Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt joku jakso välistä, miksi Priya vihoittelee kaikille?
Eiköhän tuommoinen vammakin voi tehdä ihmisestä kiukuttelevia. Etenkin kun kyseessä on pinnallinen ja huono itsetuntoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppias-Davidilla on nyt sitten asunnollaan kasvattipoika Jake ja kahden eri naisen kanssa saadut lapset. Täytyy olla hyvät tilat siellä puodin takana. Ja luppoaikaa myös.
Jake joo. Ja Theo. Kuka vielä? Ai niin mul on pe jakso näkemättä... jokos Harrykin muutti sisään?
Priyan kanssa Davidilla on tytär ( jonka nimen nyt unohdin ).
Amba.
Jai ja Rishi käyttäytyvät kummasti. Amba 7v. ei muka voi nähdä Priyaa "siinä kunnossa". Onhan Priyalla masennus ja vahvat kipulääkkeet, mutta kyllä tuonikäinen lapsi jo ymmärtää asioita. En tarkoita olla pinnallinen, mutta Priyan kasvot kuitenkin ovat ennallaan ja Amba voisi antaa vaikka pusun poskelle. Kuinka tärkeää Priyan paranemisen henkiselle puolelle olisi nähdä oma lapsi.
Mulla voi olla jakso tai kaksi kattomatta, mutta olen ihmetellyt, että miksei lasta tuoda sairaalaan moikkaamaan äitiään. Olisko se sitten Davidin asia hoitaa tämä puoli.
Siitä saisi äiti aivan toisella tavalla virtaa ja lapsikin selvityksen, että missä se äiti oikein on.
Nää sarjat toisinaan lässyttää ja hipihipsuttelee aivan liikaa lasten ympärillä ja varoo traumatoimasta lapsia. Onhan se tietenkin hurjaa nähdä ne kaikki letkut ja piuhat yms. mutta kaikelle on selvitys. Pitäisi vaan ottaa se aika lapsen kanssa, että kiireettömästi käydään kaikki läpi.
Toisaalta olihan siellä määräyskin, että mahdollisimman vähän käy ihmisiä, kun on se infektio vaara. Silti siellä ravaa yhtä ja toista uunoa huokailemassa ihanan Priyan perään. Yksi pieni tytär luulisi olevan tärkein vierailijoiden listalla.
Priya itse päätti ettei tapaa Ambaa sairaalassa. Rishi ja Jai taas päättivät että Priyan pitää kotiotua rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Priyallahan on myös syömishäiriötaustaa. Sekin voi oireilla nyt, kun on kuitenkin ulkonäöstä kysymys
Onko syömishäiriöissä niinkään kyse ulkonäöstä? Eikö se ole tarve kontrolloida edes jotakin silloin, kun tuntuu, ettei hallitse elämäänsä. Anoreksiassa siis. En ole asiantuntija, näin vaan olen ymmärtänyt. Mutta jos näin onkin, edelleen on uhkana tuossa tilanteessa. Ja korjatkaa, jos olen väärässä.
On myös ulkonäöstä. Peilistä katsoo läski vaikka luut paistaa. Jos laihdun vielä vähän minua ihaillaan ja kelpaan...
Kysykää käsikirjoituksen laatineilta.
Vierailija kirjoitti:
Kysykää käsikirjoituksen laatineilta.
Tää ketju on luotu ihmettelemään/pohtimaan/päivittelemään sarjan käänteitä...
En tajua Alia, onko se niin itsekeskeinen ääliö, että kuvittelee kipeällä Priyalla olevan romanssit mielessä ensimmäisenä, kun sairaalasta kotiutuu?
Vierailija kirjoitti:
En tajua Alia, onko se niin itsekeskeinen ääliö, että kuvittelee kipeällä Priyalla olevan romanssit mielessä ensimmäisenä, kun sairaalasta kotiutuu?
No, mutta eikö kaikilla ole? Etenkin jos vastassa on tuommoinen herkku kuin Al?
Miksi ilotulitus ammuttiin valoisaan aikaan? Ei hyvä. Manpreet kiukutteli kuin pikku lapsi, jätti salaatin syömättä, oli kastike laitettu lautasella liian keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilotulitus ammuttiin valoisaan aikaan? Ei hyvä. Manpreet kiukutteli kuin pikku lapsi, jätti salaatin syömättä, oli kastike laitettu lautasella liian keskelle.
Liam saarnaa lähiruuasta ja kierrätyksestä, Manpreet kiukuttelee salaatista ja koko syömäkelvonen lautanen (ja raha) meni hukkaan. Jotenkin epämielluttävä tunne jäi Manpreetin käytöksestä.
Miksi se ilotulitus ylipäätään oli järkätty? Mulla mennyt ohi. Ja totta tosiaan, miksi ihmeessä valoisaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liam saarnaa lähiruuasta ja kierrätyksestä, Manpreet kiukuttelee salaatista ja koko syömäkelvonen lautanen (ja raha) meni hukkaan. Jotenkin epämielluttävä tunne jäi Manpreetin käytöksestä.
Manpreet sentään tajusi roudata hymyilevän ja uteliaan siskonsa ulos kahvilan ovesta. Charleskin katsoi jo Meenaa vähän ihmeissään.
Ne ajatteli että Amba pelkäisi sairaalassa.
Kim on ristiriitainen hahmo. Toisaalta käy sääliksi, mutta sitten alkoi taas ärsyttämään tämä doping juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kim on ristiriitainen hahmo. Toisaalta käy sääliksi, mutta sitten alkoi taas ärsyttämään tämä doping juttu.
Sama fiilis. Säälitti esimerkiksi silloin, kun sisäistä Jamien kuolleen ja purskahti lohduttamaan itkuun. Joo, tiedän kyllä, ettei ole oikeasti kuollut.
Sitten taas nähtiin se veemäinen puoli, kun kiristi Paddya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Priyallahan on myös syömishäiriötaustaa. Sekin voi oireilla nyt, kun on kuitenkin ulkonäöstä kysymys
Onko syömishäiriöissä niinkään kyse ulkonäöstä? Eikö se ole tarve kontrolloida edes jotakin silloin, kun tuntuu, ettei hallitse elämäänsä. Anoreksiassa siis. En ole asiantuntija, näin vaan olen ymmärtänyt. Mutta jos näin onkin, edelleen on uhkana tuossa tilanteessa. Ja korjatkaa, jos olen väärässä.
On myös ulkonäöstä. Peilistä katsoo läski vaikka luut paistaa. Jos laihdun vielä vähän minua ihaillaan ja kelpaan...
Anorektikolla se kyky nähdä itsensä ja kehonsa vääristyy.
Vierailija kirjoitti:
Vallanhalu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mutta eikö kaikilla ole? Etenkin jos vastassa on tuommoinen herkku kuin Al?
Alko muka herkku, tuommoinen munapää nakkihuuli.
Olen katsonut alusta asti ohjelmaa, mutta nyt pari viikkoa on jäänyt välistä syystä ettei ole enää se sama Emmerdale mistä tykkäsin, harmi.