Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meena saa pitkän vankeustuomion.
Sarjamurhaajana useampia elinkautisia.
Tuskin vapautuu kymmeniin vuosiin.Ei taitaisi tuomio pidetä, vaikka käyttäisikin Liamia seksuaalisesti hyväkseen ja saisi siitä tuomion.
Jos Liamista on mihinkään tuossa kunnossa. Epäilen.
Spoilaajat lupas, että Meena paljastuu vuoden vaihteen jälkeen..
Joulujaksoja mennään Emmerdalessa. Tarkoitettiinko siis noiden vuoden vaihteen jälkeen? Eikä niinkään konkreettisen vuoden vaihteen jälkeen? Eli vielä kestää....
Ja miksi hitossa Maikkari ei voi ajastaa näitä jaksoja pikkasen paremmin? Jos tuplajaksoja olisi ollut aiemmin joulukuussa, niin joulujaksot olisi tullut jouluna.
Onko Meena ja Billy edes ollut niin kauan, että voisi olla raskaana? että raskaus näkyis testissä - tarkoitan.
Mulla toisinaan pätkii tuon ajan kulun kanssa tässä sarjassa.
Meenan profiili on aika r u m a.
Sillähän on iso nenä, eilen vasta jotenkin hyökkäs esiin kun huusi suu ammollaan.
Totta kai toi Priya heti kiinnostuu Ellsistä kun näkee sen Bellan kanssa. Sitten hirveä syyllistäminen. Itse Priya haukku Ellsiä siitä tulipalosta ja aina näyttäny että ei halua mitään kaveruutta enempää. Silti Ellis on aina tukena ja auttaa. Nyt ku ei saakaan enää yhtä paljon huomiota niin kauhee suuttuminen. Ellisinkö pitäs vaan epätoivoisesti roikkua Priyassa? Priyahan melkein itse leikkii Ellisillä. Ellis voi ihan hyvin alkaa seurustella Bellan kanssa eikä oo siitä neiti nirppanokalle tilivelvollinen.
Taidanpa tästä lähtien kirjoittaa ilman nimimerkkiä kun muuten kommenttini poistetaan. Etteköhän te aina viesteistäni näe että kuka mä olen.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai toi Priya heti kiinnostuu Ellsistä kun näkee sen Bellan kanssa. Sitten hirveä syyllistäminen. Itse Priya haukku Ellsiä siitä tulipalosta ja aina näyttäny että ei halua mitään kaveruutta enempää. Silti Ellis on aina tukena ja auttaa. Nyt ku ei saakaan enää yhtä paljon huomiota niin kauhee suuttuminen. Ellisinkö pitäs vaan epätoivoisesti roikkua Priyassa? Priyahan melkein itse leikkii Ellisillä. Ellis voi ihan hyvin alkaa seurustella Bellan kanssa eikä oo siitä neiti nirppanokalle tilivelvollinen.
Niinpä. Kävi ärsyttämään kun tiuskaisi Ellisille siitä kun Ellis oli Bellen kanssa kahvilla ja priya itse ei kuitenkaan halua olla Ellisin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meenan profiili on aika r u m a.
Sillähän on iso nenä, eilen vasta jotenkin hyökkäs esiin kun huusi suu ammollaan.
Olihan se karmeeta kateltavaa se Meenan naaman vääntelyä, kun Billylle äkisi vastaan.
Lisäksi mua ottaa korviin aina, kun se näyttelijä sanoo p-kirjaimen. Ylikoristettua P poppahtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan teitä.
Sinullakin on oikeus tunteisiisi, rakas.
Bill? Oletko se sinä? Arvaa mitä! ME SAADAAN VAUVA! Meistä tulee perhe!😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Meena jäljittänyt Lucasin isän ja tilannut paikalle sotkemaan Dawnin ja Billyn välit??? Mietin vaan mielessäni, jos ei jaksanut alkaa tappamaan...
Miten Meena olisi Alexista edes tiennyt? Eihän Dawnillakaan ollut käsitystä tyypin "olemassa olosta", että onko edes hengissä yms. Tieskö heroiinisti edes sukunimeä
Kyllähän lapsella useimmiten on isä, eri asia onko elossa vielä. Mutta onhan tuo moneen kertaan nähty että on se semmoinen noita että osaa tehdä taikojaan ja ikävä kyllä onnistuukin :( Kai noilla terveysalan ihmisillä on pääsy netissä tiedostoihin, tosielämässäkin saati sitten draamasarjassa.
Mandyn ponnarista ja pannasta kans sitä mieltä että täysin hirveät. Ja luulee laihtuneensa (oli alkuun vielä lihavampi, sitten vuosien päästä hehkutettiin suurta muodonmuutosta viihdepalstoilla kun laihdutti kai kymmeniä kiloja) pomppii ja hilluu kuin joku tanssijatar. Jos muutaman kilon aikoinaan laihdutti niin silti näyttää vieläkin aika kamalalta ne sen tanssahtelut ja syöksähtelyt. Voisi vähän hillitymmin elehtiä...
Eikö ihminen saa tanssia, vaik ei kaikkien silmiä hiveliskään. Ihan van omaksi iloksi!
Mihin Meena edes pyrki tolla ku se meni valehtelemaan Alexille? Halusko se vaan satuttaa Dawnia? Eikö Meena tajunnu et toihan vaan lähentää Billyä ja Dawnia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa näyttelijöitä on poistunut sarjasta eikä uusista tulokkaista ole paikkaamaan. Persoonattomia ja mitättömiä, Cloe, Alex... Käsikirjoitus on heikkoa, hommat ei etene, kaikki on levällään, joutokäyntiä ja henkilöiden persoonat muuttuvat kirjoittajan mukaan. Viime viikolla tajusin, miten huonoksi Emmerdale on muuttunut. Lopetan katsomisen, ennen kuin Chas ja Paddy tai Cain ja Charity tai Moira ja hänen komea veljensä lähtevät sarjasta. Ei paljon ilkeät Meenat jaksa kiinnostaa.
Ihan totta. Nuorella näyttelijällä ei ole sellaista kokemusta ja osaamista kuin kokeneemmalla. Ihan nuorimmat ovat tuskin saaneet koulutusta alalle, esim juuri Chloe, aika hengetön vaikka onkin kivan näköinen.
Toinen on Noah ja ketä näitä niukinnaukin aikuisia onkaan sarjassa.
Niin kauan, kuin sarjaa oon katsonut ,aika ajoin tuntuu just tuolta, kuin edellinen kuvasi. Ja aina välillä oon pitänytkin taukoa. Pahin oli se lentokoneen putoaminen, kun ihmisiä van hävisi.
Uudet tuntuu aina alussa tosi mitättömiltä ja teennäisiltä. Osa sit todella vaan käväisee sarjassa, osalle tulee pidempiä juonia. Mutta kyllä monet ovat paikkansa sit myös lunastaneet. Löytävät sen jonkun oman lokeron. Kaikista en silti tietenkään pidä. Esim. Moira on hyvä hahmo, miehestään en tykännyt yhtään. Moiran veli on kans jollain kierolla tavalla kiinnostava, tai jotain.
Nämä vaan esimerkkainä.
En sit tiedä, kuink usein hahmot tulee sarjaan ikäänkuin sovitukseen. Jos tuntuvat sopivan ja käsikirjoittajat keksivät hyvän juonen, saavat jäädä. Jos ei ala kehittyy se juttu, häviävät vähin äänin.
Olis Meena kiinnostunut siitä Moiran veljestä, en nyt muista nimeä, joku Mac... se oli. Olis hauska nähdä, miten tämä Mac reagoisi. Tai vielä hauskempi, miten Charity reagoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tot899ta kai toi Priya heti kiinnostuu Ellsistä kun näkee sen Bellan kanssa. Sitten hirveä syyllistäminen. Itse Priya haukku Ellsiä siitä tulipalosta ja aina näyttäny että ei halua mitään kaveruutta enempää. Silti Ellis on aina tukena ja auttaa. Nyt ku ei saakaan enää yhtä paljon huomiota niin kauhee suuttuminen. Ellisinkö pitäs vaan epätoivoisesti roikkua Priyassa? Priyahan melkein itse leikkii Ellisillä. Ellis voi ihan hyvin alkaa seurustella Bellan kanssa eikä oo siitä neiti nirppanokalle tilivelvollinen.
Niinpä. Kävi ärsyttämään kun tiuskaisi Ellisille siitä kun Ellis oli Bellen kanssa kahvilla ja priya itse ei kuitenkaan halua olla Ellisin kanssa.
Minä luulen, että Priya pitää Ellisistä kovasti, olihan heillä säpinääkin.
Olisiko Priya ollut mustasukkainen Bellelle? Terve nuori mimmi tulee hyvin toimeen hänen exän/nyxän (mikä lienee) kanssa? Priya on vielä kipeä arpien kanssa ja anoreksia oireilee niin ei varmasti juuri ilon aiheita liikaa ole.
Tämä oli mutuilua, ei mitään faktaa.
Jos Meena yritti raskaaksi Liamin avulla, niin aika vaalea olisi tullut vauvasta luultavasti. Billy on tummaihoinen, vaalea ei ole Meenakaan ja Liamin tytär Leanna oli blondi.
15 000:s kommentti tässä! Kyllä on kiva sarja :)
mies47 kirjoitti:
Waude. 15 000 viestiä, hyvä me🖤
mies47 kirjoitti:
Aivan mahtavaa!👍
Sinullakin on oikeus tunteisiisi, rakas.