Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Se oliskin ollut jännää jos Meena olis iskenyt Mackentsin, olis saanut vähän vertaisensa vastuksen eikä noita lällyköitä lampaita jotka ei uskalla sanoo vastaan yhtään, saati puolustaa toisia. Siinäpä olisivat punoneet juoniaan Macin kanssa kaks konnaa.. Mandysta tarkoitin tuolla aiemmin että on vähän liian yliampuvaa tuo poukkoilu ja pomppiminen. Jotenkin kaikki liikkeet ja eleet menee sillä niin överiks, kuten ulkoasukin riemunkirjavine vaatteineen ja koristeineen ja ponnareineen.
Viertäailija kirjoitti:
Olis Meena kiinnostunut siitä Moiran veljestä, en nyt muista nimeä, joku Mac... se oli. Olis hauska nähdä, miten tämä Mac reagoisi. Tai vielä hauskempi, miten Charity reagoisi.
Tai miten reagoisi Meena mustasukkaisena, kun Mac hakeutuisikin Charityn seuraa.
Siis mitä ihmettä? Monesko kerta kun Manpreet antaa anteeksi Meenalle??? Joku epäily kyllä jäi Nadinesta, mutta raskauden tais uskoa...
Meena makasi Manpreetin miehen kanssa, valehteli Charlesille päin naamaa... mitähän muuta??? Toinen vaan suostuu kummiksi, kun toi yks vähän tirauttaa... maanantaina voi olla jännää
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Monesko kerta kun Manpreet antaa anteeksi Meenalle??? Joku epäily kyllä jäi Nadinesta, mutta raskauden tais uskoa...
Meena makasi Manpreetin miehen kanssa, valehteli Charlesille päin naamaa... mitähän muuta??? Toinen vaan suostuu kummiksi, kun toi yks vähän tirauttaa... maanantaina voi olla jännää
Niinpä, Meena pilasi Manpreetin maineen itsensä pelastaakseen ja nyt tulee märisemään, kun kummi pitäisi saada. Tuskin Meena on tai tulee olemaankaan raskaana, valheita taas.
Uskookohan Meena itse noihin tarinoihinsa aina hetken? Voi sitä ilon päivää, kun tuo psyko jää kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meena makasi Manpreetin miehen kanssa, valehteli Charlesille päin naamaa... mitähän muuta??? Toinen vaan suostuu kummiksi, kun toi yks vähän tirauttaa... maanantaina voi olla jännääNiinpä, Meena pilasi Manpreetin maineen itsensä pelastaakseen ja nyt tulee märisemään, kun kummi pitäisi saada. Tuskin Meena on tai tulee olemaankaan raskaana, valheita taas.
Uskookohan Meena itse noihin tarinoihinsa aina hetken? Voi sitä ilon päivää, kun tuo psyko jää kiinni!
Minä teen täytekakun sinä päivänä ja kutsun kaikki sukulaiset juhlimaan😁
Yhdyn edellisiin kommentteihin meenasta ja lisäisin että nyt kun siskokset jutteli siinä vierekkäin niin meena näytti tosi rumalta ja Manpreet tosi kauniilta! Voi tunteetkin vaikuttaa kun toista inhoan syvästi mutta silti...!
Minusta Marlon teeskentelee liikaa puhuessaan ja elehtiessään.
Leyla on tasapainoinen ja järkevä, kun ei nostanut meteliä, vaikka Liam oli Meenan luona yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meena makasi Manpreetin miehen kanssa, valehteli Charlesille päin naamaa... mitähän muuta??? Toinen vaan suostuu kummiksi, kun toi yks vähän tirauttaa... maanantaina voi olla jännääNiinpä, Meena pilasi Manpreetin maineen itsensä pelastaakseen ja nyt tulee märisemään, kun kummi pitäisi saada. Tuskin Meena on tai tulee olemaankaan raskaana, valheita taas.
Uskookohan Meena itse noihin tarinoihinsa aina hetken? Voi sitä ilon päivää, kun tuo psyko jää kiinni!Minä teen täytekakun sinä päivänä ja kutsun kaikki sukulaiset juhlimaan😁
Kai sä kutut ketjulaiset kans? Me kiltit🎂
Olipas Manpreet tosi nätti, kun rilleissään luki nettiä...
Viime jaksossa Meena tilasi huumeita vanhalta tuttavaltaan. Mitähän hän nyt juonittelee. Epäilen, että yrittää saada Dawn rehkattamaan uudelleen huumeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Marlon teeskentelee liikaa puhuessaan ja elehtiessään.
No. Se tekee Marlonista Marlonin. Hauskimpia on kohtaukset, kun Paddy ilmeetön ja Marlon ilmeikäs pilailee keskenään...
Vierailija kirjoitti:
Viime jaksossa Meena tilasi huumeita vanhalta tuttavaltaan. Mitähän hän nyt juonittelee. Epäilen, että yrittää saada Dawn rehkattamaan uudelleen huumeisiin.
Tai käy piilottamassa huumeet Dawnin kotiin ja soitto lastensuojeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, niin muuten! Molempia pahempi! On se ilkiö!!!
Joo eiks ollutkin Manpreet kaunis niissä rilleissään, mä jo tuolla aikaisemmin laitoinkin että meena näytti rumalta ja Manpreet nätiltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskookohan Meena itse noihin tarinoihinsa aina hetken? Voi sitä ilon päivää, kun tuo psyko jää kiinni!Minä teen täytekakun sinä päivänä ja kutsun kaikki sukulaiset juhlimaan😁
Kai sä kutut ketjulaiset kans? Me kiltit🎂
Olipas Manpreet tosi nätti, kun rilleissään luki nettiä...
Tietysti kutun🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli mulla myös heti mieleen. Sit voi sanoa sille pojan oikealle isällekin et mitäs mä sanoin.
Mutta Manpreethan googlaili mietteliäänö jotaiin uutista, jossa oli punatukkainen nuori nainen. Varmasti heräsi epäilykset Meenan jutuista, mitähän lie selvisi tai selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Se oliskin ollut jännää jos Meena olis iskenyt Mackentsin, olis saanut vähän vertaisensa vastuksen eikä noita lällyköitä lampaita jotka ei uskalla sanoo vastaan yhtään, saati puolustaa toisia. Siinäpä olisivat punoneet juoniaan Macin kanssa kaks konnaa.. Mandysta tarkoitin tuolla aiemmin että on vähän liian yliampuvaa tuo poukkoilu ja pomppiminen. Jotenkin kaikki liikkeet ja eleet menee sillä niin överiks, kuten ulkoasukin riemunkirjavine vaatteineen ja koristeineen ja ponnareineen.
Oletpa ymmärtänyt Mackenzien ja Meenan sielunmaailmat eritavalla kuin mä.
Mac on pikku rikollinen ja touhuaa mitä touhuaa. Jatkaa pikku temmeltämistään maailman tappiin saakka. Tämä on ok Macille, hän ymmärtää rajoittuvuutensa johonkin saakka. Charity tai Kerry olisi täydellisiä kumppaneita...
Meena on sisarhentovalkoinen ja toiset vaan tuo hänen eteensä haasteita. Eihän Meena ole rikollinen mieli omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Leyla on tasapainoinen ja järkevä, kun ei nostanut meteliä, vaikka Liam oli Meenan luona yötä.
Liamhan tuli BBstä ulos ja tarinahan meni, että nukkui alakerran sohvalla.
Mitä siinä nyt huutelemaan yhtään mitään Meenasta.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tilanne ollut toisin jos olisi kuullut rehellisen tiedon, että Liam oli Meenan makkarissa koko yön..? Nythän Liam valehteli sammuneensa johonkin sohvalle ilmeisesti yleisiin tiloihin, koska niihin huoneisiin ei taida sohvaa mahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ymmärtänyt Mackenzien ja Meenan sielunmaailmat eritavalla kuin mä.
Mac on pikku rikollinen ja touhuaa mitä touhuaa. Jatkaa pikku temmeltämistään maailman tappiin saakka. Tämä on ok Macille, hän ymmärtää rajoittuvuutensa johonkin saakka. Charity tai Kerry olisi täydellisiä kumppaneita...
Meena on sisarhentovalkoinen ja toiset vaan tuo hänen eteensä haasteita. Eihän Meena ole rikollinen mieli omasta mielestään.
No tietystikään en tarkoittanut verrata Macia sarjamur haajaan, mutta konna kuin konna, mietin vaan kuinka niiden yhteiselo synkkaisi kun kumpikin omalla tavallaan rikoksiakin tehneet...
No Priya vois vähän miettiä miten kylmästi on suhtautunuy Ellisiin. Ei Ellisin tarvi sellasta sietää vaikkq Priyalla olisi mikä.