Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikä on jo sohvalla kintut suorina 🤣, sipsi pussi vieressä, valmistauduttu hyvin Emiksen alkamiseen.
Mulla on pieni lasi viiniä, joka jäi lauantailta 🍷 Olisinpa Villiksessa kilistämässä.
Toivottavasti sulla ei ole pieniä lapsia, kun arkenakin juot. Älä kuitenkaan juo niin paljon kuin Liv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikä on jo sohvalla kintut suorina 🤣, sipsi pussi vieressä, valmistauduttu hyvin Emiksen alkamiseen.
Mulla on pieni lasi viiniä, joka jäi lauantailta 🍷 Olisinpa Villiksessa kilistämässä.
Kolmesta pullosta jäi vaan tilkka..hmm..
Ihanaa, kun Livillä on edes yksi ystävä. Vinny.🤗
Meinaakohan Bernice sabotoida Kimin ja Willin päivää jotenkin? On se kyllä sen verran lapsellinen.
Voi v*ttu tätä suomalaista moralisoivaa alkoholikulttuuria. Vai pieni lasi viiniä ja yksi melkeen rustaa lasua.
Että spoilaus tuo pahan mielen mutta ulkonäköä saa arvostella. Joo-o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmesta pullosta jäi vaan tilkka..hmm..
Mistä ihmeen kolmesta pullosta?? Kertoo kyllä suomalaisesta alkoholikulttuurista, kun heti leimataan alkoholistiksi tai vähintäänkin suurkuluttajaksi. Edelleen; olisinpa Villapakassa niin kukaan ei katsoisi kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun Livillä on edes yksi ystävä. Vinny.🤗
No onneksi on Vinny, ainoa joka enää uskoo hyvää Livistä.
Liv on niin mokannut ihmissuhteensa, että vähiin käy kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ei ole pieniä lapsia, kun arkenakin juot. Älä kuitenkaan juo niin paljon kuin Liv.
Voi hyvä luoja! Miten täällä voi olla noin jakomielinen suhtautuminen alkoholiin?? Eivät kaikki, läheskään kaikki ole alkoholisteja. Viiniä voi juoda ja monet juokin vain vaikka yhden lasillisen.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on sellane tunne että siitä Leannan sormuksen viemisestä aletaan myöskin syyttämään Manpreettiä...
Ei kai kukaan edes tiedä missä se sormus on? Meena ei ainakaan voi alkaa syyttelemään, sehän paljastuisi heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on sellane tunne että siitä Leannan sormuksen viemisestä aletaan myöskin syyttämään Manpreettiä...
Ei kai kukaan edes tiedä missä se sormus on? Meena ei ainakaan voi alkaa syyttelemään, sehän paljastuisi heti!
Jokin tarkoitus sillä sormuksella on, ei sen tippumista ja lattialle jäämistä olisi muuten niin tarkasti näytetty.
Ehkä joku löytää ja tunnistaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu tätä suomalaista moralisoivaa alkoholikulttuuria. Vai pieni lasi viiniä ja yksi melkeen rustaa lasua.
Otin just ison lasin viiniä. Ja ilman Emmerdalea. Olenko tuhoon tuomittu? Lapsia ei kyl nyt ole. Kaksi pientä koiraa. Olisko esun paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja! Miten täällä voi olla noin jakomielinen suhtautuminen alkoholiin?? Eivät kaikki, läheskään kaikki ole alkoholisteja. Viiniä voi juoda ja monet juokin vain vaikka yhden lasillisen.
Tissuttelua se on joka tapauksessa. Vaikka jois vain yhden lasin viiniä päivässä on juoppo alkoholisti.
Tämähän on trolli! Onhan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin tarkoitus sillä sormuksella on, ei sen tippumista ja lattialle jäämistä olisi muuten niin tarkasti näytetty.
Ehkä joku löytää ja tunnistaa sen?
Meena varmaan selittää, että B&B:n siivoojalta pudonnut. Kuka siellä muuten siivoaa? Ei kai Lydia koko kylää ehti puunata? Belle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku löytää ja tunnistaa sen?Meena varmaan selittää, että B&B:n siivoojalta pudonnut. Kuka siellä muuten siivoaa? Ei kai Lydia koko kylää ehti puunata? Belle?
Yhteen aikaan Tracy oli siellä siivoojana ja oliko Amykin joskus aikoinaan? En ole varma. Ericistä ei ainakaan taida olla petivehkeiden vaihtoon, imurointiin yms. On jo sen verran iäkäs mies.
Lydia oli hölmö, kun juorusi Kimin suunnitelmat Bernicelle. Ei varmaan pahaa tarkoittanut mutta saas nähdä mitä hupsua Bernice keksii?
Vierailija kirjoitti:
Lydia oli hölmö, kun juorusi Kimin suunnitelmat Bernicelle. Ei varmaan pahaa tarkoittanut mutta saas nähdä mitä hupsua Bernice keksii?
Harmittaa kun Bernicestä on tehty tuollainen hömppä, joka yrittää varattuja miehiä surkeana.
Bernice on ihan hyvännäköinen ja hauska ja saisi varmasti hyvän parisuhteen ilman pelleilyä ja naamioitumista.
Muistui just mieleen ( joku kirjoitti Joulun alla) , että Meenahan ottaa Vinnyn silmätikukseen !
En tiedä miten..., aloin miettiä, että jospa Liv muistaa sittenkin jotain esimerkiksi että Ben oli netissä !
Vois hyvinkin kuvitella, että Vinny painaa sinne tietokoneelle tukka putkella. Ja sehän riittääkin Meenan raivolle.
Tää on vain mun omia mietelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku löytää ja tunnistaa sen?Meena varmaan selittää, että B&B:n siivoojalta pudonnut. Kuka siellä muuten siivoaa? Ei kai Lydia koko kylää ehti puunata? Belle?
Yhteen aikaan Tracy oli siellä siivoojana ja oliko Amykin joskus aikoinaan? En ole varma. Ericistä ei ainakaan taida olla petivehkeiden vaihtoon, imurointiin yms. On jo sen verran iäkäs mies.
Siis nythän onkin AVAINKYSYMYS, KUKA siivoaa Majatalossa 🤭..
Eikös se oo Lydia sielläkin moppinsa kanssa ?