kuvitelmista.

Vierailija
15349/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku yrittää haastaa riitaa, harmittaako kun on ollut jo monta viikkoa näin sopuisaa! Kyllä täällä spekuloidaan paljonkin ja se ei haittaa ketään!

Vierailija
15350/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Että Lydia Kimin bestiksenä ja kaasona järkkää polttarit... kenen kaa???

Tätä minäkin jään odottamaan. Kim ei ole niitä ystävällisimpiä ihmisiä.

Ehkä Dawn tulee isänsä vuoksi, Lydia, onko muita?

Gabby voisi tulla.

Vierailija
15351/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manpreet jo varmaan kutsuisi poliisit, ellei 'kuollakseen' pelkäisi siskoaan. Sisko ehtisi tehdä tapot ennenkuin poliisi olisi paikalla. Nyt vain odottelee sopivaa hetkeä ilmiantaa Meena.

Näin olen minä tulkinnut kohtaukset

Vierailija
15352/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harriet tosiaan tuntuu olevan nykyään lähinnä neuvonantaja. Sitä kellarikyyhötyssekoilua tosin mulla ei ole edes ikävä. Jos Malone-keissi paljastuisi niin sitten voisi tulla Harrietillekin jotain juonta. Nyt kun Kim tilasi jonkun hävittämään Malonen ruumiin, se jokuhan voisi tulla takaisin kiristämään. Mutta Kimhän saisi maksettua kaiken maailman kiristäjät hiljaiseksi, joten tuskinpa Harrietia tarvittaisiin silloinkaan. Paitsi jos siitä tulisikin poliisiasia ja Harriet olisi poliisina? Siinähän muuten olisikin Harrietille hyvä syy olla poliisina: varmistaa, ettei Malonen kohtalo paljastu.

Joku epäili Kimin motiiveja...mutta reilusti toimi. On ilmeisen tosissaan Willin kanssa. Nyt Will voi näyttää onko tosissaan Kimin kanssa vai pakosta kun pelkää paljastuvansa ruumiin hävittämisestä.

Bearnicen yhtäkkinen rakastuminen Williin on jotenkin pakkokässäriä taas.

Henkilön nimi on B-e-r-n-i-c-e, EI Bearnice.

I´m very sorry. Kirjoitin väärin vanhingossa.

Sinua on oikaistu samasta asiasta tässä ketjussa jo monta kertaa. Ottaisit opiksesi. Tuo ei ole vahinko.

Vierailija
15353/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee sekaisin Liam ja Jamie siis niminä. Eivät edes muistuta toisiaan ulkonäöltä.

Vierailija
15354/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moses kans kasvoi hetkessä taaperosta isoksi. Siksiköhän lapsia ei näytetä, kun ehkä joudutaan vaihtamaan näyttelijöitä useammin kuin aikuisia, mietin vaan...

Ameriikan saippuoissa ei kyl lapsia näytetä paljoakaan. Ainakaan kaunareissa. Vauvat syntyy - on seuraavaks taaperoita. Sit lähtevätkin sisäoppilaitokseen ja ovat sivulauseissa mukana sarjassa. Sit jos sopii, palaavat lääkäreinä/muotisuunnittelijoina takasin.

Lucas poikakin taisi olla vaihtunut, kun viimeksi näytettiin. Ja mitä kaunareihin tulee niin lapset tuntuvat aina olevan sukulaisen/hoitajan kanssa rannalla, jäätelöllä tai kotona huoneessaan nukkumassa. Aika kätevää.😁

Vierailija
15355/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku yrittää haastaa riitaa, harmittaako kun on ollut jo monta viikkoa näin sopuisaa! Kyllä täällä spekuloidaan paljonkin ja se ei haittaa ketään!

Miksi sinä kuvittelet tietäväsi, ettei spekulaatiot haittaa ketään? Minäpä sanon että monia haittaa itse keksityt spekut, mutta ketään ei haittaa juonipaljastukset. Noin.

Vierailija
15356/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee sekaisin Liam ja Jamie siis niminä. Eivät edes muistuta toisiaan ulkonäöltä.

Ei ulkonäöltä mutta ei kyllä nimeltäänkään. Outoa, että sekoitat heidät.

Vierailija
15357/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan! By bad, Keithän se tietenkin oli. Anteeksi.

Sais muksuja näkyä useammin. Unohtuu nimetkin jo.

Kaksosethan nimettiin sen aamutelkkari parivaljakon mukaan. Piipahtivat Emmerdalessakin jollain juhlilla ja Viv sai kunnon fanityttö kohtauksen.

Vierailija
15358/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eihän sitä voi tietää mutta tyyli vaikuttaa samalta joku kysyy jotain ja hän vastaa lainaten

Minä joskus vastailen, jos kysellään tulevia tapahtumia. Osaan oikeinkirjoituksen, mitä esim. tuo viimeisin kirjoittelija ei osaa (A&C).

Nyt kun sain sut "kiinni" voitko ihan uteliaisuudesta kertoa miksi paljastat? Täällä kun on monta kertaa pyydetty ei paljastuksia. Spekolointi ei tarkoita että haluais edes vastauksen.

Täällä kun on usein myös pyydetty paljastuksia.

Siksi.

No mene sitten paljastelemaan sinne juonipaljastusketjuun pösilö!

Mene keskenäs.

Vierailija
15359/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa? Jutuista päätellen Charityllä ja Rossilla on toimiva ja säännöllinen tapaamis suhde Moseksesta.

Tuon tuosta Moseksesta puhutaan, että on tulossa tai paikalla. Paljon enemmän kuin muista muksuista.

Käykö ihmiset oikeesti ohimennen lirputtelemassa muiden muksuille? Enpä ole moiseen törmännyt. Moikataan ohimennessä tutut, muttei jutuille pysähdytä, etenkään taaperoiden kanssa.

Vierailija
15360/44652 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Davidin Theon luulis olevan reissussa isänsä mukana.

Kun joku ihmetteli, kun ei o näkynyt. Muutoin on näkynyt yhtä "usein", kun muitakin ipanoita.

Ketju on lukittu.