Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oven avaaminenkin on liian vaikeaa

Vierailija
13.11.2025 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noi iLoq-ongelmat teineihin nimenomaan liittyy?

Vierailija
2/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites noi iLoq-ongelmat teineihin nimenomaan liittyy?

Ei ole mitään ongelmia, on vain eri tavoin toimivia lukkoja joita tyhmät ei osaa käyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 53 kun en päässyt kerrostalon alaovesta sisään. Puolisen tuntia yritin eri tavoilla laittaa sitä pirun avainta avainlukkoon eikä vaan suostunut aukeamaan. Onneksi naapuri tuli, oma ovi aukesi ilman ongelmia. 

Vierailija
4/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Iloqit on kyllä aika hankalia. Töissä on ja joskus ei vaan meinaa päästää ovesta, vaikka kuinka yrittää.

Käyttäjähallinnan kannaltahan noi on käteviä, kun ei tarvitse avaimen kadotessa sarjoittaa lukkoja uudelleen tmv., mutta mikään käyttäjäystävällinen avain se ei ole.

Vierailija
5/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näköjään itse jämähtänyt teini-ikäiseksi, edes teinit ei nykyään käytä lol lyhennettä, antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan.

Vierailija
6/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmalla lakkasi toimimasta oma älyavain. Onneks mulla oli vara avain antaa sille. Ja se sama avain lakkas toimimasta kaks kertaa.

Vierailija
7/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi Iloqit on kyllä aika hankalia. Töissä on ja joskus ei vaan meinaa päästää ovesta, vaikka kuinka yrittää.

Käyttäjähallinnan kannaltahan noi on käteviä, kun ei tarvitse avaimen kadotessa sarjoittaa lukkoja uudelleen tmv., mutta mikään käyttäjäystävällinen avain se ei ole.

Kadotin tuollaisen ja maksoi melkein 300€ kun lukkoliike tuli ja sarjoitti uusiksi kaikki talon lukot, mihin avain sopi. Esim kellari, pesutupa ja kaikki ulko-ovet. 

Vierailija
8/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jo 70-luvulla Suomessa ymmärrettiin oven avaamisen vaikeudet ja julkaistiin oikein ohjevideo, kuinka ovi avataan:

Vierailija
9/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilogit toimii ihan hyvin esim. kouluissa. Kun et kuole vaikka et pääse ekalla sisälle. Kun sen avaimen voi vaan koodata pois kun teini lopettaa koulun eikä tuo avainta pois lähtiessään.

Sen sijaan sen muistisairaan mummon kotiovessa noi on niin väärä lukitus kuin vaan voi olla. Se mummo tai pappa ei pääse kotiinsa jos kädet tärisee.

t: noin 5000 ovea ja lukitusta urallani suunnitellut arkkitehti.

Vierailija
10/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on varmasti suunnitellut joku, jolla ei ole lapsia tai ibs:ää, eikä hänen ole koskaan tarvinnut pyrkiä nopeasti turvaan omaan rappukäytävään jotain random ahdistelijaa.

Vierailija
11/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on näköjään itse jämähtänyt teini-ikäiseksi, edes teinit ei nykyään käytä lol lyhennettä, antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan.

Tää on varmaan se sama, joka keuli sillä oivalluksella, että puuro pitääkin keittää, ei riitä lämmitys. Silloin nosteli itseään naisten yli tuolla oivalluksella. Nyt on sitten vuorossa nuoret. Ei täällä montaa tuollaista hullua voi olla. https://www.vauva.fi/keskustelu/6267730/te-jotka-ulisette-ettei-puuro-m…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme